masennus ulkonäöstä

masentunut...

heij!
tiedän että on aika tyhmää masentua ulkonäöstä tai ei se ole tyhmää... tai en tiedä. en tiedä mitä olette mieltä, mutta olen kuitenkin masentunut, koska olen rumin ihminen maailmassa ja lihoin syksyn aikana 10kg (laihdutin 15kg kesällä ja kilot tulevat takaisin koska laihdutin nopeasti). lisäksi olen huono koulussa, maineeni on huono koulussa, en ole hyvä missään... minua on sanottu kauniiksi, mutta vain sukulaiseni ja poikaystäväni, mutta en minä heitä usko. olen yli 2kk sitten masennukseni takia yrittänyt itsemurhaa lääkkeillä, mutta se ei onnistunut vaan jouduin lasten psykiatriselle osastolle. osastolla oli kivaa mutta kun palasin kotiin huolet palasivat. en ole ajatellut mitään itsemurhaa, mutta olen pähkäillyt kuitenkin ettei elämisellä ole enää mitään merkitystä. tiedän että joku siellä ajattelee että ''onpas noin tyhmä kun masentuu tuollaisesta ja yrittää tuon takia itsaria'' mutta en voi itselleni mitään. jos siellä on joku joka voisi auttaa minua, olisin kiitollinen ja vaikka kertoisi kauneusvinkkejä tms.

kiitos kaikille lukijoille jotka ovat jaksaneet lukea tämän viestin!

PS:en kertonut ikääni ihan omista syistäni, mutta voin sanoa että olen nuori

PPS:asiallisia vastauksia!!!

4

545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinua

Me kaikki olemme sen näköisiä kuin olemme, mutta tuskin sinäkään ruma olet. Olen huomannut, että kaikista löytyy jotakin kaunista. Silmät, suu, nenä... Ja meikkaamalla, uudella hiustyylillä ja vaatteilla saa ihmeitä aikaan. Liikakilot saa pois syömällä terveellisesti ja liikkumalla, laihdutuskuurit eivät auta, koska paino tulee heti takaisin kun palaa entisiin tottumuksiin. Todennäköisesti itsetuntosi ei ole ihan kohdallaan kun mietit noin ikäviä asioita. Minäkin masennuin nuorena helposti, mikä johtui itsetunnostani. Kokeilemalla vaikka eri harrastuksia (liikunnallisia ja ei liikunnallisia) voi löytää jotain missä on hyvä ja sitä kautta itsetunto paranee. Myös miettimällä mitkä asiat ovat hyvin parannat oloasi enemmän kuin miettimällä huonoja asioita. Sinulla on poikaystävä, jota taas monilla ei ole. Olet todennäköisesti terve. Minulla todettiin viime syksynä leukemia, mutta edelleen nautin elämästä. Osaan arvostaa pieniäkin asioita, esim. sitä leukemiastani huolimatta kuntoni on hyvä ja saan käydä tanssimassa. Tsemppiä sulle=)

• sannux

masennus on nykynuorison yleisin sairaus, ja itekki oon siitä joskus kärsiny. mut elämä on julmaa, eikä koskaa se tuu olemaan vaaleenpunasilla pilvi hattaroilla tanssimista. vaikka itsetunto ois perseestä ni se ei tarkota että muille pitäs tunnustaa se. niele kiukkus ja todista että sinusta ON johonki muuhunki ku "valittamaan". kaikki mikä ei tapa, se VAHVISTAA kele!!

itsetunto ja sen laatu on jokaisella ihmisellä asia johon PYSTYY halutessaan vaikuttamaan. ja nämä itkut siitä kuinka mm. "oon nii ruma, mullon jenkka-kahvat, ei jätkät tykkää minusta" on ihan ite ansaittuja. joka tollasia oikeesti päässään miettii illat pitkät ni ei ainakaa tuu sitä miestä saamaan, ja iteasias parempi nii onki. ja vielä huippuja on nämä ruikuttajat että "ku oon nii ruma vaikka poikakaveri sanooki etten oo".. ota v***u ittees niskasta kiinni ja lopeta tuo länkytys. huomion kaipuuta.

jos elämässä ei oo muita epäkohtia ku nuo ni katelkaa ympärille mikäli mehtää puilta näettä. on nimittäin olemassa "pikkusen" tärkeempää.

• sannux

niinku vastasin tuohon äskeiseen viestiin ni nostaa jonki verran verenpainetta.
        toivotan sinulle kaikkee hyvvää! ja toivoo paremmasta tulevaisuudesta. uskon että osaat ottaa elämän kaikkee muuta ku _itestään selvyytenä_, mitä se ei tosiaankaa kaikille oo. ite oon joskus käyny jotaki samantyyppistä läpi ja sillä juuri nämä "itkijät" ottaa ohimosta. ensmäistä kertaa elämässä ku joku ei mee niinku on suunnitellu ja siihen kaatuu kaikki.. ja sitte vielä iletään itkee julkisesti sitä. mutta voimia sinulle!!!

• lukeakkaan mutta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      122
      4740
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      4
      3364
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      126
      3180
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      26
      2607
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      69
      2320
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1769
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1374
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1245
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1233
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1078
    Aihe