olis pari pientä kainoa pyyntöä; nyt kun nää taajamien ajoväylät ovat polanteisia ja joskus tartteis saada isopainava yhtistelmä pysähtymään punavaloihin. ja ko mä kattelen siältä ylläältä että väli on ok edelliseen ni eiks pari hooaata tiukkaa siähe eteen ja valot vaihtuu oranssille ni nastattomalle rahtiressukalle son kusinen paikka kun on vaan toisen puolen aksilanpäät ajourassa, ja topata tartteis siihe jo entisestään lyhentyneeseen "turvarakoon". ei oo paha että eteen tullaan, mutta että siinä aletaan polkee jarrua nokan alla ni alkaa niska punottaan ainskii mulla ja kalsarit rusottaan. eikä se peräänajaja ole moisissa tapauksissa aina syypää. toinen juttu kans ko närästää on se et esim moottoritiellä ko rekkaa ohitellaan ni äkkiä takas oikeelle ladulle eteen vaikkei olis takana ristin sialuu. jos siinä sattuuki puskurit ottaan kontaktia ni pikkanen on poikittain eessä/alla ja "se rekka ajo päälle". tätä harrastellaan mannereuroopassa yleisesti ja tarkoituksella eikä se arviointivirheen jälki oo kaunista kahteltavaa. ja se olis kansa hyvä muistaa et ko siä takana kytätään ohituskaistaa ni ei sitä eteen porhaltavaa hirveä näe ko sen rekan kuski. ja sillo pysähdytään aika heti eikä siä takana sokkoressukka tiä mitä tapahtu ennenko tohtorisetä kertoo. jotta näitä. T. ossi
henkilöautoilijat haloo
5
804
Vastaukset
puskin tossa eräänä päivänä hesassa tampereenväylältä hesast päi kehä ykköselle itään päin, kattalin te siin painaa täysperä keskikaistaa,(siinä kohin normaali ajokaista koka kolmas [oikea]kaista vaan yhen liittymävälin matkan) ja itte vähä hitaammin (70km/h) rampist ylös jakeluautolla. huomasin vaan et vetoauton jarruvalot sytty, (olin vaunun rinnalla) ja aattelin et jarrutelkoon vaa ei kuulu mulle mikx jarruttaa. Miltei heti rekan keulan eestä pyörähti mun ajokaistalle pösö farmari, osui kaiteeseen peräkulma eellä, ja jäi luisumaan tien suuntaisesti, perä edellä ja jarrut pohjassa edessäni, itse hyökkäsin jarrulle, mut 14 tonnii ei iha nopeesti pysähdykkään vaikkakin alla oli kuiva asvaltti, lopputtulos tapahtuneesta, rekan karjapuskuri kolhiintui, ajamani jakeluauton puskuri ja valot hajos, pösö oik kylki kolhiintunut keulasta perään, vas peräkulma hieman kasassa, nokka ei mitään ehjää, moottosin kiinnikkeet petti, ja mottori putosi (onneksi) osittain ohjaamon alle.
poliisi totesi "pösö kuskin vika".
eli kattelkaa vähä mihi ajatte ku vastapelurit on nui paljo isompii ni tulee äkkii pahaa jälkee,
los ette ymmärrä kuinka paljon massa, ja koko vaikuttaa, koittakaa tutustuu johonkin kuorkki-/rekkakuskiin ja pyytäkää päästä ajelulle.- Joustoa liikenteeseen!
Ei voinut olla sen Pösö-kuskin vika. Se oli joustava autoilija ja joustavat autoilijat ovat aina oikeassa! Joustava autoilija voi poukkoilla, miten sattuu näyttämättä vilkkua, koska hän osaa. Ja aivan varmasti hän ei menettänyt autonsa hallintaa, vaan oli vain tyylikkäässä sldadissa, mutta te nysvärit kateellisina toisen ajotaidosta ajoitte päälle. Hävetkää.
- kuskit,
ettekö tekin voisi pitää edes jonkun näköstä turvaväliä eikä joka kelillä roikkua puskurissa kiinni, kun ei ne teidän vehkeet pysähdy näköjään sen paremmin kun h-autotkaan. Pahimmat puskurissa kiinni ajavat ovat ehdottomasti k-autot.
- mä oon rekkamies.....
Juupa juu vai että välit kuntoon. se on nyt vaan niin että jos Minun ja ruoste rusinan välissä on yli 20m niin taajamassa joku vetäsee omalla ruoste rusinallaan siihen ja klikkaaa jarru pedaalin pohjaan . Sen jälkeen kun olen pusertanut rusinasta mehut ulos hiukoo joku 160 kääpiö ulos ruttusesta rusinastaa ja alkaa vinkuu mulle että miks ajoin perään. Miksiköhän? Soittaa viel vähän aikaa suutaan niin minä leivon rusinan ruikuttajasta pullapoikaa prkl. Oppia ikä kaikki
- oppii....
Vaikka ei se pitemmän päälle toimi jos joka keikalla teloo autoja niin osaamattomuden takia :) Eihän sitä uskois kukaan että syy oli heissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä812400Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421548- 1331462
- 1581244
- 1101044
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten393973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50693