vaakanainen ja rapumies

Nimetön

Haluasin tietää miten vaakanainen on saanut taltutettua erakkoluonteisen rapumiehen?

10

6533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaakatytsy

      Ennen kuin lauon sinulle mitään mistä voit ottaa nokkiisi, on minun syytä muistuttaa että astrologiset ennustukset eivät aina toteudu.

      Vesi ja ilma eivät sovi yhteen esim. kalat ja kaksonen. Rapu on veden merkki ja vaaka ilman merkki.

      Vesi ja maa ovat hyvä pari esim. skorpioni ja neitsyt, samoin ilma ja tuli esim. leijona ja kaksonen.

      Myöskään yhteen eivät sovi ilma ja maa esim. vaaka ja kauris taikka vaaka ja härkä.

      Ilma ja ilma sopivat. kuten esim. kaksonen ja vaaka taikka vesimies ja vaaka.

    • neitokainen1

      myös ihmettelen.Itse vaaka ja ollut rapu miehen kanssa viisi vuotta.Intohimoa on kyllä riittänyt.Myöskin jokapäiväistä huomion osoitusta,haleja ja suukkoja.Mutta luottamus horjunut monesti,ravun puolelta.Ravulle pitää antaa tilaa,muuten sulkeutuu täysin kuoreensa.

      • luotettavia

        miehes ei oo oikee rapu :)


    • vaakatar

      Huh,ajan kanssa. olen ollut 14 vuotta ns.salarakas,ja odotan yhä (tyhmä,ehkä),että joskus olisimme yhdessä. viihdymme toistemme kanssa. anna ravulle aikaa(ei sentään satoja vuosia):). ole luotttamuksen arvoinen,kehu kun siihen on tarvetta,rohkaise,ja auta häntä näkemä'än asioista uusia puolia..Onnea...

      • onnen etsijä

        ..odottaa, kun toinen kokoajan juokseen ns. karkuun minua ja minun tunteitani. Joten nyt olen sitten antanut sille ravulle sitä aikaa ja vaikka kuinka ja paljon sillä olen päättänyt koko suhteen ja yritän elää omaa elämääni toisin,,jaksoin minä sitä katsoakkin kaksi vuotta, ja kiitos minulle riitti.
        mutta toivotan toisille samassa tilanteessa oleville onnea ja menestystä.toivottavasti he onnistuvat siinä paremmin kuin minä.


    • kokemusta on!

      Hei! Kysyit miten vaakanainen saa taltutettua erakkoluonteisen rapumiehen!
      Vastaus on ettei pinnallisesti mitenkään mutta syvällisesti kyllä, rapumies ei vain näytä tunteitaan niinkuin vaakanainen. Olen itse vaakanainen ja olen ollut naimisissa nyt 4v. rapumiehen kanssa. Rehellisesti sanottuna aika myrskyisä vaihtoehto -vaakanainen ja rapumies-
      Rapumies ei kestä vilkasta vaakanaista, kun taas vaakanainen ei kestä liian rauhallista ja erakkomaista rapumiestä. Ei kannata yrittää väkisin näitä kahta merkkiä sopimaan yhteen.

      • romantika

        oli ihana viesti, ettei mitenkään sovi yhteen vaaka ja rapu ja silti oot itse naimisissa ravun kanssa. Se kuitenki osoittaa että ehkä siellä yhteensopivuutta on jossain määrin, vaikka kerroit että myrskyisää on ollut?
        Oon jo huomanut saman tässä ravussa johon olen tutustumassa että mies on äärettömän rauhallinen ja hiljanen. Mutta toisaalta taas isäni on myös rapu ja hän on erittäin eläväinen, puhelias, sosiaalinen, näyttää äidille tunteet kaikin tavoin ja päivittäin. Sit varmaan taas on kyse tästä että kun joka merkissä on ne kaks ihmistyyppiä. Harmi vaan ettei tässä ravussa jonka tunnen ole sitä eläväisyyttä ja puheliaisuutta mitä kaipaan miehessä. Jaa, pitäiskö tässä antaa heti periks ku ollaan vasta alkumetreillä tän tutustumisen suhteen, jos se kerran tulee oleen niin vaikeeta ja myrskyisää. Ihan tarpeeks on elämässäni ollu vaikeita ja hankalia miehiä, enkä enää oikein jaksais vääntää kättä kenenkään kanssa helpoista ja yksinkertaisista asioista.


    • Vaakaotus

      Heipähei!

      Itse vaakana ihastuin Rapuseni salamyhkäisyyteen ja ajatusmaailmaan, joka oli lievästi sanottuna sisäänpäinkääntynyt. Mikä lie mielenhäirä minua silloin vaivasi :) Yleensä vedän puoleeni iloisen kuplivia yksilöitä, jollainen olen myös itse. Rapu tuntui vain ihanalta haasteelta, jonka voittamisen toivoin tuovan palkkioksi avautumisen ihmiseltä, joka ei sitä tee kenellekään muulle kuin minulle.

      Ponnisteluni palkittiin ja sain kumppanikseni äärimmäisen rakastavan, hellän, luotettavan ja avoimen ihmisen. Samanlaista en edes uskonut löytäväni, ja lopulta löysin nuo piirteet omasta ravustani, melkeinpä yllätyksekseni.

      Nyt kun mietin noita alkuaikoja niin en melkein tunnista häntä samaksi joka hän nyt on. Siitä ujosta, hiljaisesta ja varautuneesta ihmisestä on tullut esille äärimmäisen hellä, vapautunut ja alati höpöttävä elämänkumppani. Liekö hän siis tullut kuorestaan ulos? :)

      Minulla on aina sellainen olo, että joku pitää minusta huolta ja olen hänen silmissään maailman ihanin nainen. Voin luottaa siihen, että meidän asiamme pysyvät vain meidän kahden välillä koska Rapuseni ei niitä halua muiden kanssa pohtia.

      Seksielämästä voin sanoa sen verran, että parempaa saa etsiä ;) Alkuaikojen seksihurjastelu ei ole arjen pyörteisiin hukkunut, ja vedämme toisiamme puoleemme edelleen samalla magneettisuudella. Mieheni onkin hauskasti todennut, että on se kumma kun ei tule edes baarissa huomattua muita naisia, kun haluaa tuijottaa vain sitä omaansa joka on maailman kaunein tyttö :)

      • romantika

        hyvää luettavaa, koska itse vaakanaisena vasta tutustumassa rapumieheen ja aika hankalalta on ens alkuun vaikuttanut. Tavataan hyvin harvoin ja aina ei tiedä oonko tosiaan niin kiinnostava tapaus että miehen mielenkiinto riittää pidemmälle. Vasta tammikuussa tavattiin eka kerran ja toinen tapaaminen oli edellisviikonloppuna, joten aika harvakseltaan jos kerran kuussa vain pääsee näkemään toista? Tämä rapumiekkonen kun ei osaa soittaa, ei vaikka pyytäisin ja anelisin kuinka. Hän kylläkin pitää yhteyttä tekstareilla ja sähköpostilla, mutta jotenki tuntuu oudolta että mies ei saa naiselle soitettua! No pitää tässä hiljokseen katella mitä tuleman pitää


    • vaakaakkeli

      Sinulle vaakaotus.Olipa ihastuttava selonteko elämästäsi rapumiehen rinnalla.Ilmeisesti ja melko varmastikkin sinun pyyteetön rakkaus sai herkän miehen avautumaan ja löytämään itsensä,Hienoa ja kaikkea ihanaa teille jatkossakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe