Noniin, te jotka tiedätte kaiken Green Dayn Billie Joe Armstrongista, niin haluaisin tietää erään asian.
Kuinka pitkä hän on? Luin jostain että 160cm, mutta tuskin nyt niin lyhyt sentään? :o
Mietittiin sitä, kun katseltiin Bullet in a bibble dvd:tä äidin kanssa, että aika lyhyen näköinen mies. Entä BJ:n kengän koko? Tietääkö joku? Olen vain utelias tietämään kaikenlaista. Ja pakko nyt tätäkin tässä samalla kysyä.
Tiedän, tähän on vastattu miljoonia kertoja, mutta olen laiska ja en jaksa etsiä tuolta vanhoista keskusteluista tietoa tälläiseen kysymykseen.
BJ, kuinka pitkä hän on?
7
979
Vastaukset
- liisetin
muistaakseni hänen pituutensa oli n. 173 cm eli ei hän kovin pitkä ole... kengännumeroa en tiedä
- Jaako.
Nyt olen taas (toivottavasti) astetta viisaampi! :)
- Bia
no minun tietojen mukaa bj on kylläkin noin. 168 cm :oo mutta joo sattaa olla tieto virheellistä mitä netistä lukee...
- DarkLucy
Billie Joellehan voisi tehdä ihan oman osaston tänne, niin ei tarvitsisi Green Day- osastoon kirjoitella. Ja ihmiset: yrittäkää oppia, se on Bullet in a bible, yhdellä b:llä.
- Scientist
Että ihan vapaasti täällä saadaan hänestä puhua.
*väkinäinen hymy* - griin dei
samaa mieltä... bibblet ärsyttää
- platypus, I'm the daughter ...
griin dei kirjoitti:
samaa mieltä... bibblet ärsyttää
hän on 173,736 cm!!! :P look here: http://www.greendayauthority.com/TheBand/billiejoe.php
HEIGHT : 5'7, it's about 174 cm, in fact it's 173,736 cm. That's that :P
remember that Green Day rock our sox and they rules XD all these guys, Green Day rock this f'cking world and my f'cking life, without them I don't know what I would do :'(
why can't they come to finland and play for everyone of us? :'( They have went to sweden, norway and denmark, why didn't they come to finland? why, why??? :'(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559