teki palveluksen: ISLAM ON ENTISTÄ LUONTAANTYÖNTÄVÄMPÄÄ EUROOPPALAISELLE.
Muslimin (arabin) tulisi AJATELLA keiden kanssa on tekemisissä ja pitäköön omana tietonaan koraaninsa sisällön.
Minulla ei ole enää MINKÄÄNLAISIA sympatioita muslimeja kohtaan.
Tamperelainen muslimikiihkoilija
8
620
Vastaukset
- olla ystävä
Herra Sistanin fatwa 308
Jokainen moslimi voi ystävystyä ja kanssakäydä ei-moslimin kanssa, kunhan se on vilpitöntä. He voivat tarpeen tullessa auttaa toisiaan tässä maailmassa.
(Aikaisemmin käsittelimme Herra Sistanin fatwaa numero 309, jonka mukaan voimme onnitella juutalaisia, kristittyjä sekä ateisteja eri tilaisuuksissa. Lukija voi hakusanalla 309 hakea fatwan.)
Herra Sistanin fatwa 311
Kiltteys ihmisiä kohtaan, kaikkia ihmisiä, kuuluu suositeltaviin rituaaleihin joita on korostettu meidän uskonnossamme. Profeetta (SAAS) sanoi: "Minun Jumalani on käskenyt minua olemaan ystävällinen ihmisiä kohtaan samalla tavalla kuin Hän on käskenyt minua suorittamaan pakolliset rukoukseni…Ystävällisyys ei ole rajoitettua vain Moslimeja kohtaan…
http://www.suomenshiiamuslimit.org/phpBB2/viewtopic.php?t=2525&highlight=onnitella- AJATTELEN - EN OLE MUSLIMI
Minulla oli/on erinomaisen kielteiset kokemukset arabeista(=muslimeja) tuolta -60 luvun lopulta ja SILTI olin heidän puolellaan KAIKISSA kannanotoissani Lähi-idän tapahtumia seuratessani.
Arabien (=muslimit) on syytä ottaa huomioon, että olen ensisijaisesti SUOMALAINEN ja RUOTSALAINEN ja NORJALAINEN ja ISLANTILAINEN ja TANSKALAINEN ja EUROOPPALAINEN. En halua Eurooppaani enää ongelmia - niitä on ollut omankin historiani aikana riittämiin.
Toivotan teille menestystä, MUTTA jossain muualla kuin MINUN KOTONANI EUROOPASSA.
Tämä ei koske bosnialaisia ei tshetsheenejä ja ei MISSÄÄNTAPAUKSESSA SUOMEN TATAAREJA. He eivät ole vetäneet uskoaan LOKAAN kuin ovat arabit ja somalit tehneet - sen lisäksi, että käyttävät sitä HÄRSKISTI lyömäaseenaan kohdistaessaan väkivaltaa lapsiin ja naisiin niin kotonaan ja maailmalla.
Olette häikäilemättömiä opportunisteja - ennen muuta teidän johtajanne. - ,,....,,
Nyt olisi jo syytä antaa perustelut näihin "Kiltteys ihmisiä kohtaan" ja "voi ystävystyä ja kanssakäydä"- juttuihin Islamin pyhistä kirjoista.
Ettekö osaa Koraanianne ja hadithejä? Mitä niissä sanotaan ystävällisyydestä toisinuskovia kohtaan?
Kuka tahansa ymmärtää ystävällisyyden hyödyn, mutta onko se islamia? ,,....,, kirjoitti:
Nyt olisi jo syytä antaa perustelut näihin "Kiltteys ihmisiä kohtaan" ja "voi ystävystyä ja kanssakäydä"- juttuihin Islamin pyhistä kirjoista.
Ettekö osaa Koraanianne ja hadithejä? Mitä niissä sanotaan ystävällisyydestä toisinuskovia kohtaan?
Kuka tahansa ymmärtää ystävällisyyden hyödyn, mutta onko se islamia?...mutta hyvin monen muslimin käsityksen mukaista islamia. Onneksi.
Juutalaistenkin käsitys juutalaisuudesta oli hiukan erilainen kuin vaikkapa Martti Lutherin tai Adolf Hitlerin käsitys.- kymysys
Aabra-ham kirjoitti:
...mutta hyvin monen muslimin käsityksen mukaista islamia. Onneksi.
Juutalaistenkin käsitys juutalaisuudesta oli hiukan erilainen kuin vaikkapa Martti Lutherin tai Adolf Hitlerin käsitys.Millaisen kuvan islamista sinun mielestäsi antavat väkivallantekijät jotka suureen ääneen julistavat olevansa muslimeja?
Sitten on nämät shiiat jotka väittävät islamin olevan rauhan uskonto.
Uskonto on otettu keppihevoseksi jälleen kerran.
Islam on kriisissä. - KIELLETTYÄ MASSAPOSTITUS
EIKÖ MASSAPOSTITTAMINEN OLE KIELLETTYÄ SUOMI24:LLÄ? AINAKIN SE kaikkia MUITA KIRJOITTAJIA KOSKEE JA HEIDÄN VIESTINSÄ ON POISTETTU SITÄ MUKAA. ITSE EN MASSAPOSTITA ENKÄ TAHALLAAN RIKO YLLÄPIDON LAATIMIA SÄÄNTÖJÄ.
- Sananvapaus
kymysys kirjoitti:
Millaisen kuvan islamista sinun mielestäsi antavat väkivallantekijät jotka suureen ääneen julistavat olevansa muslimeja?
Sitten on nämät shiiat jotka väittävät islamin olevan rauhan uskonto.
Uskonto on otettu keppihevoseksi jälleen kerran.
Islam on kriisissä.Turhaa meidän on kuunnella propagandistisia puolustuspuheita. Riittää kun katsoo millaista on meno Iranissa, perishiialaisessa valtiossa. Raiskauksen uhreja hirtetään. Avioliiton ulkopuolisesta seksistä epäiltyjä kivitetään. Eläimiltä revitään ruokatorvet eläimen vielä eläessä.....
- kansalainen Suomesta
Mitä järkeä on uhitella TV:ssä, että "tuli leviää"? Pelotellakseen?
Tietysti me pelkäämme, mutta (!)...eurooppa kävi reilut 60 vuotta sitten tuhoisan sodan, jossa koko maanosa oli raunioina.
Niin oli suomalaistenkin pakko tarttua aseisiin 1939 ylivoimasta vihollista vastaan, vaikka kuinka pelotti.
Kiihkoilijoiden tulee muistaa, ettei terrori hajoita eurooppalaisten tai kansakunnan rintamaa, vaan tiivistää ne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672461Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis481482Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641377- 1331349
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821039Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731019Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999