satasenlaina.fi - nyt sitä saa

niko_83

www.satasenlaina.fi nyt sitä saa. käsittelyaika on pitkä mutta kyllä se tulee.

24

4497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhisäll

vahvistus numero ei toimi

• .....

itselle tuli vahvistusviestin jälkeen viesti että olette nyt sinkku-chatissa ja viestinne on lähetetty miehille!!!Hieno homma

• JORMAssa on alkuvoimaa
        ..... kirjoitti:

itselle tuli vahvistusviestin jälkeen viesti että olette nyt sinkku-chatissa ja viestinne on lähetetty miehille!!!Hieno homma

Ei ainakaan mulla menny mihinkään chattiin vahvistusviesti, tosin eipä ole rahojakaan näkynyt :D Tuskin näkyykään.

• oksetus

Enpä uskaltais tuolta hakee.. ihan kauhee.

• tarkastaja

Y-tunnus    1066235-8    Tammi Rahoitus Oy
      Tieto    Toiminimi    
      Tietolähde    Patentti- ja rekisterihallitus    

Viimeisin tieto   Tammi Rahoitus Oy
      Alkupvm   20.01.2006
      Loppupvm   
      Edellinen tieto   Tikkurilan Matkapuhelin Oy
      Alkupvm   26.11.1996
      Loppupvm   19.01.2006

• Karvakolmiokolmio

ensimmäinen tuolta lainan saanut voittaa polkupyörän ja palan näkkäristä:) Mutta asiallisesti ottaen, olisi hauska kuulla, onko kukaan saanut ko paikasta lainaa?

• Digidigidigi

Lähetin vahvistustunnuksen. Tulikin ilmoitus " Palvelua ei tunnistettu.
      Tarkista että lyhytnumero ja hakusana ovat oikein.

• vippaaja

Ihan sattumalta laitoin sinne tänään kyselyn, että ovatko avaamassa palvelua ja jos niin milloin. Vastasivat, että on jo auki, mutta automaattinen luotonmyöntö ei toimi. Tekivät manuaalisesti tietojen tarkastuksen ja myönsivät lainan.

• JONKKE
        vippaaja kirjoitti:

Ihan sattumalta laitoin sinne tänään kyselyn, että ovatko avaamassa palvelua ja jos niin milloin. Vastasivat, että on jo auki, mutta automaattinen luotonmyöntö ei toimi. Tekivät manuaalisesti tietojen tarkastuksen ja myönsivät lainan.

mä lähetin hakemuksen joskus puoli kuus ja sitten sen vahvistus viestin... niin sitten kun ne on käsitelly sen ja lähettää vastauksen että onko saanut niin tarviiko sitten enää lähettää mitään viestii vai tuleeko rahat vaan tilille? tuliko sulle mitään viestii et viesti on vastaanotettu ja käsittelyssä niinku joissain paikoissa tulee??

• vippaaja
        JONKKE kirjoitti:

mä lähetin hakemuksen joskus puoli kuus ja sitten sen vahvistus viestin... niin sitten kun ne on käsitelly sen ja lähettää vastauksen että onko saanut niin tarviiko sitten enää lähettää mitään viestii vai tuleeko rahat vaan tilille? tuliko sulle mitään viestii et viesti on vastaanotettu ja käsittelyssä niinku joissain paikoissa tulee??

ja viestin saatuani menin tilille niin siellähän se satku jo olikin..

• JONKKE
        vippaaja kirjoitti:

ja viestin saatuani menin tilille niin siellähän se satku jo olikin..

kiitti nyt siellä sivuilla kyl lukee jo että ei pysty realiajassa käsittelee niitä enää ja jos ei oo päätöstä kuulunu 24tuntiin viestin lähettämisestä niin pitää pistää uus hakemus =( no toivottavasti sais rahat edes viikonlopuksi vaikka nyt olis jo maistunu =)=)

• vippaaja
        JONKKE kirjoitti:

kiitti nyt siellä sivuilla kyl lukee jo että ei pysty realiajassa käsittelee niitä enää ja jos ei oo päätöstä kuulunu 24tuntiin viestin lähettämisestä niin pitää pistää uus hakemus =( no toivottavasti sais rahat edes viikonlopuksi vaikka nyt olis jo maistunu =)=)

vaan mulle tuli satku tänään kyllä tarpeeseen... nyt on taas jääkaappi täynnä ruokaa ja olutta ;)

• JONKKE
        vippaaja kirjoitti:

vaan mulle tuli satku tänään kyllä tarpeeseen... nyt on taas jääkaappi täynnä ruokaa ja olutta ;)

Joo munkin pitäis täyttää jääkaappi ja olut varasto kun ei oo olutta eikä ruokaa yhtään =( mutta ehkä sitten huomenna =) joo onhan meitä näköjään kun kaikki paikat aina ihan jumis kun aukee =)=) tuli eilen ekat käräjäoikeudenkin kirjeet maksamattomista vipeistä perkele mutta minkäs teet olen varaton =)=) eli nyt vielä ennen kun luottotiedot menee niin paljon uusia vippejä toivottavasti niitä aukeis lisää kun ei mistään saa enää =(

• vippaaja
        JONKKE kirjoitti:

Joo munkin pitäis täyttää jääkaappi ja olut varasto kun ei oo olutta eikä ruokaa yhtään =( mutta ehkä sitten huomenna =) joo onhan meitä näköjään kun kaikki paikat aina ihan jumis kun aukee =)=) tuli eilen ekat käräjäoikeudenkin kirjeet maksamattomista vipeistä perkele mutta minkäs teet olen varaton =)=) eli nyt vielä ennen kun luottotiedot menee niin paljon uusia vippejä toivottavasti niitä aukeis lisää kun ei mistään saa enää =(

oon kuitenkin soittanut ja sopinut perintätoimiston kanssa maksuaikataulusta.. saas nähdä pystynkö sovitusti velkojani maksamaan :( pahalta näyttää kun pienenllä opintotuella pitää kituuttaa.. ei kyllä huvittais menettää luottotietoja näin pienten vippien takia, mutta en ole opiskelijana yrityksistä huolimatta saanut mistään isompaa lainaa jota vois sitten 50-100e kuussa lyhentää :(

• JONKKE
        vippaaja kirjoitti:

oon kuitenkin soittanut ja sopinut perintätoimiston kanssa maksuaikataulusta.. saas nähdä pystynkö sovitusti velkojani maksamaan :( pahalta näyttää kun pienenllä opintotuella pitää kituuttaa.. ei kyllä huvittais menettää luottotietoja näin pienten vippien takia, mutta en ole opiskelijana yrityksistä huolimatta saanut mistään isompaa lainaa jota vois sitten 50-100e kuussa lyhentää :(

Joo mäkin alussa yritin niitä järjestellä mut ei oikein tullu maksettuu niitä =) no sellasta se elämä on mutta ei oo mitään omaisuutta niin voi yrittää pakottaa mua maksaa =) kyl nyt maistuis se satku et sais safkaa ja olutta kun on vähän krapulaa vieläkin niin olis hyvä korjailla =)=)

• saasaassaas

kyllä on taas huijari yritys kerrakseen!uskomatonta,kuinka paljon näitä yrityksiää mahtuu tänne maailmaan

• epäluuloinen

miten satasenlainan vahvistus tapahtuu???

• vippaaja

ja tuo numero ilmeisesti toimi ainakin päivällä.. tuon perusteella tarkistivat käsin hakemukseni

• vippaaja

silloin päivällä...

• jop jop

kuinkahan pitkä se käsittelyaika on?Laitoin hakemuksen noin klo 16.30???

• vertailua

Mä näköjään lähetin vahvistusviestin klo 1637, eipä ole kuulunut mitään. Joten hieman yli sen sivuilla mainitun 5minuutin se on, tosin eihän se väärää tietoa ole, hyvinkin on 5min menny.

• jop jop
        vertailua kirjoitti:

Mä näköjään lähetin vahvistusviestin klo 1637, eipä ole kuulunut mitään. Joten hieman yli sen sivuilla mainitun 5minuutin se on, tosin eihän se väärää tietoa ole, hyvinkin on 5min menny.

nyt tuli se että piti lähettää ok viesti

• Dorkako?

vahvistusviestiä lähetettyä????

• jarppiso

laitoin eilen lainahakemuksen tuonne satasenlainaan. lähetin vahvistusviestin tekstiviestillä. odottelin ja odottelin kunnes tänään kävin nettisivuilla katsomassa hakemukseni tilaa. siellä luki poistettu ?? eil tarkoittaako tämä että hakemus on hylätty ? ihmettelen syvästi koska ei ole avoimia vippeja mihinkään, luottotiedot yms kunnossa. kieltämättä ihme toimintaa tällä firmalla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3829
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2964
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe