äärimmäisen vaikea kaikille Suomen kouluissa oleville muslimilapsille. Olen kuunnellut monen tuttavaperheen juttuja, joiden lapsia kehotetaan joko kohtelemaan heitä kuin "ilmaa" tai jopa suorastaan käsketty "näyttämään heille paikkansa".
Vanhemmat eivät taas ole ajatelleet asiaa kunnolla. Asia on vaikeaa lasten kannalta.
Nykyinen tilanne
7
334
Vastaukset
- aey'
>> Olen kuunnellut monen tuttavaperheen juttuja, joiden lapsia kehotetaan joko kohtelemaan heitä kuin "ilmaa" tai jopa suorastaan käsketty "näyttämään heille paikkansa".
Pitäisi tehdä sellaista kansanvalistusta, etteivät sotkisi henkilöitä ja asioita keskenään. Uskonto ei ole ainakaan lapsille tärkeä identiteettiasia. Heillä on muut asiat mielessä. Uskonnosta kiinnostutaan vasta aikuisiässä.- kristitty 17482561
itse olen kristitty ja täysin samaa mieltä, että aivopesu pois. Ihan sama missä uskonnossa on, lapset uskoo kaiken mitä vanhemmat sanoo, eikä se ole hyvä asia.
- Eurturk
>"uskonto ei ole lasten asia"
- neil
Useimmiten uskonto tungetaan kurkusta alas lapsesta pitäen. Kuinka moni rupeaa aikuisena kattomaan, että jahas, mitä uskontoja mulle olisi tarjolla?
Se ei tietenkään ole lasten vika. - tiensä suuntaan...
Eurturk kirjoitti:
>"uskonto ei ole lasten asia"
Ainut raamatun oppi, minkä Muslimit ovat omaksuneet:
"Opeta poikanen jo nuorena tiensä suuntaan, niin hän sen vielä vanhanakin taitaa".
Muslimit opettavat lapsiaan vihaamaan ja tappamaan, sen vuoksi syntyy suuret määrät näitä rähiseviä, aivopestyjä ja mielenvikaisia äpäriä, jotka eivät kunnioita mitään pyhää. Ei muslimien, eikä jristittyjen...
- kaapo
pelkkää valetta sellaisen suusta, joka ei tunne suomalaista kulttuuria. Täällä lapsia ei sotketa tämänkaltaisiin asioihin, toisin tietääkseni teillä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735002Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1174717- 804203
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1064158Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33318Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223124- 352838
- 282787
- 402773
- 372762