henkilöautoilijat haloo

ossi-osponen

olis pari pientä kainoa pyyntöä; nyt kun nää taajamien ajoväylät ovat polanteisia ja joskus tartteis saada isopainava yhtistelmä pysähtymään punavaloihin. ja ko mä kattelen siältä ylläältä että väli on ok edelliseen ni eiks pari hooaata tiukkaa siähe eteen ja valot vaihtuu oranssille ni nastattomalle rahtiressukalle son kusinen paikka kun on vaan toisen puolen aksilanpäät ajourassa, ja topata tartteis siihe jo entisestään lyhentyneeseen "turvarakoon". ei oo paha että eteen tullaan, mutta että siinä aletaan polkee jarrua nokan alla ni alkaa niska punottaan ainskii mulla ja kalsarit rusottaan. eikä se peräänajaja ole moisissa tapauksissa aina syypää. toinen juttu kans ko närästää on se et esim moottoritiellä ko rekkaa ohitellaan ni äkkiä takas oikeelle ladulle eteen vaikkei olis takana ristin sialuu. jos siinä sattuuki puskurit ottaan kontaktia ni pikkanen on poikittain eessä/alla ja "se rekka ajo päälle". tätä harrastellaan mannereuroopassa yleisesti ja tarkoituksella eikä se arviointivirheen jälki oo kaunista kahteltavaa. ja se olis kansa hyvä muistaa et ko siä takana kytätään ohituskaistaa ni ei sitä eteen porhaltavaa hirveä näe ko sen rekan kuski. ja sillo pysähdytään aika heti eikä siä takana sokkoressukka tiä mitä tapahtu ennenko tohtorisetä kertoo. jotta näitä. T. ossi

5

722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puskin tossa eräänä päivänä hesassa tampereenväylältä hesast päi kehä ykköselle itään päin, kattalin te siin painaa täysperä keskikaistaa,(siinä kohin normaali ajokaista koka kolmas [oikea]kaista vaan yhen liittymävälin matkan) ja itte vähä hitaammin (70km/h) rampist ylös jakeluautolla. huomasin vaan et vetoauton jarruvalot sytty, (olin vaunun rinnalla) ja aattelin et jarrutelkoon vaa ei kuulu mulle mikx jarruttaa. Miltei heti rekan keulan eestä pyörähti mun ajokaistalle pösö farmari, osui kaiteeseen peräkulma eellä, ja jäi luisumaan tien suuntaisesti, perä edellä ja jarrut pohjassa edessäni, itse hyökkäsin jarrulle, mut 14 tonnii ei iha nopeesti pysähdykkään vaikkakin alla oli kuiva asvaltti, lopputtulos tapahtuneesta, rekan karjapuskuri kolhiintui, ajamani jakeluauton puskuri ja valot hajos, pösö oik kylki kolhiintunut keulasta perään, vas peräkulma hieman kasassa, nokka ei mitään ehjää, moottosin kiinnikkeet petti, ja mottori putosi (onneksi) osittain ohjaamon alle.
      poliisi totesi "pösö kuskin vika".

      eli kattelkaa vähä mihi ajatte ku vastapelurit on nui paljo isompii ni tulee äkkii pahaa jälkee,
      los ette ymmärrä kuinka paljon massa, ja koko vaikuttaa, koittakaa tutustuu johonkin kuorkki-/rekkakuskiin ja pyytäkää päästä ajelulle.

      • Joustoa liikenteeseen!

        Ei voinut olla sen Pösö-kuskin vika. Se oli joustava autoilija ja joustavat autoilijat ovat aina oikeassa! Joustava autoilija voi poukkoilla, miten sattuu näyttämättä vilkkua, koska hän osaa. Ja aivan varmasti hän ei menettänyt autonsa hallintaa, vaan oli vain tyylikkäässä sldadissa, mutta te nysvärit kateellisina toisen ajotaidosta ajoitte päälle. Hävetkää.


    • kuskit,

      ettekö tekin voisi pitää edes jonkun näköstä turvaväliä eikä joka kelillä roikkua puskurissa kiinni, kun ei ne teidän vehkeet pysähdy näköjään sen paremmin kun h-autotkaan. Pahimmat puskurissa kiinni ajavat ovat ehdottomasti k-autot.

      • mä oon rekkamies.....

        Juupa juu vai että välit kuntoon. se on nyt vaan niin että jos Minun ja ruoste rusinan välissä on yli 20m niin taajamassa joku vetäsee omalla ruoste rusinallaan siihen ja klikkaaa jarru pedaalin pohjaan . Sen jälkeen kun olen pusertanut rusinasta mehut ulos hiukoo joku 160 kääpiö ulos ruttusesta rusinastaa ja alkaa vinkuu mulle että miks ajoin perään. Miksiköhän? Soittaa viel vähän aikaa suutaan niin minä leivon rusinan ruikuttajasta pullapoikaa prkl. Oppia ikä kaikki


    • oppii....

      Vaikka ei se pitemmän päälle toimi jos joka keikalla teloo autoja niin osaamattomuden takia :) Eihän sitä uskois kukaan että syy oli heissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe