MOVEn lisenssi

skeptikko

Kysymys on ensisijaisesti asiantunteville ja menestyneille Movettajille. Onko mielestäsi 1000€ aloitusmaksu

1) sopiva?

vai

2) liian suuri?

Kysymykseen vastaaminen on helppoa. Valitkaa jompi kumpi ja perustelkaa, miksi. Jos aloitusmaksu ei ole sopiva niin kertokaa mielestänne sopiva aloitusmaksu?

12

1042

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perustelkaa

Kun teidän perustajat esim.rekola on ilmoittanut tienaavansa movella 15-20000 euroa kuussa,niin miksi te tyydytte vain 8400 euron maximi kuukausi hankkeisiin?Näyttäkää mulle mihin asti pyraamiidia voi tienata niin paljonko haluaa,ja miten seuraatte että tulonne jakautuu tasaisesti?esitin joskus kysymyksen Moven mahdottomuudesta
      esim. 5000 edustajaa tienaa sen 2100 e luvatun 2100 e viikossa.Se tekee 504 000 000 miljoonaa ekua pelkkiä bonuksia vuodessa?kumotkaa jos voitte?

• kfdkfjdkf

Movessa ei ole ollut eikä tule olemaan aloitusmaksuja. Kuka tahansa 18-vuotta täyttänyt voi liittyä edustajaksi ja ei maksa latiakaan. Kun on tapahtunut omalla id:llä liikevaihtoa 300-pisteen edestä voi päivittäytyä Franchise edustajaksi. Tällöin voi aloittaa rakentamaan myös omaa edustajaorganisaatiota.

• skeptikko

Et silti vastannut kysymykseeni. En saanut oikein selville mielipidettäsi asiasta. Voisitko pysyä ketjun aiheessa ja kertoa mielipiteesi perusteluineen tästä maksusta (miksi sitä haluatkaan kutsua). Maksoitko itse tuon 1000€?

Itse olen sitä mieltä että 1000€ on aivan liikaa hyötyyn nähden. Polkupyörän ja myyntimateriaalin hinta on kohtuuton.

Itse vielä muistutit, että on mahdollista aloittaa ilmaiseksi niin miksi tämä maksu?

• ruuhhaahhaaaa
        skeptikko kirjoitti:

Et silti vastannut kysymykseeni. En saanut oikein selville mielipidettäsi asiasta. Voisitko pysyä ketjun aiheessa ja kertoa mielipiteesi perusteluineen tästä maksusta (miksi sitä haluatkaan kutsua). Maksoitko itse tuon 1000€?

Itse olen sitä mieltä että 1000€ on aivan liikaa hyötyyn nähden. Polkupyörän ja myyntimateriaalin hinta on kohtuuton.

Itse vielä muistutit, että on mahdollista aloittaa ilmaiseksi niin miksi tämä maksu?

Täällä on jo pitkään yritetty saada movetetuilta vastauksia mitä yksinkertaisimpiinkin kysymyksiin.

Tulos: Tule lyhkäriin niin näät...

Hyvä että jotkut vielä jaksavat takoa järkeä kovakalloisiin movettajiin!

• Mikkopa
        ruuhhaahhaaaa kirjoitti:

Täällä on jo pitkään yritetty saada movetetuilta vastauksia mitä yksinkertaisimpiinkin kysymyksiin.

Eikä vastausta tule?

• Mikkopa
        ruuhhaahhaaaa kirjoitti:

Saatte maksaa 1000 e heti ja sitten 60 e kuussa,silloin olette oikeutettuja vastamaan.Joudutte käyttämään kirjaston konetta ja varaamaan noin 10 min viikossa aikaa.Onnistuu myös kotoa jos ette ole vielä kotoa muuttaneet.
        Tämä ainut laatuinen vastausmahdollisuus vain maksaneille ennenkuin menemme pörssiin ja laajenemme pohjoismaihin ja venäjälle.

• alotusmaksu
        skeptikko kirjoitti:

Kysymykseesi ei voi vastata.

• kamapanjatuotepaketti
        alotusmaksu kirjoitti:

Kysymykseesi ei voi vastata.

on eri asia kuin aloitusmaksu. Se on tuoteosro.

Tuoteostolla pätevöityy FR-edustajaksi, uudistuksen jälkeen edustajaksi, mutta kampanjatuotepaketti poistuu samalla, luultavasti. Edustaja saa ostettuaan tuoteita niin paljon uusia mahdolisuuksia että se hinta mikä siitä maksetaan on todella pieni. Sen voi saada takaisin jo kahdessa viikossa. VRT. muihin yrityksiin joissa investonteja maksetaan vuosikausia. Osa yrittäjistä maksaa sitä koko yrittäjyyden ajan.

Jos kuukausiliikevaihto on 10 000 se tuoteosto kuin pieru saharassa.

• Jxx
        kamapanjatuotepaketti kirjoitti:

Tuoteostolla pätevöityy FR-edustajaksi, uudistuksen jälkeen edustajaksi, mutta kampanjatuotepaketti poistuu samalla, luultavasti. Edustaja saa ostettuaan tuoteita niin paljon uusia mahdolisuuksia että se hinta mikä siitä maksetaan on todella pieni. Sen voi saada takaisin jo kahdessa viikossa. VRT. muihin yrityksiin joissa investonteja maksetaan vuosikausia. Osa yrittäjistä maksaa sitä koko yrittäjyyden ajan.

Oikeat yritykset ovatkin sitten pystyssä vuosia tai jopa vuosikymmeniä. Move tuskin ehtii yhden vuoden ikään. Paljonko 10000 euron myynnistä saa provisiota? Olen hämmästynyt, jos se ylittää tuon 1000 euroa. 10000 euron myynti tarkoittaa, että sadalle ihmiselle myydään sadan euron arvosta tavaraa. Ja tuota Moven tavaraa eivät osta muut kuin edustajat itse. Näin se valitettavasti on, että maksatte muutaman sankarin passiivisia tuloja näillä aktivointiostoillanne. Se Moven tavara vaikuttaa ihan siltä, että se haalitaan ns. "jostakin".

• mursis

- tai oli ennen poliisitutkinnan alkamista! Että tämäkin jaksaa yhä naurattaa:

http://verkostomarkkinointi.blogspot.com/2006/02/moven-lisenssi.html

• skeptikko

Mikä se tällainen tuote on, millä saa pätevyyden liiketoiminna harjoittamiseen. Ainiin, se on se polkupyörä.

Kyllä vaikuttaa siltä että kyseessä on lisenssi ja korkeahintainen sellainen. Siksi muistuttaisin että kuluttajavirastoa lainaten:

"Pyramidimarkkinointi on Suomessa laitonta. Rahankeräyslaki kieltää rahan keräämisen ketjukirjeiden avulla tai siihen verrattavalla tavalla niin, että osallistujulle luvataan osa rahoista..."
        "Myös tällaiseen keräykseen osallistuminen ja sen muunlainen edistäminen on laitonta"

• on ihan kiva

mutta miksi et ryhdy sitten muuten vain yrittäjäksi? Mihin sitten movea tarttet... Voithan sä tyhjästäkin edustajaorganisaationkin rakentaa jonkin järkevän tuotteen ympärille...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3662
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      27
      3219
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2855
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      82
      2677
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1680
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1485
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1468
    Aihe