Alammeko olla näin ahdasmielisiä, miksi tämä piti poistaa tuolta VL puolelta, pitäisikö olla matkalla sittenkin tänne päin?
****** ALLA POISTETTU VIESTI KOKONAISUUDESSAAN ******
Niin siinnä kävi, 4:jännen lapsen saatuamme palasi vaimo kotiin onnesta mykkyräisenä, aluksi en ymmärtänyt tätä hyvää tuulta.
Lapsenpäästö oli ollut tosi vaikea kuten edellisilläkin kerroilla ja nyt sitten johtanut leikkaukseen, samalla nyt on selvinnyt että emme tule saamaan laajennusta katraaseemme.
En oikein ymmärrä miksi puolisoni on niin iloinen, luulisi surettavan tuo ikuinen lapsettomuus. Olisiko tuo 'pakko ehkäisy' vapauttanut tuosta iloisesta raskauden mahdollisuutesta?
Toisaalta tulee ottaa se, mitä annetaan. Miten minun pitäisi suhtautua tuohon ikuiseen lisä lapsettomuuteen? Olla toisen tukena(jotenkin tuntuu että vaimo ei sitä tukea tarvitse), vai olla loppu elämä sitä mieltä että vaimo petti minut sallimalla tuon leikkauksen?
Jotenkin on sellainen pieni ja ymmärtämätön olo.
Poistivat tuolta VL puolelta, Vaimo Laitokselta
6
2218
Vastaukset
- Kualeppi
Kuinka puhut lapsettomuudesta kun teillä on niitä 4 kpl. Et ole tainnut liioin keskustella vaimosi kanssa asiaan liittyvistä seikoista.
Tunnen perheen jotka olivat tavattoman onnelisia saadessaan yhden lapsen, mikä sinulle riittäisi? - Näin on
Ei pidä lääkärien asettua Jumalan rooliin! Ihmisen elämä olkoon kokonaan Jumalan käsissä!
Lääkäri pitäisi vetää oikeuteen Jumalan pilkasta.
Näin on.- on?
Siis olet sitä mieltä, että sairauksia ei saisi hoitaa: esimerkiksi puhjetkoon umpilisäke ja aiheuttakoon kuolemaan johtavan vatsakalvontulehduksen???
- syö lääkettä
verenpaineeseen tai otaa insuliinia tms.Tai kun häneltä poistetaan joku kasvain. Ollaanko tässkin asettumassa Jumalan paikalle?
- selasin sivuja
Älä sinä höpöjä puhu.Pelleilet vaan koko jutullasi.Yritätkö saada rienauskeskustelua aikaan, vähän sellainen pointti.Ilmankos poistivat viestisi.
- asiatietoja
Tänään oli vl-puolella, että vl-aate on yhtenevä talebanien aatteen kanssa, koska
-burkha on sama kuin ei meikkiä, eikä muutakaan
-koulujen polttaminen on sama kuin vl-lasten eristäminen
-nainen on synnytyskone molemmissa suuntauksissa
-naisen asema on yhtä alistettu
Tämä poistettu sen takia, koska se on täsmäisku ja se menee suoraan vl-ytimeen!
Naapurissa vl-perhe lapsia 6. äiti potenut joka synnytyksen jälkeen pitkiä aikoja sekavaa mielen tilaa ... homma jatkuu, koska jumala siunaa...
Naisen harkittua hävittämistä se on suomeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821349Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661134Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071126Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1811094Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123768- 77745