asia, jos haluaa olla läski. Ne jotka pitää painon hallinassa niin ne tekee töitä sen eteen, että se pysyy.
Noilla sivuilla minun mielestä on ilmaistu hyvin se asia. www.provitmin.com lukekaa ja miettikää
jokaisen
9
533
Vastaukset
- Onko se jotain syötävää?
Itselläni tulee läski sanasta mieleen läskinpala jota vanhat ihmiset syövät himoiten.
Näillä ihmistä tarkoittavilla "läskittelijä" nimittelijöillä ei ole korvienvälissä yhtään mitään. Onko yleisin nimitys ihmisestä nykyään "läski", kun jo kännykkäänkin tulee outoja läski viestejä ihan tuntemattomilta ihmisiltä suomen toiselta puolelta?
Nuorisoko moisia törkeyksiä kirjoittelee toisilleen ja laittaa vielä vääriin numeroihin? Jouduin vaihtaan numeroo ja alkoi tulemaan ennen näkemättömiä läskittely törkyviestejä yli keski- ikäiselle ihmiselle ihan kuin jonkun kakaran kirjoittamia. Sain kenties jonkun kiusatun vanhan numeron?
Täytyykö alkaa työntää läskinpala sinne tyhmään turpavärkkiin jotta se menee tukkoon? Tarvitsisivat oikein kunnon turpa muilutusta kaikki ihmisten läskiksi nimittelijät.
Mieti sinä kuinka sivistynyt olet? Tee töitä ennemmin yläkertasi eteen kuin kroppasi, sillä ilman älykkyyttä ja sivistystasoo sillä kuorella ei ole mitään merkitystä. Moni kakku päältä kaunis mutta SISÄLTÄ TÄYTTÄ PASKAA!- sivistystä
eipä tuo sinunkaan kielenkäyttösi sivistyksestä kieli
- sivistyneesti
sivistystä kirjoitti:
eipä tuo sinunkaan kielenkäyttösi sivistyksestä kieli
Itse pitää laittaa paremmaksi ja alkaa kostamaan. Sillä se loppuu. Kukaan ei ole niin täydellinen etteikö pilkkaamisen aihetta löytyisi. Toisilla ne viat näkyy ulospäin ja toisilla taas ei. Kaikilla ihmisillä on heikkouksia, ne ovat vaan erilaisia.
- sodatkin syttyy
sivistyneesti kirjoitti:
Itse pitää laittaa paremmaksi ja alkaa kostamaan. Sillä se loppuu. Kukaan ei ole niin täydellinen etteikö pilkkaamisen aihetta löytyisi. Toisilla ne viat näkyy ulospäin ja toisilla taas ei. Kaikilla ihmisillä on heikkouksia, ne ovat vaan erilaisia.
"Itse pitää laittaa paremmaksi ja alkaa kostamaan"
- Pulla-Miina
sodatkin syttyy kirjoitti:
"Itse pitää laittaa paremmaksi ja alkaa kostamaan"
Eikö ihminen saa puolustaa itseään? On se kumma, kun kaikenmaailman koulu-, työpaikka- ja muita kiusaajia paapotaan koko ajan, mutta jos kimppuusi hyökätään, et saisi puolustaa itseäsi!
Kyllähän MINÄ saan olla tasan yhtä "sivistynyt" kuin minua nimittelevät ihmiset. Pitäisikö vain niellä kaikki loukkaukset ja yrittää kestää? News for you, honey: se ei siihen lopu, vaan pahenee. Tämän tietää jokainen, lapsikin. Kun taas, jos olet jämynä ja puolustat itseäsi, niin jopa kiusaajasi saattaa kunnioittaa sinua tästä hyvästä. Helpoimmat uhrit ovat juuri niitä, jotka eivät kykene itseään puolustamaan.
Kiusaajalla on aina vastuu. Ei toisten ihmisten henkinen ja fyysinen loukkaaminen ole mitään viatonta hupia ja pelleilyä. Monen lapsen ja aikuisen elämä on mennyt pilalle, mukaan lukien minun.
Olin koulukiusattu koko yläasteen ja siitä johtuva huono itsetunto altisti tietenkin aikuisiälläkin helpoksi uhriksi. Mielenterveys horjuu välillä ja kaikenlaisten sosiaalisten tilanteiden pelon takia opiskelu ja työ ovat ajoittain täyttä tuskaa.
En ole ansainnut tätä, mutta kiusaajillani menee kai ihan hyvin. Olen kylläkin kouluttautunut pitemmälle kuin moni heistä, mutta epäilenpä, että kukaan heistä ei edes muista minua. He tuskin ovat viettäneet unettomia öitä kiusaamisen/minun takiani.
Jos olisin osannut silloin 12-vuotiaana lapsena osannut puolustaa itseäni, niin ehkä tämä helvetti ei olisi koskaan alkanut. Jos olisin pystynyt kertomaan vanhemmilleni ja he olisivat ottaneet minut vakavasti, ehkä tässä ei nyt oltaisi.
Nyt osaan ja uskallan puolustaa itseäni, vasta nyt kun ikää on 30 . En toivo kenellekään oman elämäni toisintoa. Opettakaa vanhemmat lapsenne arvostamaan ja puolustamaan itseään. Liika kiltteys tässä asiassa ei ole hyväksi.
- ihme..??
Kiitos mielipiteestä! Toivottavasti sinäkin saat paljon kiksejä siitä, kun käyt täällä pätemässä paremmuuttasi (?). Eipä ole hauskaa, jos joku kokee olevansa "läski", kuten asian ilmaisit. Itse olen lähinnä hoikistuva ihminen, joka kyllä tekee paljon töitä painonsa putoamisen eteen. Ja noita osoitekopiointeja ei jaksa erkkikään tutkailla, joten kannattaa kakaista asiansa ulos suoraan tai sitten pitää päänsä kiinni.
- tajunnu asian
Kirjoitustasi lainaten: "Eipä ole hauskaa, jos joku kokee olevansa "läski". Eihän se hauskaa olekaan kun sillon pitää ruveta muuttamaan ruokailutottumuksiaan ja muita elämäntapojaan aivan niin kuin sä olet tehnyt.
Se on kovaa mut se kannattaa. - minulla ainakaan
tajunnu asian kirjoitti:
Kirjoitustasi lainaten: "Eipä ole hauskaa, jos joku kokee olevansa "läski". Eihän se hauskaa olekaan kun sillon pitää ruveta muuttamaan ruokailutottumuksiaan ja muita elämäntapojaan aivan niin kuin sä olet tehnyt.
Se on kovaa mut se kannattaa.No ei ole ollut omalla kohdallani kovaa, koska söin jo ennestään kevyesti ja liikuin paljon. Liikakilot tulivat sairauden takia. Nyt uuden, hyvän "dieetin" mukaan olen alkanut syömään enemmän ja laihtumaan. Usko pois vaan, ei kaikki mene aina ihan niin kuin voisi kuvitella. Poikkeuksiakin on!
- meille kaikille!
Kuules, tai kuulkaas, ylipaino ei todellakaan ole jokaisen oma asia. Ennen siitä terveydenhuoltoalalla ei saanut puhua ääneen, koska se oli loukkaavaa, mutta nyt on toisin, kissa on nostettu pöydälle.
Nykyään osastot on pullollaan toistuvasti samoista ylipainoisista infarkti- ja aivoverenvuotopotilaista, diabeetikoista, jotka ovat amputoitavana tai sokeutumassa, ylipainoisista synnyttäjistä, jotka synnyttävät ylipainoisia vauvoja yms. Lista on loputon ja nämä kulut jotka syntyvät näiden ihmisten hoidosta on AINA pois jonkun muun hoidosta.
En kohdista tätä pelkästään ylipainoisiin vaan myös päihteiden väärinkäyttäjiin ja tupakoijiin. Jos ihminen ei arvosta omaa terveyttään, niin ei yhteiskunnankaan tehtävä voi olla näiden ihmisten hoitaminen toistuvasti, kalliilla verorahoilla.
Rahat loppuu ja rajut priorosoinnit ovat edessä meilläkin, ja ensimmäisenä karsiutuvat aikuisten itseaiheutetut taudit seurauksineen. Ja hyvä niin! Ihmisten on opittava kantamaan itse vastuunsa omasta elämästään ja kehostaan.
Harvalle normaalipainoiselle se painonhallinta ja hyvässä fyysisessä kunnossakaan pysyminen helppoa on, se vaatii kovaa duunia ja tehokasta liikuntaa vähintään 3 tuntia viikossa. Mikä oikeus lihavilla on ruikuttaa että "se on niin vaikeata" yhtä vaikeaa se on meillekin ja kuitenkin me teemme sen emmekä valita.
Minä olen ainakin ensimmäisenä barrikaadeilla vaatimassa ettei minun verorahojani käytetä laiskojen ylipainoisten itseaiheutettujen tautien hoitoon -jos minä pidän itseni kunnossa ja terveenä, niin kyllä jukolauta lihavatkin saavat tehdä oman osuutensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724989Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164699- 804183
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014097Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33288Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223104- 352838
- 282777
- 402753
- 372752