"Kaikki komedia perustuu pelkoon ja on siten myös kauhua." - sanoi eräs suomalainen naiskoomikko äskettäin. Lause on mielestäni MIELENKIINTOINEN.
Vastaukset 3
- Baxter
Kun ihminen nauraa, mitä se tekee? Paljastaa hampaansa. Nauru on siis kehittynyt pelko- / puolustautumisrefleksistä pitkän ajan kuluessa.
Sitä paitsi, huumorihan lähtee suurimmaksi osaksi siitä pelosta että "Voi luoja, toivottavasti minulle ei käy noin."
Minä ymmärrän täydellisesti tämän naiskoomikon sitaatin. - dvx
Olen huomannut kuinka monet kauhuelokuvia nauttivat usein hymyilevät tai nauravat katsoessaan kauhua.
- yritin
Komediaa on kaikenlaista. Esimerkiksi epäonnistunut taikatemppu voi olla sellaista.
http://www.youtube.com/watch?v=MESQhYQ3vfY
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431356
- 741234
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun105996Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka50935- 78832
- 45801
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la40798- 67663
- 113644
- 48608