Mikä sitä Koivistoa riivaa kun täytyy kaataa ihmisiä selälleen

herran huoneessa

pyhissä toimituksissa?

29

1649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

      Demoni?

    • sekaisin

      Näitä koivistoja tulee ja menee, ja porukka kulkee sokeana perässä. Koivosto kuuluu samaan kastiin mun arkkihörhö Leo Meller.

    • riivaa.

      Sehän se, ystäväiseni: paholainen vain.

      • jos se on se

        vastakkainen? Miten panettelijoiden silloin käy? Sydämen kyllyydestä suu puhuu. Sydämen tulee olla tyhjä, jotta totuus voi sinne asettua. Ilkeyden poistuessa totuus paljastaa rakkaudellisen asenteen lähimmäiseen.


      • jos se on se kirjoitti:

        vastakkainen? Miten panettelijoiden silloin käy? Sydämen kyllyydestä suu puhuu. Sydämen tulee olla tyhjä, jotta totuus voi sinne asettua. Ilkeyden poistuessa totuus paljastaa rakkaudellisen asenteen lähimmäiseen.

        Raamatussa ei puhuta tällasesta touhusta mitään.Pysytään mekin siitä kaukana.Jeesuksen viholliset Raamatussa kaatuivat.Eri asia on se, että Jeesus on ihmeellinen yhä tänä päivänä.


      • satutetaan
        SofiaDaan kirjoitti:

        Raamatussa ei puhuta tällasesta touhusta mitään.Pysytään mekin siitä kaukana.Jeesuksen viholliset Raamatussa kaatuivat.Eri asia on se, että Jeesus on ihmeellinen yhä tänä päivänä.

        pahasti lähimmäistä, joka ei halua iskeä takaisin. Jeesus vaikeni pilkkaajiensa edessä. Ei taistellut pahaa vastaan, eikä neuvonut muitakaan niin tekemään. Jeesus osoitti meille väkivallattoman tien vapauteen. Kristuksessa vapaa ei loukkaa veljeään, ei asetu häntä vastaan, eikä varsinkaan liity huutokuoroihin vahvistaakseen asemaansa. Jeesuksen ihme auttaa tänäkin päivänä kohtaamaan lähimmäisen väkivallattomasti tämän arvoa alentamatta.


      • satutetaan kirjoitti:

        pahasti lähimmäistä, joka ei halua iskeä takaisin. Jeesus vaikeni pilkkaajiensa edessä. Ei taistellut pahaa vastaan, eikä neuvonut muitakaan niin tekemään. Jeesus osoitti meille väkivallattoman tien vapauteen. Kristuksessa vapaa ei loukkaa veljeään, ei asetu häntä vastaan, eikä varsinkaan liity huutokuoroihin vahvistaakseen asemaansa. Jeesuksen ihme auttaa tänäkin päivänä kohtaamaan lähimmäisen väkivallattomasti tämän arvoa alentamatta.

        voi satuttaa,mutta tekee myös vapaaksi.Tarkoitukseni ei ollut satuttaa,mutta olen myös ehdottomasti sen takana mitä kirjoitin,että se touhu ei ole Jumalan Hengen vaikuttamaa.


      • tulee
        SofiaDaan kirjoitti:

        voi satuttaa,mutta tekee myös vapaaksi.Tarkoitukseni ei ollut satuttaa,mutta olen myös ehdottomasti sen takana mitä kirjoitin,että se touhu ei ole Jumalan Hengen vaikuttamaa.

        noudattaa varovaisuutta arvioidessamme Jumalan tekemää työtä toisessa ihmisessä. Kristustakin monet pitivät aikanaan paholaisen edustajana, ja parempina ei taideta pitää Hänen seuraajiakaan.
        Arvostelijoihinsa Koivisto tuntuu suhtautuvan kovin anteeksiantavasti ja myötätuntoisesti.


      • tulee kirjoitti:

        noudattaa varovaisuutta arvioidessamme Jumalan tekemää työtä toisessa ihmisessä. Kristustakin monet pitivät aikanaan paholaisen edustajana, ja parempina ei taideta pitää Hänen seuraajiakaan.
        Arvostelijoihinsa Koivisto tuntuu suhtautuvan kovin anteeksiantavasti ja myötätuntoisesti.

        henget,ovatko ne Jumalasta.Näin kehoittaa Raamattu.Jumalan tekemää työtä ihmisessä en tahdo arvostella ja tiedän,että Hän ei anna asettaa itselleen mitään rajoja-Hän tekee työtään kaiken aikaa ja kaikkialla kysymättä meiltä lupaa.En vain voi ohittaa niitä erittäin varoittavia Raamatunkohtia,joissa varoitetaan:Älkää menkö,älkää juosko perässä!Ja Jeesus alkoi näistä eksytyksistä varoittamalla,kun häneltä kysyttiin lopunajoista."Jeesus on täällä!Jeesus on täällä!"Mutta älkää menkö.Jos Jumala saa jonkun ihmisen kohdalla vaikuttaa niitä asioita,joita Raamatussakin Hengen Hedelmiksi kutsutaan,en todellakaan ole siitä pahoillani.Mutta se kaikki touhu,mikä on ristiriidassa Jeesuksen esimerkin kanssa...


      • rukoillut
        SofiaDaan kirjoitti:

        henget,ovatko ne Jumalasta.Näin kehoittaa Raamattu.Jumalan tekemää työtä ihmisessä en tahdo arvostella ja tiedän,että Hän ei anna asettaa itselleen mitään rajoja-Hän tekee työtään kaiken aikaa ja kaikkialla kysymättä meiltä lupaa.En vain voi ohittaa niitä erittäin varoittavia Raamatunkohtia,joissa varoitetaan:Älkää menkö,älkää juosko perässä!Ja Jeesus alkoi näistä eksytyksistä varoittamalla,kun häneltä kysyttiin lopunajoista."Jeesus on täällä!Jeesus on täällä!"Mutta älkää menkö.Jos Jumala saa jonkun ihmisen kohdalla vaikuttaa niitä asioita,joita Raamatussakin Hengen Hedelmiksi kutsutaan,en todellakaan ole siitä pahoillani.Mutta se kaikki touhu,mikä on ristiriidassa Jeesuksen esimerkin kanssa...

        lapsesta saakka henkien erottamisen armolahjaa, vielä enemmän anteeksiantamisen lahjaa. Ilman rakkautta ja sen mukanaan tuomaa anteeksiantoa en usko henkien erottamisella olevan sanottavaa merkitystä. Jeesus osasi käsitellä ihmistä, kuumetta, tuultakin rakastavasti. Aikansa hengellisiä johtajia Hän nuhteli, samoin saastaisia henkiä ja järven tuulta. Nuhtelu on kaunis tapa osoittaa rakkautta.

        Erilaiset henkivallat ja herruudet ympäröivät meitä kaiken aikaa. Nämä vallat olivat Jeesuksen maanpäällisen elämän aikana täysin tietoisia Hänen korkeasta asemastaan. Vapauttaessaan ihmisen saastaisista hengistä Jeesus aluksi nuhteli niitä ja sitten käski poistumaan. Ihmisen nuhdellessa toista kovin suurta vahinkoa tuskin pääsee tapahtumaan, vaikka asianlaita jälkeenpäin nuhdellun suhteen osoittautuisikin toiseksi. Nuhteluun ei liity syyttelyä ja tuomitsemista. Se on pikemminkin rakkauteen perustuvaa välittämistä.

        Jeesus varoitti syystä iloitsemasta erityisillä kyvyillä kuten henkien erottamiskyvyllä. Henkien tunnistaminen ja käskyvalta niihin eivät ole avaimia taivasten valtakuntaan. Anteeksianto on, koska me kaikki olemme sen tarpeessa, ja juuri se yhdistää meidät Kristukseen. Jeesus oli ja on edelleen anteeksiannon Mestari.


      • Kristuksen sotilas, tosi
        SofiaDaan kirjoitti:

        Raamatussa ei puhuta tällasesta touhusta mitään.Pysytään mekin siitä kaukana.Jeesuksen viholliset Raamatussa kaatuivat.Eri asia on se, että Jeesus on ihmeellinen yhä tänä päivänä.

        Jeesuksen viholliset - ketkä? Daavid touhusi, tanssi, soitti, Herra ei hävennyt, Miikal häpesi. näinkö nokialla - Herralle mieleen - aatelille rahvaanomaasta.


      • karismaa
        Kristuksen sotilas, tosi kirjoitti:

        Jeesuksen viholliset - ketkä? Daavid touhusi, tanssi, soitti, Herra ei hävennyt, Miikal häpesi. näinkö nokialla - Herralle mieleen - aatelille rahvaanomaasta.

        Karismaattisuuden vapaa, spontaani, luova heittäytyminen Jeesuksen varaan on jäykälle luterilaiselle ei-karismaatikolle hämmentävää, pelottavaa ja vielä epäesteettistäkin kaatumisineen. Pelko saa näkemään sitä, mitä siinä ei ole ja unohtamaan sen, mitä siinä voisi olla, jos uskaltaisi katsoa. Daavidin karismaattisuus oli liikaa sivullisille, siksi olennainen jäi näkemättä.


      • Kristuksen sotilas, tosi kirjoitti:

        Jeesuksen viholliset - ketkä? Daavid touhusi, tanssi, soitti, Herra ei hävennyt, Miikal häpesi. näinkö nokialla - Herralle mieleen - aatelille rahvaanomaasta.

        Jeesuksen kiinniottajat-Jeesuksen sanojen voimasta.Joh.18:4-6


      • Kristuksen sotilas, tosi
        SofiaDaan kirjoitti:

        Jeesuksen kiinniottajat-Jeesuksen sanojen voimasta.Joh.18:4-6

        Vihollisia viran puolesta? esimiehen käskystä? niinpä. Pidätys oikea kerran Baalin voimaa käytti. niinpä. Pyhä Henki ei tyrki - ei nytkään. niinpä. Vihollinen? siinä vasta pulma...


      • Kristuksen sotilas, tosi kirjoitti:

        Vihollisia viran puolesta? esimiehen käskystä? niinpä. Pidätys oikea kerran Baalin voimaa käytti. niinpä. Pyhä Henki ei tyrki - ei nytkään. niinpä. Vihollinen? siinä vasta pulma...

        ja kun Jeesus tiesi heidän olevan vihollisia viranpuolesta,ei välttämättä sisimmältään,rukoili hän heidän puolestaan näin:Isä,anna heille anteeksi,sillä he eivät tiedä,mitä tekevät.Juutalaisten olisi ainakin pitänyt tietää.


      • rukoillut kirjoitti:

        lapsesta saakka henkien erottamisen armolahjaa, vielä enemmän anteeksiantamisen lahjaa. Ilman rakkautta ja sen mukanaan tuomaa anteeksiantoa en usko henkien erottamisella olevan sanottavaa merkitystä. Jeesus osasi käsitellä ihmistä, kuumetta, tuultakin rakastavasti. Aikansa hengellisiä johtajia Hän nuhteli, samoin saastaisia henkiä ja järven tuulta. Nuhtelu on kaunis tapa osoittaa rakkautta.

        Erilaiset henkivallat ja herruudet ympäröivät meitä kaiken aikaa. Nämä vallat olivat Jeesuksen maanpäällisen elämän aikana täysin tietoisia Hänen korkeasta asemastaan. Vapauttaessaan ihmisen saastaisista hengistä Jeesus aluksi nuhteli niitä ja sitten käski poistumaan. Ihmisen nuhdellessa toista kovin suurta vahinkoa tuskin pääsee tapahtumaan, vaikka asianlaita jälkeenpäin nuhdellun suhteen osoittautuisikin toiseksi. Nuhteluun ei liity syyttelyä ja tuomitsemista. Se on pikemminkin rakkauteen perustuvaa välittämistä.

        Jeesus varoitti syystä iloitsemasta erityisillä kyvyillä kuten henkien erottamiskyvyllä. Henkien tunnistaminen ja käskyvalta niihin eivät ole avaimia taivasten valtakuntaan. Anteeksianto on, koska me kaikki olemme sen tarpeessa, ja juuri se yhdistää meidät Kristukseen. Jeesus oli ja on edelleen anteeksiannon Mestari.

        on, että itse tiedämme kuka meissä asuu.Ettei kävisi niinkuin Jeesus sanoi:Te ette tiedä minkä hengen omat te olette.Sitten saatamme ehkä jotakin toistakin kyetä auttamaan .


    • näinhän se on ja on aina ollut

      Näistä teksteistä erottaa Jumalan vastustajat selvästi!

    • näinhän se on ja on aina ollut

      On vain kahdenlaisia ihmisiä: Koiviston ja Jeesusksen puolella tai Koivistoa ja Jeesusta vastaan, kumpiin sinä kuulut? Näistä teksteistä erottaa Jumalan vastustajat selvästi!

    • henkiä
      • tulee idästä

        Kiemurteleva energia, joka kaataa maahan. Nopea otsakosketus riittää. Jotkut osaavat kaataa pelkällä katseella.

        Ks.googlella "kundaliini" "shaktipat" "mesmerismi"


      • IHMISILLE

      • .............

      • nokialla

      • usko ainoastaan
        nokialla kirjoitti:

        Kysypä Sunilta!

        hallitse sinä sitä, Jeesus on uudestisyntyneelle antanut uuden elämän jota häönen tulee varjella. kuka on suni?


      • serpent poweri
        tulee idästä kirjoitti:

        Kiemurteleva energia, joka kaataa maahan. Nopea otsakosketus riittää. Jotkut osaavat kaataa pelkällä katseella.

        Ks.googlella "kundaliini" "shaktipat" "mesmerismi"

        vaik kiemurtelleis eeii nokial shakti yhy shivaa eiei, tietäjjii kovast onliikkeel arvaust arvaukse perää, katteut katteude perää...vaa et paha silmä kaatais.. jo on juttui, eeii siel kaatumise peräsjuosta vaa Jeesukse onks se nii vaikeet tajuu..kaitse sitte joillekii teoretikoil yli pääsemätönt


      • Hän on

    • pidättekö te niitä

      selälleenkaatamisia pyhinä toimituksina?
      Mistä hän on saanut mallin noille kaatamisilleen?
      Kaatavatko muut kirkkoherrat ketään selälleen pyhissä toimituksissa?
      Vai onko tuo selälleenkaataminen vain Koiviston pravuurinumero hengellisissä tilaisuuksissa?

      • pidättekö te sitä pyhänä?

        Mistä Hän sai mallin noihin kaatamisiin?
        Kaatoivatko fariseukset ja kirjanoppineet ketään selälleen?
        Vai oliko tuo selälleen kaataminen vain Jeesuksen oma pravuurinumero?


      • pidättekö te sitä pyhänä? kirjoitti:

        Mistä Hän sai mallin noihin kaatamisiin?
        Kaatoivatko fariseukset ja kirjanoppineet ketään selälleen?
        Vai oliko tuo selälleen kaataminen vain Jeesuksen oma pravuurinumero?

        kaatoi vihollisten lähettiläät.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe