kaaos päässä

sekoan

Minä...
En tunne olevani olemassa.
Kaipaan koko ajan todisteita elämän todellisuudesta.
Inhoan itseäni sydämeni pohjasta.
Silti saatan olla todella ylpeä joistain kyvyistäni. Taiteellisuudestani.
Minä en silti tiedä kuka olen. Olenko olemassa.
Silti tuntuu, kuin minulla olisi hyvinkin vahva identiteetti ja käsitys persoonallisuudestani.
Mutta silti.
Kuten voi huomata, olen ihan sekaisin.
Pää on ollut sumuisa jo 10 vuotta. Nyt ikää 27.
Epäily lääkäriltä persoonallisuushäiriöstä, muttei mitään ole varmaksi osattu sanoa.
Osaan olla hyvinkin vahva ja valovoimainen, pidetty persoona.
Mutta sisimmässäni itken, huudan, raivoan, vihaan, sekoan. Ja toisaalta vähät välitän koko elämästä.
Olen kameleontti.
Tänään näin. Huomenna noin.
Nyt saatan rakastaa sinua kuin hullu, huomenna vihaan sinua enemmän kuin ketään.
Tänään katson peiliin ihaillen kuvaani. Huomenna mietin helppoja tapoja päästä hengestään.
Kaipaan silti rakkautta ja huomiota.
Unelmoin silti kaikesta siitä mistä muutkin.
Mutta silti. Kuka minä olen? Kuka tämän tekstin nyt kirjoittaa? Sormet liikkuu, mutta en tiedä tuleeko tämä minun päästäni.
Oikeasti, minua pelottaa!

Tuntuu kuin lapsena olisin viimeksi oikeasti elänyt.
Sen jälkeen olen vain kulkenut jossain sumussa ja kokenut syvää ahdistusta ja epätodellista oloa.

Mielialalääkitys on. En vain tiedä mikä enää auttaa. Olen vain niin sekaisin.

2

455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mullakin

en osaa siis auttaa, mut samanlaisia asioita päässä pyörii... Persoonallisuushäiriöltähän tuo vaikuttaisi niinkuin itellänikin. Epätodellinen olo on kyllä jotain inhottavinta mitä tiiän.

• mielentutkija

Jos toteat joskus,että virallinen lääketiede ei sinua auta,niin toimi seuraavasti.

Jätä kaikki lääkeaineet pois.Myös mahdolliset päihteet.Ulkoile ja harrasta vaikka kevyttä lenkkeilyä.-Sinut on helppo tunnistaa herkäksi taiteilijapersoonaksi,jolla on alttius kaikeen siihen,mitä kuvailit tekstissäsi.Mutta kun hoidat itseäsi hyvin,niin alttiutesi lähes katoaa.

Sitten psyykkeesi.Kun sinua pelottaa, niin istuppas alas vaikka nojatuoliisi ja päätä,että minä en pelkää.Tulkoon päälle vaikka taivas ja maa.Todennäköisesti pelkäät eniten juuri sitä "sekoamista",mutta oleppas vaan rohkea.Huomaat,että se kannattaa !Tulet huomaamaan,että hallitset itseäsi ja mieltäsi aivan kuten muutkin ihmiset.- Se vaatii vain hieman enemmän rohkeutta,koska olet herkkä persoona.Sinun "silmäsi" on epävakaa,josta allekirjoittanut mielentutkija on höpöttänyt tällä palstalla enemmänkin.

Muista erityisesti,että et pelkää tässä "apinalaumassa" muita,eli et pelkää ihmisiä.Se on aivan turhanpäiväistä,tässä kuitenkin lyhyessä vaelluksessamme.Terkut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4783
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      6
      3431
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3231
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      27
      2669
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      81
      2403
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1793
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1414
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      120
      1283
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1178
    Aihe