Tapasin miehen, joka on kaikkea sitä mitä mieheltä toivoisin. Ihastuin korviani myöten. Kului pari päivää ja tapasimme uudelleen. Tänä aikana mitään erikoista ei ollut tapahtunut. Kuitenkin vahva ihastus oli tiessään ja sen tilalla hämmennys tunteistani sekä ahdistus puuttuvasta ihastumisen tunteesta.
En voi ymmärtää mitä tapahtui. Miehestä tämä ei johdu, sillä kun katson taakseni huomaan käyttäytyneeni samalla tavalla kaikkien menneiden miesteni kanssa, joista olen ollut kiinnostunut ja he samaten minusta. Ensin tulee vahva ihastus, joka muuttuu kovaksi ahdistukseksi.
En käsitä tunteitani. Mietin jo, että onko tämä sitä kuuluisaa sitoutumisenpelkoa? Vai ihastunko aina lopulta minulle sopimattomiin miehiin? En tahtoisi päästää tätä yksilöä menemään, sillä hän on todellinen helmi. En vaan tahtoisi tuntea näinkään. Onko kellään muulla vastaavanlaisia kokemuksia? Asiallisia vastauksia, kiitos!
Sitoutumiskammoako?
marilyn82
1
387
Vastaukset
- Palstatrolli
Tuli vain mieleen se kohta, missä se kiskaisee siltä intiaanilta pään, selkärankaa myöten irti kehosta ja tuulettaa voitonmerkiksi.
Kiinnostaa siis juuri sen aikaa, kunnes saa vastakaikua tunteilleen. Voitonmerkki saatu ja aika siirtyä seuraavaan kohteeseen ja tuo on sitten se oravanpyörä, josta poispääsy on sitten sitä ns. korkeampaa osaamista.
Kannustuksena mahdolliselle muutoksellesi sanottakoon, ettei teeskentelyä sitten kyllä jaksa katsella kukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 682871
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468