Usko on auttanut monia

Jos ihminen on antanut

vaan auttaa. Rukous voi paljon kun se totinen on.

Kukaa ei voi ihmisen luokse tulla jos ei Jumala rakkaudessaan vedä häntä. Mutta kun on oikea mieli, Jumala on luvannut tällaista ihmistä auttaa, joka Jumalalta apua rukoilee.

Ja monet on päässyt uskon voimalla alkoholismista, huumeista ym. ongelmista.

Sekä heistä on tullut taivasperillisiä. Sokeat on saaneet näkönsä jne.

Tästä asiasta ei varmaan koskaan puhu liikaa.

45

1865

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Agrenius

... voi olla oikea mieli, jonka ansiosta Jumala voisi häntä auttaa?

Millainen Jumala sinulla oikein on kun autuuskin on ihmisen kelvollisuudesta kiinni?

Jumala toimii justiinsa toisinpäin. Hän armahtaa, antaa kaikki synnit anteeksi ja näin tekee ihmisestä kelvollisen Jumalalle. Tätä uutta luomusta jonka Kristuksen Henki tekee, kutsutaan Hengelliseksi ihmiseksi.

Ihmisen lihan osuudessa synti asuu kuolemaan asti, siitä ei tule kelvollista tekemälläkään, tällaiset opetukset lihan pyhittymisestä ovat harhaoppia.

• harhaoppia

Ei pitäis pelkkiin sanoihin takertua. Jos ilmaisee asian vähän erilailla kuin ite tekee.

Tällaista hiusten halkomista on jo vähän liikaakin täällä.

• Agrenius
        harhaoppia kirjoitti:

Ei pitäis pelkkiin sanoihin takertua. Jos ilmaisee asian vähän erilailla kuin ite tekee.

Tällaista hiusten halkomista on jo vähän liikaakin täällä.

Kristuksen nimi olkoon kiitetty kunnioitettu ja ylistetty nyt aina ja iankaikkisesti.

Täällä nämä reppanat puhuvat jatkuvasti vain omasta olemattomasta uskostaan, eivätkä Kristuksesta ,johon uskomalla me pääsemme taivaaseen.

Omaan uskoomme uskomalla me joudumme hukkaan, koska vain Jeesus voi syntisen pelastaa.

Joka täällä häpeää Kristuksen nimeä edes mainita nurjan ja huorintekevän maailman keskellä, häntä Kristus häpeää taivaassa.

• tämä meinikin
        Agrenius kirjoitti:

Kristuksen nimi olkoon kiitetty kunnioitettu ja ylistetty nyt aina ja iankaikkisesti.

Täällä nämä reppanat puhuvat jatkuvasti vain omasta olemattomasta uskostaan, eivätkä Kristuksesta ,johon uskomalla me pääsemme taivaaseen.

Omaan uskoomme uskomalla me joudumme hukkaan, koska vain Jeesus voi syntisen pelastaa.

Joka täällä häpeää Kristuksen nimeä edes mainita nurjan ja huorintekevän maailman keskellä, häntä Kristus häpeää taivaassa.

Mihin uskoon sinä mahdat kuulua Agrenius?

• Agrenius
        tämä meinikin kirjoitti:

Mihin uskoon sinä mahdat kuulua Agrenius?

Kuinka kehtaatkin puhua saivartelusta, kun minä puhun Jeesuksen nimestä jossa nimessä koko maailman on alkunsa ja syntynsä saanut.?

Häpeätkö mainita Kristuksen nimeä, kerro totuus?
        Miksi puhut uskosta ellet kuitenkaan usko Jeesukseen?

Ap. t. 3:15   mutta elämän ruhtinaan te tapoitte; hänet Jumala on herättänyt kuolleista, ja me olemme sen todistajat.

Ap. t. 3:16   Ja uskon kautta hänen nimeensä on hänen nimensä vahvistanut tämän miehen, jonka te näette ja tunnette,

ja usko, jonka Jeesus vaikuttaa, on hänelle antanut hänen jäsentensä terveyden kaikkien teidän nähtenne.

• sepä se
        Agrenius kirjoitti:

Kuinka kehtaatkin puhua saivartelusta, kun minä puhun Jeesuksen nimestä jossa nimessä koko maailman on alkunsa ja syntynsä saanut.?

Häpeätkö mainita Kristuksen nimeä, kerro totuus?
        Miksi puhut uskosta ellet kuitenkaan usko Jeesukseen?

Ap. t. 3:15   mutta elämän ruhtinaan te tapoitte; hänet Jumala on herättänyt kuolleista, ja me olemme sen todistajat.

Ap. t. 3:16   Ja uskon kautta hänen nimeensä on hänen nimensä vahvistanut tämän miehen, jonka te näette ja tunnette,

ja usko, jonka Jeesus vaikuttaa, on hänelle antanut hänen jäsentensä terveyden kaikkien teidän nähtenne.

Agrenius: "Kuinka kehtaatkin puhua saivartelusta, kun minä puhun Jeesuksen nimestä jossa nimessä koko maailman on alkunsa ja syntynsä saanut.?"

V: Kehtasithan sinäkin sanoa ja arvostella, kun sanoin että usko on auttanut monia.

• tarkotus auttaa ihmistä
        sepä se kirjoitti:

Agrenius: "Kuinka kehtaatkin puhua saivartelusta, kun minä puhun Jeesuksen nimestä jossa nimessä koko maailman on alkunsa ja syntynsä saanut.?"

V: Kehtasithan sinäkin sanoa ja arvostella, kun sanoin että usko on auttanut monia.

ei minulla ole aikaa tällaieen. Tämän enempää. Olen nyt sinun kanssa puhunut sen mitä minulla on antaa.

Jatkan sitten kun tämä puhe alkaa sujua ilman ulkoa opittuja Raamatun lauseita.

• erööseen viestiin

• Agrenius
        sepä se kirjoitti:

Usko sinänsä ei auta yhtään mitään.
        Moni uskoo joulupukkiin, joku rahapussiinsa ja pukkikin uskoo suuriin sarviinsa!

Vasta sitten jos ihminen uskoo Jeesukseen, niin Jeesus tekee sen minkä hän katsoo tarpeelliseksi tehdä.

• Agrenius
        tarkotus auttaa ihmistä kirjoitti:

ei minulla ole aikaa tällaieen. Tämän enempää. Olen nyt sinun kanssa puhunut sen mitä minulla on antaa.

Ihminen joka ei tunnusta Jeesusta, uhoaa ylpeänä Jeesuksen opetuslapsille ulkoa opituista raamatunlauseista. Näin twehden sinä kehtaat tunnustaa sen, ettet itse lue etkä usko Jumaan sanaan.

Minulla on sydämen usko Jeesukseen, ja siksi pidän häpeällisenä ja törkeänä puhumista sellaisesta pelastavasta uskosta, joka ei tunnusta kuitenkaan uskoa Jeesukseen, vaan uskoa ihmisoppeihin.

Sellaisesta uskosta ei ole apua kenellekään.

Jeesuskin tunnustaa omikseen vain ne jotka ovat hänet tunnustaneet, ja hänelle kaikesta kunnia antaneet tämän nurjan ja huorintekevän sukukunnan keskellä.

• Agrenius
        erööseen viestiin kirjoitti:

Mutta sinähän puhutkin koko ajan lihasta. Lihan mieli on ja pysyy Jumalaa vastaan niin kauan kun ihminen elää.

Päästäkseen taivaaseen ihmisen pitää syntyä Hengestä kokonaan uudeksi ihmiseksi. Ja se tapahtuu silloin kun syntinen ihminen puetaan Kristuksen vanhurskauden puvulla. Oman vanhurskauden teot eivät auta teitä yhtään, vaikka ne loistavatkin omissa silmissänne.

• Agrenius
        erööseen viestiin kirjoitti:

Ihmisellä ei ole mitään sellaista mielen(kään) ansiota, tai jotakin muuta ansiota, jonka vuoksi Jumala häntä auttaisi. Ihmisellä on AINOASTAAN syntiä maan ja taivaan väli täysi.
        SEN VUOKSI IHMINEN VOI PELASTUA AINOASTAAN SILLÄ ETTÄ JUMALA ARMAHTAA HÄNET KRISTUKSEN ANSION PERUSTEELLA.

Joka muuta tietä taivaaseen opettaa, hän on ehdottomasti harhaoppinenj.

• harhaoppiseksi
        Agrenius kirjoitti:

Ihmisellä ei ole mitään sellaista mielen(kään) ansiota, tai jotakin muuta ansiota, jonka vuoksi Jumala häntä auttaisi. Ihmisellä on AINOASTAAN syntiä maan ja taivaan väli täysi.
        SEN VUOKSI IHMINEN VOI PELASTUA AINOASTAAN SILLÄ ETTÄ JUMALA ARMAHTAA HÄNET KRISTUKSEN ANSION PERUSTEELLA.

Joka muuta tietä taivaaseen opettaa, hän on ehdottomasti harhaoppinenj.

• muuttunut
        sepä se kirjoitti:

Dobraksi?? jaa jaa Kyllä tämä on nikckikicki.

• topalla tuulella
        tarkotus auttaa ihmistä kirjoitti:

vedä nyt vain henkeä ja jos ilmoituksia tulee ilman muiden haukkumista niin siitä vaan...K.K.

• Agrenius
        harhaoppiseksi kirjoitti:

Ainoastaan silloin jos uskon lähde ja kohde on Jeesus Kristus Jumalan Poika Vapahtaja, niin - HÄN - auttaa.

• Agrenius

Kristus on meidät veriuhrinsa kautta lunastanut iankaikkisesta kuolemasta taivaan perillisiksi.
      Tätä on totuus.

Jeesus voi parantaa ihmisen huumeriippuvuudesta ja alkoholismistakin, se on totta.

Mutta kunnia sille jolle kunnia kuuluu, se ei kuulu !!!meidän uskollemme!!!!

Vaan kiitos ylistys ja kunnia kuuluu Jeesukselle Kristukselle Jumalan Pojalle joka meille tuon uskonkin lahjaksi on antanut.

• Kuten sanoin

Ja tämä asia ei ole kiinni siitä miten hyvin vai huonosti asian osaa ilmoittaa tai sanoiksi pukea.
        SE ei ole siis pelkissä sanoissa.

• Agrenius
        Kuten sanoin kirjoitti:

Ja tämä asia ei ole kiinni siitä miten hyvin vai huonosti asian osaa ilmoittaa tai sanoiksi pukea.
        SE ei ole siis pelkissä sanoissa.

Meitä ei oma uskomme pelasta, eivätkä omat teot, vaan Kristus, johon uskomme tulee kiinnittyä, ja huom. vain häneen!

1. Joh. 4:16   Ja me olemme oppineet tuntemaan ja me uskomme sen rakkauden, mikä Jumalalla on meihin. Jumala on rakkaus, ja joka pysyy rakkaudessa, se pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä.
        1. Joh. 4:17   Näin on rakkaus tullut täydelliseksi meissä, että meillä olisi turva tuomiopäivänä; sillä sellainen kuin hän on, sellaisia mekin olemme tässä maailmassa.

• Agrenius kuulut
        Agrenius kirjoitti:

Meitä ei oma uskomme pelasta, eivätkä omat teot, vaan Kristus, johon uskomme tulee kiinnittyä, ja huom. vain häneen!

1. Joh. 4:16   Ja me olemme oppineet tuntemaan ja me uskomme sen rakkauden, mikä Jumalalla on meihin. Jumala on rakkaus, ja joka pysyy rakkaudessa, se pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä.
        1. Joh. 4:17   Näin on rakkaus tullut täydelliseksi meissä, että meillä olisi turva tuomiopäivänä; sillä sellainen kuin hän on, sellaisia mekin olemme tässä maailmassa.

Minähän kysyin? Kyllä sitä voi vastata.

• ei ole sanoissa
        Agrenius kirjoitti:

kuten sanoin,,,

• sananpyhitysopista
        ei ole sanoissa kirjoitti:

kuten sanoin,,,

,,,

• Agrenius
        Agrenius kuulut kirjoitti:

Jeesus Kristus Jumalan Poika Vapahtaja.

• Agrenius
        ei ole sanoissa kirjoitti:

kuten sanoin,,,

Mihin sinä sitten uskot, kun tulee vain pilkkuja pilkun päälle??

Usko on suun tunnustus ja sydämen usko.

Ja sinä kuulet (näet) siitä vain minun suuni tunnustuksen, joka on kuolleista ylösnoussut Herrani, Jeesus Kristus Jumalan Poika Vapahtaja.
        Hänessä olen Hänessä elän ja Hänessä kerran kuolen. Kiitos kunnia ja ylistys sinulle Vapahtajani Jeesus Kristus.

• sanota
        Agrenius kuulut kirjoitti:

Että uskon kautta te olette autuaaksi tulleet, ei töistä ettei yksikään kerskaisi.

Silloinhan se autuus tulee töistä, jos sanoihin tuijotetaan ja siihen miten kirjaimellisesti osataan sanoa oikein ja ilmaista asiat. Eikö niin myös kirjanoppineet tee?

Ja uskohan on jo Jumalan työ. Jos sanotaan, että usko on auttanut monia, se ei siis pitäis olla väärin.

Eikö Raamattu korsta uskoa, monissa eri paikoissa. "Yksin uskosta Krkistuksen tähden", se sanoo myös muistaakseni. Siis usko korostuu tässäkin läuseessa.

Ei se ainakaan minusta ole ainakaan väärin uskoa
        korostaa, eikö Raamattu myös niin tee?

• ja miten olet tullut uskoon
        Agrenius kirjoitti:

Mihin sinä sitten uskot, kun tulee vain pilkkuja pilkun päälle??

Usko on suun tunnustus ja sydämen usko.

Ja sinä kuulet (näet) siitä vain minun suuni tunnustuksen, joka on kuolleista ylösnoussut Herrani, Jeesus Kristus Jumalan Poika Vapahtaja.
        Hänessä olen Hänessä elän ja Hänessä kerran kuolen. Kiitos kunnia ja ylistys sinulle Vapahtajani Jeesus Kristus.

Tämän haluaisin tietää?

• tästä asiasta
        ja miten olet tullut uskoon kirjoitti:

Tämän haluaisin tietää?

puhua jotka ovat eksyttäjiä. Ja josta Raamatussa varotetaan moneen kertaan. Eikö siellä sanota myös, että eriseuraista karta.

• Agrenius
        sanota kirjoitti:

Että uskon kautta te olette autuaaksi tulleet, ei töistä ettei yksikään kerskaisi.

Silloinhan se autuus tulee töistä, jos sanoihin tuijotetaan ja siihen miten kirjaimellisesti osataan sanoa oikein ja ilmaista asiat. Eikö niin myös kirjanoppineet tee?

Ja uskohan on jo Jumalan työ. Jos sanotaan, että usko on auttanut monia, se ei siis pitäis olla väärin.

Eikö Raamattu korsta uskoa, monissa eri paikoissa. "Yksin uskosta Krkistuksen tähden", se sanoo myös muistaakseni. Siis usko korostuu tässäkin läuseessa.

Ei se ainakaan minusta ole ainakaan väärin uskoa
        korostaa, eikö Raamattu myös niin tee?

Ihminen tulee autuaaksi uskosta JEESUKSEEN.

Ei siis uskosta sinänsä, koska sellainen usko voi ottaa voimansa vaikkapa ihmisten perustamista yhdistyksistä ja siellä vakiintuneista ihmisopeista ja isän säädöksistä. Näin esim.vanhoillislestadiolaisuudessa on asian laita.

• Agrenius

Tämän haluaisin tietää?

.. ja loppupää täällä maitten päällä.

Kristus itse perusti seurakuntani johon kuulun noin vuonna 33 jKr. Tosin samaan seurakuntaan minun kanssani kuuluvat myöskin jo vanhan liiton aikana (ensimmäiset noin 6000 vuotta sitten kuolleet), lupaukseen luottaneet Jumalan lapset.

• Sivusta

Tämän haluaisin tietää?

on tullut uskoon kasteessa ja kuuluu lapsikasteseurakuntaan.

• Agrenius
        tästä asiasta kirjoitti:

puhua jotka ovat eksyttäjiä. Ja josta Raamatussa varotetaan moneen kertaan. Eikö siellä sanota myös, että eriseuraista karta.

Ne ovat ne, jotka eivät tunnusta kuolleista ylösnoussutta Jeesusta Kristusta Herrakseen ja vapahtajakseen, vaan tunnustavat vaikkapa vanhoillislestadiolaisuuden herrakseen ja vapahtajakseen. Tai jonkun muun -laisuuen.

Sellaiset villihenget ovat eksyttäjähenkiä. Vanhurskauttamiseen he ovat lisänneet ihmistekoja joilla he sokeudessaan vielä kerskuvatkin.

Oikein Martti L. veljeni teistä sanoo:

Tämän saamme nykyään todeta kiihkohengistä ja lahkolaisista: he eivät opeta mitään eivätkä osaakaan opettaa mitään armon-vanhurskaudesta.

Tosin he ovat poimineet suustamme ja kirjoituksistamme sanoja; siksipä he puhuvatkin ja kirjoittavatkin vain sanoja! Mutta itse asiaa he eivät kykene opettamaan, tähdentämään eikä harjoittamaan, koska eivät sitä ymmärrä eivätkä voikaan sitä ymmärtää, kun ovat takertuneita yksinomaan lainvanhurskauteen.

He siis ovat ja pysyvät tekojen vaatijoina, eivätkä kykene kohoutumaan tuon toimivanhurskauden yläpuolelle. WA 401, 49.

Nykyajan kiihkohenget puhuvat uskosta Kristukseen sofistien tapaan: he luulottelevat sitä sydämeen painuneeksi, Kristuksesta riippumattomaksi ominaisuudeksi.

Tämä on turmiollinen erehdys. Kristus on päinvastoin esitettävä siten, ettet näe kerrassaan mitään muuta kuin hänet, ettet usko minkään olevan lähempänä itseäsi ja kiinteämmin itseesi liittyneenä kuin hän on. WA 40 I, 545.

Tämä opinkohta on tarkasti huomattava kiihkohenkien vastustamiseksi, noiden, jotka halventavat ihanaa kastetta ja puhuvat siitä häijysti (ja jumalattomasti).

Paavali sitävastoin kaunistaa kasteen ihanin mainesanoin, nimittämällä sitä Tiituksen kirjeen kolmannessa luvussa uudestisyntymisen pesoksi ja Pyhän Hengen uudistukseksi; ja tässä hän sanoo kaikkien kastettujen pukeneen päällensä Kristuksen. WA 401, 541.

Oppikoon siis jokainen hurskas ihminen huolellisesti erottamaan lain armosta myös kokemuksessa ja käytännössä eikä ainoastaan sanoissa niinkuin paavi ja kiihkohenget.

Tunnustavathan nämä, mikäli on kysymys sanoista, kylläkin ne kahdeksi eri asiaksi, mutta itse asiassa he, niinkuin sanoin, sekoittavat ne toisiinsa, koska eivät myönnä uskon ilman tekoja vanhurskauttavan. Jos tämä on totta, ei Kristus siis minua ollenkaan hyödytä. WA 40 I, 251.

• Agrenius
        Sivusta kirjoitti:

on tullut uskoon kasteessa ja kuuluu lapsikasteseurakuntaan.

Kuulun Kristuksen seurakuntaan.

• Kuin.
        Agrenius kirjoitti:

Kuulun Kristuksen seurakuntaan.

Älä sinä Nuin taas menetä hermoja palstalla, kuten aina on käynyt.

Nuin on katkeroitunut esikoislestadiolainen.

• Agrenius
        Kuin. kirjoitti:

Älä sinä Nuin taas menetä hermoja palstalla, kuten aina on käynyt.

Nuin on katkeroitunut esikoislestadiolainen.

Kuulun Kristuksen seurakuntaan ja olen täysin vapaa iloinen ja onnellinen ihminen.

Säälittää nuo reppanat jotka luulevat voivansa irroittaa ihmisiä Kristuksesta. Luulo johtuu siitä, että he eivät itse tunne Kristusta. He puhuvat kyllä kovasti uskostaan kuten nytkin näimme, mutta eivät osaa sanoa keneen uskovat.

• Tutkija.
        Agrenius kirjoitti:

Kuulun Kristuksen seurakuntaan ja olen täysin vapaa iloinen ja onnellinen ihminen.

Säälittää nuo reppanat jotka luulevat voivansa irroittaa ihmisiä Kristuksesta. Luulo johtuu siitä, että he eivät itse tunne Kristusta. He puhuvat kyllä kovasti uskostaan kuten nytkin näimme, mutta eivät osaa sanoa keneen uskovat.

Nuin on yövuorossa saarnaamassa "oppiaan".

Päivät menee nukkuessa ja yöt mesotaan pasltalla.

Nukkuisit mielummin yöllä, niin olisit tasapainoisempi.

• Agrenius
        Tutkija. kirjoitti:

Nuin on yövuorossa saarnaamassa "oppiaan".

Päivät menee nukkuessa ja yöt mesotaan pasltalla.

Nukkuisit mielummin yöllä, niin olisit tasapainoisempi.

Minä Agrenius, jos minusta puhut, olen hyvin iloinen ja onnellinen mies. Syystä että minun Herrani ja Vapahtajani on Kristus.

Pois en Häntä vaihtaisi ihmisjumaliin, en mistään hinnasta. On turvallista elää ja turvallista kuolla.

Kristuksen haavojen kautta olen täydellisesti parannetuksi tullut, odottelen vain kotiinpääsyä, Herrani, omaisteni ja satojen uskossa kuolleiden ystävieni luo. Kiitos Jeesus sinun rakkaudestasi!

• on nuin , tapasi..
        Agrenius kirjoitti:

Minä Agrenius, jos minusta puhut, olen hyvin iloinen ja onnellinen mies. Syystä että minun Herrani ja Vapahtajani on Kristus.

Pois en Häntä vaihtaisi ihmisjumaliin, en mistään hinnasta. On turvallista elää ja turvallista kuolla.

Kristuksen haavojen kautta olen täydellisesti parannetuksi tullut, odottelen vain kotiinpääsyä, Herrani, omaisteni ja satojen uskossa kuolleiden ystävieni luo. Kiitos Jeesus sinun rakkaudestasi!

kirjoittaa paljastaa sinut, kuten kaikilla muillakin niceillä kirjoittaessasi, mutta silleen. Vanha tuttu:)

• Agrenius
        on nuin , tapasi.. kirjoitti:

kirjoittaa paljastaa sinut, kuten kaikilla muillakin niceillä kirjoittaessasi, mutta silleen. Vanha tuttu:)

Luulin sinun tarkoittavan minua.

• olet nuin
        Agrenius kirjoitti:

>>Ai sinä olet Nuin
        Kirjoittanut: Agrenius 9.2.2006 klo 20.07

Luulin sinun tarkoittavan minua.>>>

Sinä se olet,onhan tässä vuosien aikana tullut seurattua sinun juttujasi sepe

• Tutkija.
        Agrenius kirjoitti:

Aina sama kysymys ja sama sanamuoto, eli Nuin se siinä kyselee, ei mitään epäilystä.

Nukuhan ensi yönä hyvin.

• Augustinus
        Agrenius kirjoitti:

Tiedän kyllä itse paremmin kuin sinä kuka olen.

Sinusta haluaisin kyllä enemmän tietoa, koska kirjoitat julkisesti sellaista jota et tiedä.

Tiedätkö muuten itse kuka sinä olet, että kertoisit julkisesti henkilötietosi?

• lyysi

Varmasti usko on monia auttanut. Toiset uskovat kristittyjen Jumalaan toiset Allahiin tai hindujen moniin Jumaliin. Kukaan ei voi määritellä mikä uskonto on "oikea", koska usko on hengellinen kokemus. Tärkeintä on, että se tuntuu sydämessä oikealta.

• kyselevä)

Kuinka paljon ja kuinka yleistä on, että vanhoillislestadiolaiset alkoholisit paranevat uskolla alkoholismistaan?
      Kuinka yleistä se on, että vanhoillislestadiolaisten keskuudessa sokeista tulee näkeviä?
      Kuinka yleistä se on määrällisesti, että narkomaanit pääsevät huumeriippuvuudessaan vanhoillislestadiolaisten keskuudessa?

Sen ymmärrän toki, että etsikkoaikansa on jokaisella ja uskon synnyttää yksin Jumala, eikä kukaan toinen voi toiseen uskoa synnyttää.

Muta nämä ns. ihmeteot vanhoillislestadiolaisuudesaa kiinnostavat ja niiden yleisyys.

• Odd

Vanhoillislestadiolaisuudessa suuria Jumalan ihmeitä on kun aurinko paistaa ja vettä sattaa. Ja kun ihminen kääntyy vl-uskoon niin tapahtuu kaikista suurin ihme. Siinä taivas koskettaa maata.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      43
      4036
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      51
      3681
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3238
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      94
      3115
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      89
      2094
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2048
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1909
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      35
      1870
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      31
      1861
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1794
    Aihe