puhelinsoittoja. Ja sitten päätit lopettaa koko touhun. Mutta minä epäilin että tyrmäyksesi oli bluffi johon olit pakotettu. Epäilin että todellisuudessa rakastat minua.
Sitten minulle kävi todella huonosti ja sillä tiellä vielä ollaan. Mutta monen vuoden hiljaiselon jälkeen aloit merkinannot ja itsestäni minulle selvisi että rakkautesi on ehkä totta. Nyt kuitenkin olemme odottaneet jo liikaa ja on aika koviin otteisiin rakkautemme vastustajaa tai useampaa ehkä kohtaan. Myös se, että minulle kävi huonosti selvitetään.
Minä luulin jo menettäneeni sinut ja elin muutoinkin olosuheissa, joissa ei voisi elää. En tiedä miten sinä ja minä olemme jaksaneet näihin päiviin, mutta sitkeys palkitaan...uskothan niin.
Sait kirjeitä,
3
459
Vastaukset
- neuvoja
Olet minulle ihan vieras ihminen, ilmeisesti mies?
Lueskelen aika aktiivisesti kaikkea, muualtakin kuin mitä täällä lukee.
Olen luultavasti keskustellut muutaman kerran sun kanssa ja tässä tulis se neuvo.
Jospa kirjeesi ja korttisi eivät ole tulleet perille sille naisellesi???
Entäs puhelinsoitot, kaipa hän on kertonut sulle miten asiat ovat?
Onhan vielä muutama vaihtoehto, mikä voi sekoittaa
sun asioita entisestään:
a) Posti on möhlinyt
b) "Naisesi" on muuttanut hiljakkain ja osoite on väärä
c) "Naisesi" miesystävä on pimittänyt postin
d) Olet tehnyt jotain, mistä hän on suuttunut?
...vaikka sekään ei oikeuta olemaan vastaamatta!
e) "Naisesi" ei ole kiinnostunut ja välttelee sinua, tässä tapauksessa hän ei mun silmissäni (olen myös nainen ja hetero) hän ei olisi edes tavoittelemisen arvoinen!!!
Suosittelen suoraa toimintaa kävi miten kävi, mutta ainakin tiedät sitten totuuden.... ettei se vaivaa lopun ikää, koeta jaksella :)- Kiitos
Hän kyllä antanut merkkejä jotka viittaavat rakkauteen, mutta asia on hyvin monimutkainen ja siihen liittyy virallinen taho joten asian ollessa kesken vaikenen. Kiitos kannustuksesta.
- S ekoitettu johonkin toiseen
Kiitos kirjoitti:
Hän kyllä antanut merkkejä jotka viittaavat rakkauteen, mutta asia on hyvin monimutkainen ja siihen liittyy virallinen taho joten asian ollessa kesken vaikenen. Kiitos kannustuksesta.
Ole hyvä, ei se mitään. Toivottavasti löytyy ja on tallessa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1211286Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373813Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092979Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1042321Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin681964Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1921718Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.298979Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17760Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143705- 53679