Ilmoittakaa itsestänne jos teitä täällä on...!!Olen itse seurustellut 4 vuotta ja ollut kihloissa 2 vuotta..Nyt on tullut mieheni ystävä mieleeni ja pitäisi unohtaa..
Mieheni on niin tavallinen kiltti, mutta taas mieheni ystävä on renttu ja sika..
Ystävä on velallinen häntäheikki, joka uhoilee juovuspäissään eikä hänen työnsä ole ikinä olleet kovinkaan pitkäaikaisia..
Tekisi mieleni vain vähän pitää silmäpeliä yms. toisen kanssa mutta ei ikinä kuitenkaan mitään sen enempää...
Mitä teen...???
Varattu, mutta ihastunut...!
4
1136
Vastaukset
- "ihastunut"
kyllähän meitä on muitakin :) En itse kyllä ihastumiseksi tätä sanoisi...lähinnä vaan lihallista himoa ;) Joka alkaa mennä jo niin älytömiin sfääreihin että oikein pelottaa! rankkaa flirttiä ilmassa, ja teen kaikkeni että se siihen myös jäisi!
Tsemppiä sulle Miiqu! Toivottavasti saat pidettyä näppisi erossa kys. rentusta...- huutomerkki
veit jalat suustani eli lihallista himoa tämä minullakin lähinnä on.
- huutomerkki
Olen varattu ja elän kolmenkympin kriisiä. Työkaveri on kohteeni. Tosin olen myös katsellut muitakin sillä silmällä... aivan outoa mutta joku kriisi pamahtanut päälle meikäläisellekin !!!!!
- sitä..
oikein haukkoo henkeä miten tyhmiä yksilöitä noissa naisissa asuu :D tässä taas yksi hyvä esimerkki. no kertoo naisen keskinkertaisuudesta.. suosittelen että jätät tavallisen poikaystäväsi pikemmiten tai ainakin kerrot että haluat naida hänen ystävänsä kanssa jotta hän tajuaa jättää sut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254783Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa73443Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283231Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss272679Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu812403Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181793Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91414Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1201283Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41188