MIETTIKÄÄ MOVETTAJAT

Real Business

SÄÄLIN KU MENETÄTTE RAHANNE...EIHÄN TOI SUMMA MIKÄÄN HURJAN SUURI OLE MITÄ SINNE JOUTUU MAKSAMAAN..JOTEN SE MAAILMAA KAADA...MUT TEILLE NUORILLE SE NYT LUULISI OLEVAN ISO RAHA LAITTAA PALAMAAN NUOTIOON!!!
PASSIIVISTA TULOA...PAH..ETTE TULE IKINÄ TIENAAMAAN TÄLLAISELLA "TYÖLLÄ" MITÄÄN..KÄYKÄÄ KOULUNNE LOPPUUN JA HANKKIKAA KUNNON TYÖURA..NIIN TEETTE RAHAA JA ELÄTÄTTE PERHEENNE..KERÄÄTTE ITSELLENNE ELÄKKEEN JNE. ETTE SAAVUTA JOLLAIN MOVELLA MITÄÄN! OLEN TUTKINUT FIRMAN LÄPI JOTEN TIEDÄN MISTÄ PUHUN...TUTKIKAA KUNNOLLA ENNEN KUIN LIITYTTE MUKAA TÄHÄN SÄÄLITTÄVÄÄN RAHANKERUUSEEN!!!

27

2464

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paavali

Jos poltat tonnin nuotiossa, niin saitko siitä hyvästä fillarin, kirjoja, tuotteita etc etc???

Olet todennäköisesti tutkinut ko. firmaa käyttäen lähteenä suomi24:n pelleforumia, jossa verkkarihousuiset pullamössöt istuvat päivästä pitkään pleikkaria pelaten ja forumilla kommentoiden.

Olet todella typerä typerinen kommentteinesi. Sinusta ei koskaa tule mitään... tai no tulee ehkä.. muttei mitään josta voisit olla ylpeä.

• Mikkopa

Kyllä tutkii,ja varmasti kun hieman annamme vinkkiä.Sano vielä että ei firmat katso televisiota esim mtv3 45min tasoisia ohjelmia...Se on varmaa ettei ne katso sitä lg 42 tuumaisesta plasma telkkarista....heheheheh

• Jxx

Voin ostaa polkupyörän vaikka Keltaisesta pörssistä. Kyllä siinäkin ketjua riittää loputtomasti vaikka kuinka polkee. Kirjakaupoista saa nuo Movessakin myytävät kirjat halvemmalla, vaikka otettaisiin huomioon Moven säälittävät pisteet. Verkkarihousuinen pullamössö voi olla ihan yhtä hyvin oikeassa, kuin Dressmann-pukuinen movepullamössökin.

• zigazaga

Jos mä poltan tonnin illassa, niin saan hyvää ruokaa, maistuvia juomia, sekä ihanaa maksettua rakkautta. Kokeile sinäkin joskus, siitä kehtaat kertoa kavereillesikin ja jää mukavia muistoja.

• 112
      • itselläsi on

"verkkarihousuiset pullamössöt"

On muuten aikamoinen harhaluulo, että pitäisi pukeutua viimeisen päälle, jotta menestyisi. Tiedän monia miljonäärejä - en tunne, mutta tiedän - jotka pukeutuvat lähes puliukkojen lailla ja ajelevat paskoilla autoilla.

Myyntialalla mm. vakuutusalalla löytyy ties minkälaista mörrimöykkyä, mutta silti he tekevät ihan pirunmoista tulosta, josta pukupellet saavat vain haaveilla.

• Mikkee
        itselläsi on kirjoitti:

"verkkarihousuiset pullamössöt"

On muuten aikamoinen harhaluulo, että pitäisi pukeutua viimeisen päälle, jotta menestyisi. Tiedän monia miljonäärejä - en tunne, mutta tiedän - jotka pukeutuvat lähes puliukkojen lailla ja ajelevat paskoilla autoilla.

Myyntialalla mm. vakuutusalalla löytyy ties minkälaista mörrimöykkyä, mutta silti he tekevät ihan pirunmoista tulosta, josta pukupellet saavat vain haaveilla.

Pitää paikkansa...esimerkiksi jos uusia kuorma-autoja myyvä kaveri vetäisi tumman puvun aina töihin lähtiessään, voisi katu-uskottavuus autoilijoiden(asiakkaiden) keskuudessa olla aika nollissa..

Puku, jos sellaista joku joutuu töissä käyttämään, on yksi työasuste muiden joukossa.
        Voin sanoa sitä aikanaan käyttämään joutuneena, että on aika vtun epämukava arkikäytössä..
        Kaverit, jotka nostavat omaa egoaan puvun avulla on säälittäviä pellejä.Ja jotta saan tämän viestin edes jotenkin liittymään verkostomarkkinointiin, kuten kai pitäisi, sanon että näitten verkostoäijien pukuhuuma se vasta typeräänäköstä on ainakin mitä MTV3 näytti..Hemmetti vieköön ostaisitteko itse maastopyörän tuuttitukkaiselta kravattimieheltä?=)

älköön silti kukaan loukkaantuko mun kommentista...no hard feelings=)

• ovat yleensä
        Mikkee kirjoitti:

Pitää paikkansa...esimerkiksi jos uusia kuorma-autoja myyvä kaveri vetäisi tumman puvun aina töihin lähtiessään, voisi katu-uskottavuus autoilijoiden(asiakkaiden) keskuudessa olla aika nollissa..

Puku, jos sellaista joku joutuu töissä käyttämään, on yksi työasuste muiden joukossa.
        Voin sanoa sitä aikanaan käyttämään joutuneena, että on aika vtun epämukava arkikäytössä..
        Kaverit, jotka nostavat omaa egoaan puvun avulla on säälittäviä pellejä.Ja jotta saan tämän viestin edes jotenkin liittymään verkostomarkkinointiin, kuten kai pitäisi, sanon että näitten verkostoäijien pukuhuuma se vasta typeräänäköstä on ainakin mitä MTV3 näytti..Hemmetti vieköön ostaisitteko itse maastopyörän tuuttitukkaiselta kravattimieheltä?=)

älköön silti kukaan loukkaantuko mun kommentista...no hard feelings=)

bisneskauppiaitten näköisiä.

Kun tomitaan kaupungissa siellä puvulla on arvonsa. Maaseudulla pukeudutaan tas sen tyylin mukaisesti.

Saattas jäädä se naapuri rekrytoimatta maaseudulla jos krakan kanssa alkaisi keikaroimaan.

• Et ole aloittanutkaan

sitä tutkimista

" OLEN TUTKINUT FIRMAN LÄPI JOTEN TIEDÄN MISTÄ PUHUN...TUTKIKAA KU"

olet hyvin naurettava tyyppi tai sitten et tajua tutkimuksesi tulosta.

• paljon hälyä

Kaikki jotka tekevät työtä saavat tuloja Movesta.Ei ne valittamalla ja haukkumalla tule.Kun itse on halukas oppimaan niin eteenpäin neuvotaan,ei kukaan ole sanonut,että kun kirjoitat nimen paperiin ja jäät odottamaan niin rahaa virtaa.TYÖN VOI ALOITTAA 0 EUROLLA TAI 999 EUROLLA .jos olet ahkere teet äkkiä takaisin laittamasi rahan.Movessa on paljon tyytyväisiä työntekijöitä joilla menee joka päivä paremmin.JATKETAAN ETEENPÄIN. SÄÄLI KAIKKIA KATEELLISIA.Yrittäkää pärjätä.

• herranjestas

Miksi Move ei hommaa kunnon tuotteita myytäväksi? Miksi? Kauppahan kävisi entistä paremmin, jos teillä olisi edes yksi kilpailukykyinen tuote.

• paljon hälyä
        herranjestas kirjoitti:

Miksi Move ei hommaa kunnon tuotteita myytäväksi? Miksi? Kauppahan kävisi entistä paremmin, jos teillä olisi edes yksi kilpailukykyinen tuote.

TUOTTEET TULEE LISÄÄNTYMÄÄN ja siihen ei mene kauan.MOVE on toiminut vasta toukokuusta lähtien ja alku on todella hyvä.MOVEEN tulee todella paljon uutta.Kannattaa seurata.

• kilpailukykyinen siitosori
        paljon hälyä kirjoitti:

TUOTTEET TULEE LISÄÄNTYMÄÄN ja siihen ei mene kauan.MOVE on toiminut vasta toukokuusta lähtien ja alku on todella hyvä.MOVEEN tulee todella paljon uutta.Kannattaa seurata.

Mikä on ollut hyvää? Movessa ei ole ollut myytävänä toistaiseksi yhtään kilpailukykyistä tuotetta, joka herättäisi kiinnostusta ulkopuolisissa asiakkaissa.

• ruuhhaahhaaaaa
        kilpailukykyinen siitosori kirjoitti:

Mikä on ollut hyvää? Movessa ei ole ollut myytävänä toistaiseksi yhtään kilpailukykyistä tuotetta, joka herättäisi kiinnostusta ulkopuolisissa asiakkaissa.

Ai hitto kun näkisi jo sen hienon MOVE-3D-verkkokaupan missä on paljon tuotteita ja halvat hinnat!

Perhana,vielä joutuu odottamaan melkein kaksi viikkoa että pääsee oikein kunnolla etsimään kolmiulotteisesta MOVE-avaruudesta sitä edullista tuotetta!

Toivomus: Laittakaa se edullinen tuote kohtalaisen vaikeaan paikkaan niin etsintä kestää kauemmin!

Toisaalta olen kyllä varautunut pettymykseen siltä varalta ettei taaskaan ole yhtä ainuttakaan edullista tuotetta.

• tiedät jo
        herranjestas kirjoitti:

mitä tapahtuu 19.2.06 klo 16.00

• on nytkin jo
        ruuhhaahhaaaaa kirjoitti:

Ai hitto kun näkisi jo sen hienon MOVE-3D-verkkokaupan missä on paljon tuotteita ja halvat hinnat!

Perhana,vielä joutuu odottamaan melkein kaksi viikkoa että pääsee oikein kunnolla etsimään kolmiulotteisesta MOVE-avaruudesta sitä edullista tuotetta!

Toivomus: Laittakaa se edullinen tuote kohtalaisen vaikeaan paikkaan niin etsintä kestää kauemmin!

Toisaalta olen kyllä varautunut pettymykseen siltä varalta ettei taaskaan ole yhtä ainuttakaan edullista tuotetta.

edullisia tuotteita. Ollut jo kuukausikaupalla.

On kallista laatuatavara ja halpaa lisäksi.

Mutta toivottavasti siitä ei tulekaan ihan rihkamakauppa. Halpaa ja hyvää ei ole olemassa.

• ruuhhaahhaaaa
        on nytkin jo kirjoitti:

Mutta toivottavasti siitä ei tulekaan ihan rihkamakauppa. Halpaa ja hyvää ei ole olemassa.

Ainiin,sori.
        Et tietenkään kerro.
        Se kuuluu verkostomarkkinointikusetuksen luonteeseen.
        Minä olen vain tällainen tavallinen puusilmä joka en löydä yhtään edullista tuotetta MOVE-paskavirityksestä.

• skeptikko
        on nytkin jo kirjoitti:

Näihin "halpoihin" tuotteisiin pitää tarjota linkkiä, muuten ei kelpaa.

Moven tuotteet ovat viime kesän jälkeen vain vähentyneet. Alussa listoilla oli taulutelevisioitakin, mutta ne olivat salaperäisesti kaikki "loppu". Nekin poistettiin listalta. Nykyään puolet Movestoren listalla näkyvistä kategorioista ovat tyhjillään. Luulis että nyt tällä hetkellä kuumaa tavaraa olevat taulutelevisiot pitäis olla listalla. Ei näy enään kuin tämä Schneiderin 21" kuvaputkitöllö:

http://shop.movestore.fi/index.php?page=shop.browse&category_id=172&option=com_phpshop&Itemid=1

Kuinka monta tuommosta telkkaria olet saanut myytyä? Kyllä uskottavalla verkkokaupalla pitää olla ennen kaikkea uskottavat tuotteet. Käyppä hetki vierailulla verkkokauppa.com :in sivuilla niin näet miten verkkokauppa toimii. Niiden ei tarvitse edes markkinoida sitä että kauppa käy.

• onpa kumma
        ruuhhaahhaaaa kirjoitti:

Ainiin,sori.
        Et tietenkään kerro.
        Se kuuluu verkostomarkkinointikusetuksen luonteeseen.
        Minä olen vain tällainen tavallinen puusilmä joka en löydä yhtään edullista tuotetta MOVE-paskavirityksestä.

Ne viestiketjut joissa hintavertailut ovat ovat poistettu. Siksi te siis niitä likkejä kaipailette. Hain yhtä jossa todistettiin että Moven hinnat ovat halvimmasta päästä mutta sitä ei löytynyt. Näyttää siltä joku poistelee niitä ketjuja joissa on "väärää tietoa".

Voihan näiden asioiden kanssa leikkiä näinkin. Olenkin ihmetellyt että miksi niitä linkkejä ollaan jatkuvastio vailla. Näiden linkkien vaatijat tietävät että ne ketjut on poistettu ja niitä ei enää löydy.

Onnittelen voititte tämän erän.

Epäpuhtaalla pelillä mutta kuitenkin.

• (O.o)___b
        onpa kumma kirjoitti:

Ne viestiketjut joissa hintavertailut ovat ovat poistettu. Siksi te siis niitä likkejä kaipailette. Hain yhtä jossa todistettiin että Moven hinnat ovat halvimmasta päästä mutta sitä ei löytynyt. Näyttää siltä joku poistelee niitä ketjuja joissa on "väärää tietoa".

Voihan näiden asioiden kanssa leikkiä näinkin. Olenkin ihmetellyt että miksi niitä linkkejä ollaan jatkuvastio vailla. Näiden linkkien vaatijat tietävät että ne ketjut on poistettu ja niitä ei enää löydy.

Onnittelen voititte tämän erän.

Epäpuhtaalla pelillä mutta kuitenkin.

Kuinka yllättävää... uusi kortti: AdminitPoistaaMovemyönteisenMateriaalin-kortti!

Nimeä vaikka se tuote nimeltä, jos luulet, että palstan adminit sensuroivat movemyönteistä kirjoittelua. :D

Et löytänyt sitä viestiketjua, koska sellaista ei ole koskaan ollutkaan.

---

http://verkostomarkkinointi.blogspot.com

• poistatit?
        (O.o)___b kirjoitti:

Kuinka yllättävää... uusi kortti: AdminitPoistaaMovemyönteisenMateriaalin-kortti!

Nimeä vaikka se tuote nimeltä, jos luulet, että palstan adminit sensuroivat movemyönteistä kirjoittelua. :D

Et löytänyt sitä viestiketjua, koska sellaista ei ole koskaan ollutkaan.

---

http://verkostomarkkinointi.blogspot.com

hehe. Sinä siinä keskustelussa näyttelitkin pääroolia.

• (O.o)___b
        poistatit? kirjoitti:

hehe. Sinä siinä keskustelussa näyttelitkin pääroolia.

Niinpä tietysti! Minä itse poistatin ja vielä olin eniten äänessäkin. =D
        Alkaa mennä aika säälittäväksi, jos et edes voi sitä tuotteen nimeä edes sanoa. Helpostihan sen löydät sieltä superedullisesta Movestoresta?

jonkun sanoin:

...kelaa sun laatuus :P

---

http://verkostomarkkinointi.blogspot.fi

• mutta mallia en muista
        (O.o)___b kirjoitti:

Niinpä tietysti! Minä itse poistatin ja vielä olin eniten äänessäkin. =D
        Alkaa mennä aika säälittäväksi, jos et edes voi sitä tuotteen nimeä edes sanoa. Helpostihan sen löydät sieltä superedullisesta Movestoresta?

jonkun sanoin:

...kelaa sun laatuus :P

---

http://verkostomarkkinointi.blogspot.fi

!!!

• kusipää
        mutta mallia en muista kirjoitti:

!!!

yksikään Canon edes edullinen saati sitten halpa Movesa kaikki reilun 100€ kalliimpia ku muualla!!!

• nettikaupoista
        kusipää kirjoitti:

yksikään Canon edes edullinen saati sitten halpa Movesa kaikki reilun 100€ kalliimpia ku muualla!!!

varustelisäys mukaan otettuna. Hintaero halvimpaan ei ollut kovin iso mutta en muista sitä koska olette poistattanut sen keskustelun.

• jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
        nettikaupoista kirjoitti:

varustelisäys mukaan otettuna. Hintaero halvimpaan ei ollut kovin iso mutta en muista sitä koska olette poistattanut sen keskustelun.

Paitsi että moven varusteet oli jotain ihan outoja eli ei ollenkaan vertailukelpoisia. Ei voi verrata sellaisiin varusteisiin, joita kukaan muu ei myy. Onkohan kyseessä jostain Thaimaasta tuodut halvat piraattivarusteet?

• kusipää
        nettikaupoista kirjoitti:

Herätys, kerro mikä se kamera on tarkalleen!!

Vaikka Movessa mukana tulevat varusteet vähennettäis Moven omilla varusteiden sikahinnoilla siitä hinnasta, niin olisi se silti monta kymmentä euroa kalliimpi kuin halvin kilpailija!!

Ja ne Moven ilmoittamat varusteiden hinnat on kyllä kanssa aivan uskomattoman hintaisia!!
        Jos varusteet vähennettäisiin niiden todellisilla hinnoilla, niin hintaeroksi tulisi aika likelle sen 100€ siis Moven tappioksi!!!

Ja tältä palstalta ei todellakaan ole poistettu mitään sinun mainitsemiasi hintavertailuja, saattaa kyllä olla niin, että olet tänne jonkun kameran innoissasi laittanut näytille ja sitten siihen on muutama lähettänyt muiden hintoja ja sitten olet itse poistattanut viestit, koska Moven hinnat ovatkin näyttäneet aivan sikaisilta????

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3682
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      31
      3250
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2888
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2730
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1709
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1539
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1517
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1484
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    Aihe