sinulle, joka poltat sydäntäni vieläkin. Sydämeni lähettää terveisiä sinun sydämelle, vaikka ei se ole tainnut kuulla sitä pitkään aikaan.
Kaipaus
13
3475
Vastaukset
- minulle jo
jos haluat kuulla sydäntäni
- olen jo
soittanut - etkö muista?
- sulla on sopivasti kirjaimia
Tiedän että olet se vakkari joka etsii jotain H:ta
mutta silti tuumin ilmoittaa sulle, ettet ole
yksin tuskiesi kanssa.....
Käytännöllisesti katsoen puoli Suomea voihkii samojen kärsimysten kourissa ;)
Koeta siis vain kärvistellä!
-tytsy täältä jostain-- xxxxxxxxxxxx
Kieltämättä täällä on useita kirjoituksia, jotka voisivat olla suoraan minun suustani. Tämä ei kuitenkaan ole minun kirjoittamani. Jotta sinulle ei (eikä H:lle) enää tulisi väärinkäsityksiä, rekisteröidyin nyt tänne tällä mahtavalla ja rohkealla nimimerkillä! Harmi, ettei "----" kelvannut nimimerkiksi!
- suinkaan
sitä sentään polta - minä vaan kannan sitä. Se on raskas taakka kantaa jotakin sinusta samalla etsien - jaksan kyllä kantaa.
- mmmmmmmm
mmmmmmmmmmmm
- xxxxxxxxxxxx
...alkaa mulla heittää päässä pahemman kerran, kun näen tässäkin vastauksessa viitteen H:sta...
- onkos
xxxxxxxxxxxx kirjoitti:
...alkaa mulla heittää päässä pahemman kerran, kun näen tässäkin vastauksessa viitteen H:sta...
sulla nyt kaikki kohdallaan ? ;)
- xxxxxxxxxxxx
onkos kirjoitti:
sulla nyt kaikki kohdallaan ? ;)
...niin kuin täällä(kin) on varmaan huomattu. Ei tässä kauan varmaan tarvikaan odottaa, että joutuu hourulaan, kun mihinkään ei pysty keskittymään, ei edes silloin, kun hän ei ole näköpiirissä...
- Anonyymi
xxxxxxxxxxxx kirjoitti:
...niin kuin täällä(kin) on varmaan huomattu. Ei tässä kauan varmaan tarvikaan odottaa, että joutuu hourulaan, kun mihinkään ei pysty keskittymään, ei edes silloin, kun hän ei ole näköpiirissä...
Eikä tarkoita edes mitään voimakkaita rakastumisen tunteita. Yhden kanssa on vaan hyvä olo, mitä sitä kieltämään. Jos on vielä seksikäs nainen, niin ei siinä mies voi paljon vastustella.
- ja sydäntä poltti!
Ei ole hyvä poltattaa sydäntään liiallisella nikotiinilla, sanonmä.Käy sydämmen piäälle.
Tupakanpolton joudun nyt lopettelemaan, ja kriisi tulee kun en tiedä millä pikku viihteellä senkin nyt sitten korvaan.- olisi silloin
kun saisi muuta imeskeltävää. Saisi huulet, joita hitaasti, hitaasti imeskellä ja.....
- Anonyymi
Kaipaus.
Joulukortit muu muistaminen ilman vastakaikua sehän on ilmeisesti kotirauhan häirintää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset25217407Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"18012368Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El706150MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny214985Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään694965Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.444101Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta1003662Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja353659NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun413151Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1463119