Hei!Kaikki te jotka tunnette SAVIPUOLEN ,oisko teillä mitään kotikonsteja sen nujertamiseksi,vai onko mun pakko taas hakea resepti Hikijumppaan? Niin,luit ihan oikein,en tiedä onko muut saanu saman reseptin,mut siinä piti lääkkeen oton jälkeen tehä hikijumppa ja suihkussa ei saanu käydä 12h.sen lääkkeen teho on loppunu jo vuosia sitten ja nyt haluaisin tänä kesänä tasasen rusketuksen:) Kiitos jo etukäteen jos jollakin ois antaa vinkkejä!
apua savipuoleen?
7
2096
Vastaukset
- tri Rossi
Minulla on ollut pari kertaa savipuoli ja avun olen saanut seleenisulfidia sisältävästä shampoosta (Nizoral), jota saa ilman reseptiä apteekista. Kahden viikon kuurin jälkeen ainakin itselläni kaikki läikät (kaulassa ja kehon yläosassa) hävisivät muutama vuosi sitten.
- turisti x
Samoissa suihkutiloissa käytiin lomareissulla.
Vaimo ei saanut Savipuolta, mutta sain sen jostain ens käsiin.
Ihottuma levisi vuosien aikana mm. nivusiin.
Kysyin aluesairaalassa leikkauksen yhteydessä lääkettä tähänkin vaivaan
Ihottumaa sielläkään ei tunnettu.
Yksityisvastaanotolla naiskirurgi tunnisti vaivan Savipuoleksi. Kirjoittamansa Daktarin voide oli turha.
Nizoral hävitti läikät koko kehon alueelta jo viikon käytön jälkeen.
Savipuolen tuntee sietämättömästä kutinasta.
Viime syksynä sain ihottuman taas kämmenpohjiin.
Tuhosin sieni-itiöt tottuneesti Nizolla.
manu - ...
turisti x kirjoitti:
Samoissa suihkutiloissa käytiin lomareissulla.
Vaimo ei saanut Savipuolta, mutta sain sen jostain ens käsiin.
Ihottuma levisi vuosien aikana mm. nivusiin.
Kysyin aluesairaalassa leikkauksen yhteydessä lääkettä tähänkin vaivaan
Ihottumaa sielläkään ei tunnettu.
Yksityisvastaanotolla naiskirurgi tunnisti vaivan Savipuoleksi. Kirjoittamansa Daktarin voide oli turha.
Nizoral hävitti läikät koko kehon alueelta jo viikon käytön jälkeen.
Savipuolen tuntee sietämättömästä kutinasta.
Viime syksynä sain ihottuman taas kämmenpohjiin.
Tuhosin sieni-itiöt tottuneesti Nizolla.
manuKuulostaa aika epätyypilliseltä savipuolelta... sehän tykkää majailla ylävartalossa keskushermoston alueella eikä kutise "sietämättömästi". Eikä sitä tietääkseni saa tartuntana, vaan ihmisen ihon normaali sieni jostain syystä toisilla villiintyy. Meinaan vaan, että jos se onkin ollut joku vakavampi sieni-infektio eikä harmiton savipuoli? No oli miten oli, hyvä että sait häädettyä.
- fze
Eikös Nizoral sisällä sienilääke ketokonatsolia eikä seleenisulfidia?
- Nainen1980
... kirjoitti:
Kuulostaa aika epätyypilliseltä savipuolelta... sehän tykkää majailla ylävartalossa keskushermoston alueella eikä kutise "sietämättömästi". Eikä sitä tietääkseni saa tartuntana, vaan ihmisen ihon normaali sieni jostain syystä toisilla villiintyy. Meinaan vaan, että jos se onkin ollut joku vakavampi sieni-infektio eikä harmiton savipuoli? No oli miten oli, hyvä että sait häädettyä.
Mulla todettiin savipuoli toisessa kämmenessä, tullee pieniä vesirakkoja ja kutisee aivan älyttömästi, nahka myös irtoaa. Epätavallinen paikka savipuolelle.
- todettu
Niin, Nizoral auttaa. Näin minullakin.
- läikykäs
pitääs mennä käväseen apoteekissa;)Ja todellakin savipuoli ei ole tarttuva,rajoittuu ylävartalolle,eli siel on nyt yhellä jokin muu ihottuma!Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822