OPISKELEMAAN ILMAN PISSIKSIÄ

opiskelij4

Moikka!

Olen 23v, muutan turkuun kohtapuoliin ja etsin opiskelupaikkaa johon voisi hakea peruskoulun todistuksella mutta jossa olisi edes ikäistäni porukkaa osa eikä kaikki suoraan 9-luokalta tulleita pissiksiä?

Olen erittäin erittäin kiitollinen jos joku jaksaa auttaa.
Olen laittanu hakupaperit jo pariin oppilaitokseen mutta en tiedä niistä juurika mitään..

15

2142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiase

luuseri, ei ole sellaista paikkaa.

jos et lukiota käynyt, et voi välttyä pennuilta.

jos sulla on rahaa, mene johonkin erityiskouluuun,

siellä voi olla vähempi pentuja.

• vanhanaikainen-

Mikä on pissis?

• Lapsellinen
        vanhanaikainen- kirjoitti:

Mikä on pissis?

pissis tarkoittaa, että lapsella on pissahätä....

• ...

Jos et oysty edes opiskelemaan tietynlaisten ihmisten kanssa, niin miten ihmeessä kuvittelet pärjääväsi työelämässä?

• Googogl

Laita googlen seuravat hakuehdot:

Oppilaitos turku pissis

Seuraavassa haussa otat pissis sanan pois ja katsot

pissis hausta, mitkä eivät olleet aiemmin mukana.

Mene sitten siihen kouluun.

• kannattaa

Aikaa menee helvetisti, mutta tuolla tekniikalla saa koulutuksen eikä tarvi pissiksiä katsoa. Se on sitten eriasia, saako insinöörin papereilla töitä vai ei.

• kabrioletteeeee

ekaks olet itsekkin pissis 23v hah hah haaaa
      ja toiseks olis kannattanu miettiä tota opiskelua joskus muutama vuosi sitten vitun peelo!
      kolmanneks hyppää jojoon pelle

• .hehe.

Aito PISSIS! :D

• päätellen

Älä ihmeessä muuta turkuun, ihmiset ovat juuri tälläisiä kuin näistä vastauksista vain voi päätellä. Kylmiä ja itsekkäitä, pintaliitäjiä.

Esitit vain asiallisen kysymyksen opiskelupaikasta, niin heti ekana sulle alettiin aukomaan päätä hyppää jojoon jne. Turkuun ei selvästi haluta kaltaisiasi uusia opiskelijoita muualta.

Ja näitä mainitsemiasi pissiksiä turussa on ja paljon.

• opiskelemaan.

Olen kuullut settei turkuun kannata lähteä opiskelemaan juuri ihmisten takia.

• just just

Alkaa pikkuhiljaa ärsyttää tää mustamaalaaminen. Joku pitäs teidätkin laittaa vastuuseen teoistanne. Kannattaa ihan itse tulla tarkastaa millasia ihmisiä täällä on, mutta mielellään ilman ennakko luuloja.

Jos on liian suuret ennakko luulot, ni ei kannata tulla. Mutta mustamaalaajat menkää helvettiin tältä palstalta, mikä teitä vaivaa.

Tee ootte aivan niinkuin se puolalainen, joka haukkui Suomea, kun oli saanut potkut Nokialta.

• Pissisi

Ei Turussa olla ilkeit!!!!!!!!!!!!!

• Turkuun vaan ja sassiin
        opiskelemaan. kirjoitti:

Olen kuullut settei turkuun kannata lähteä opiskelemaan juuri ihmisten takia.

Vai oletko kuuro

• laura--

esim. lounais-suomen käsi-ja taideteollisuusoppilaitoksessa Mynämäellä on kaiken ikäistä opiskelijaa. ammatikoulu on kyseessä. Itse olen siellä opiskellut ja nuorimmat ovat juuri peruskoulusta päässeitä ja vanhimmat lähentelevät 60 -vuoden ikää. Matka turusta kestää n. 30 -40 min ja suuri osa opiskelijoista on kotoisin turusta. On totta, että koulu sijaitsee keskellä ei mitään mutta nopeasti kolme vuotta menee opiskelujen merkeissä

• hoitsu

Riippuu tietenkin millaista alaa haluaisit opiskella? Osa kouluista/ aloista on sellaisia joissa muita kuin noita "pissiksiä" ei vain yksinkertaisesti ole. Itse kuitenkin suosittelisin tammikuussa alkaviin koulutuksiin hakemaan. Kaikilla aloilla se ei tietenkään ole mahdollista.
      Itse aloitin lähihoitaja-opinnot tammikussa ja luokan ikäjakauma oli 16 ja 32 vuoden välillä. Kaikki tulivat iästä huolimatta hyvin toimeen keskenään ja rehellisesti sanoen voisin nimetä sen mukavimmaksi luokaksi jossa olen ollut:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe