Joudun ko. leikkaukseen ja olisin kiitollinen jos kertoisitte kokemuksianne. Miten kauan toipuminen kesti ja millainen arpi jai. Entapa mahdollinen vajaatoiminta.
Toisen kilpirauhaslohkon poistaminen
2
474
Vastaukset
- kokenut
Minulta on poistettu vasen lohko seitsemän vuotta sitten. Leikkauksesta toipuu tosi nopeasti. Arpi tietenkin näkyy lopun elämää, mutta arven saa hyvin vaaleksi, kun tikkien poiston jälkeen alkaa käyttämään e-vitamiinivoidetta useasti päivässä.
Tämän ohjeen sain itse ja minulla leikkausarpi on melkeinpä näkymätön. Vajaatoiminnan alkaminen on tietenkin yksilöllistä, mutta minulla alkoi noin kuukauden päästä leikkauksesta olla oireita. Väsymystä, hitautta, ärtyneisyyttä, hiukset lähti jne. Mutta minua ei työpaikkalääkäri uskonut, eikä määrännyt verikokeisiin. eikä lääkitystä ja jouduin odottelemaan yli vuoden ennen kuin sain lääkityksen. Siinä välillä oireeni pahenivat ja lisääntyivät.
Vaadi lääkäriltäsi heti verikokeita sekä lääkitystä, kun oireet alkavat, niin säästyt monelta "alentavalta" lääkärinkäynniltä.- Anni
Leikkaukseen menijät,teille vihje leikkausarven hoitoon.On olemassa tuote,joka estää arpikudosta muodostumasta haavalle ja siten haavasta tulee lähes huomaamaton.Tuote on Mepiform.Sillä voi yrittää vanhojakin arpia pehmentää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11598Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061553- 121328
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2211038- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2816Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29797Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks43776- 9770