Taas kiertopalkinto Tanja Karpela on siirtynyt seuraavalle. Jääkö kiertopalkinto pysyvästi sille, jolla on kaksi kiinnitystä? Mitkä mahtavat olla Tanja Karpela pelin säännöt?
Kiertopalkinto Karpela seuraavalle...
7
359
Vastaukset
- kuka uskaltaa?
Tautiluettelo lienee mittava?
Sekin lienee Keskustan kulttuurisaavutuksia? Tämä elokuvaohjaaja Saarelan vamppaaminen on osa Tanja Karpelan kampanjaa, jolla hän yrittää nyt osoittaa julkisuudelle olevansa "kulttuurin harrastaja".
Nyt Karpela voi panna ansioluetteloonsa, että hänellä on SYVÄLLINEN elokuvaohjaajan tuntemus.- härski
kyllä Tanja Karpela vaihtaa miestä kun hyöty on ensin maksimoitu. Ihmettelen kyllä kepua että pilaavat maineensa alusvattemallin takia. Taitaa olla niin että niin moni kepun (mies) päättäjistä on päässyt maistille että pysyvät hiljaa.
- vai ei ?
Arvelen, että ne jotka puhuvat, eivät tiedä ja jotka tietävät, eivät puhu. Mutta huhujen mukaan useampi olisi saanut...
- Hyvä rumpali
vai ei ? kirjoitti:
Arvelen, että ne jotka puhuvat, eivät tiedä ja jotka tietävät, eivät puhu. Mutta huhujen mukaan useampi olisi saanut...
Vanhanen, Aho ainakin. Kokoomuksesta varmasti Niinistö. Mutta entäpä ne muut varmat?
- elokuvaan " filmitähde...
Käsiteelläänköhän filmissä alusasuja ?
- eniten teillä
Oliko hauskaa kirjoittaessanne tänne. Missähän on oma sivistystasonne, osaatteko edes lukea, montako kirjaa olette lukeneet, osaatteko edes käyttää veistä ja haarukkaa syödessänne, tyhjää uulten höpinää on kirjoituksenne ja tason näkee heti. Siis olette tyhjiä tynnyreitä, surkimukset vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785336
- 1253844
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj413576- 573178
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262798Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72339- 242121
- 2022025
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4351681Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91588