Kelkka katolla auto, taas

Oletteko nähneet

Sitä kelkka katolla autoa ei ole näkyny aikoihin... alkanut huolestuttamaan, että ei kai sitä vain olla romutettu =/

Vai oletteko tehneet havaintoja?

49

4253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulla muotia

että auton katolla on vanhaa romua,joku pöljä kuskaa minin katolla ikivanhoja suksia.Mielestäni tuollaisesta voisi antaa sakkoja.Lapsellisuudest 200e sakkoja/per nuppi/romu

• Myös nähnyt

Hei pellefantti! Se on FIAT, eikä mikään helvetin pisamanaamojen tekemä sämpyläauto.Opettele autot ennenkuin rupeat täällä lapsellisuuksiasi tilittelemään.Olen myös muutaman kerran huomannut yhdistelmän ja hauskathan ne siellä on, sopii auton tyyliin.Käännä pääsi pois, jollei porilainen paskaluonne anna periksi katsoa.

• kovasti jos
        Myös nähnyt kirjoitti:

Hei pellefantti! Se on FIAT, eikä mikään helvetin pisamanaamojen tekemä sämpyläauto.Opettele autot ennenkuin rupeat täällä lapsellisuuksiasi tilittelemään.Olen myös muutaman kerran huomannut yhdistelmän ja hauskathan ne siellä on, sopii auton tyyliin.Käännä pääsi pois, jollei porilainen paskaluonne anna periksi katsoa.

haukuin autoasi miniksi.Anyway...

• jaa.
        kovasti jos kirjoitti:

haukuin autoasi miniksi.Anyway...

Ei ole mun auto.Silti voisit sivistyä autoista edes pikkaisen.

• Normaalinormaali

Onneks kaikki ei ajattele yhtä väsyneesti kuin sinä. Olet varmaan aikas totinen torvensoittaja ja luterilaisella moraalilla poispilattu.
        Pidä nuo masentavat ajatukset ominasi tai kokeile jotain mielialalääkettä niin alkaa sullakin ehkä pelittämään enemmän!

• ....

likkuu edelleen. myös pakkasella.

• -59

romu ole vaan HERKKU!

• ruosteromu
        -59 kirjoitti:

romu ole vaan HERKKU!

onneksi ei saa enää leimaa....tuuttitukat sucks.

• ..............................
        ruosteromu kirjoitti:

Vau, olet oppinut englantia! Tapu tapu!! Mahdat olla ylpeä.

• CPD,
        .............................. kirjoitti:

Vau, olet oppinut englantia! Tapu tapu!! Mahdat olla ylpeä.

Sinun lienee syytä harjoitella vielä kotimaan äidinkieltä.

• ..............................
        CPD, kirjoitti:

Sinun lienee syytä harjoitella vielä kotimaan äidinkieltä.

Kiitos vinkistä, mutta olen varsin tyytyväinen nykyiseen puhe/kirjoitustapaani ;) Olen pahoillani mikäli se sinua häiritsee.

• ....
        ruosteromu kirjoitti:

ja sä oot ihana söpis...

• Oletteko nähneet
        .............................. kirjoitti:

Kiitos vinkistä, mutta olen varsin tyytyväinen nykyiseen puhe/kirjoitustapaani ;) Olen pahoillani mikäli se sinua häiritsee.

Nyt keskustelun keskipisteenä on kelkka katolla auto, joten puheenaihetta siitä...

• heyhey
        Oletteko nähneet kirjoitti:

Nyt keskustelun keskipisteenä on kelkka katolla auto, joten puheenaihetta siitä...

Puhele yksinäs!

• Aliisa
        ruosteromu kirjoitti:

ei saada leimaa? vooi räkä, täytyy alkaa etsii uutta hää autoo... oli tarkotus vuokrata se jos olis onnistunut....

• Go Go Rocker
        ruosteromu kirjoitti:

Sulla oli väärin kirjotettu toi tuuttitukat sucks... se on tuuttitukat Rocks!!! =)

• pitää
        Go Go Rocker kirjoitti:

Sulla oli väärin kirjotettu toi tuuttitukat sucks... se on tuuttitukat Rocks!!! =)

pitää tollasta olavi virta fledaa? On muutenkin niin saatanan vanhoollinen kampaus.

• miks pitää
        pitää kirjoitti:

pitää tollasta olavi virta fledaa? On muutenkin niin saatanan vanhoollinen kampaus.

pitää samanlaista kampausta kuin sinä? Tappavan tylsä...

• tuli

Taidat kuitenkin tykätä kun niin sitä kaipailet...;)

• minkä

merkkinen romu auto vain. Niin se on liikenteeseen kelpaamaton ja ne romut auton katolla lisäksi. On suomen tieliikenteeseen kelpaamaton ja vaaralinen kaiken lisäksi!

• poliisin sopisi

puuttua asiaan. teen siitä ilmoituksen.

• hohhoijaa...
        poliisin sopisi kirjoitti:

puuttua asiaan. teen siitä ilmoituksen.

että oikeen teet poliisille ilmoituksen... Tule tekemään se ilmoitus vaikka suoraan paikanpäälle cruisinkeihin, sieltä kyllä löytyy tuonkin ammatin edustajia autoineen. Voitte sitten keskustella asiasta sydämen kyllyydestä. Kun se nyt tuntuu niin kovin häiritsevän joitakin ihmisiä, joilla ei mitä ilmeisimmin ole omaa elämää.

• just me

on...eipä ole kauaa kun just ajeli ohitse =)
      siinä on särmää!!!
      tosikot ei vaa tajuu

• tuutti on pelle

Onko varastot täynnä romujanne kun ne pitää autonne katolle laittaa? Oletteko lapsellisia, äidin pikku porsaita. Koko suomi nauraa teille, pellet!

• nauran...

sulle, pässi! On se kumma kun ei ihmisillä ole omaa elämää...säälittävää.

• sinä

omahyväinen, jos pidät itseäsi koko suomena... Hankkisit nyt vaan elämän, niin ei tarvitse toisten elämää kadehtia.

• hän
        sinä kirjoitti:

omahyväinen, jos pidät itseäsi koko suomena... Hankkisit nyt vaan elämän, niin ei tarvitse toisten elämää kadehtia.

luulee että olen omahyväinen...;) Mistä olet saanut päähäsi että kadehtisin muiden elämää? Mulla on varsin hyvä oma elämä, onko sinulla?

• CDC,
        hän kirjoitti:

luulee että olen omahyväinen...;) Mistä olet saanut päähäsi että kadehtisin muiden elämää? Mulla on varsin hyvä oma elämä, onko sinulla?

.. eivät näemmä osaa kuin tämän yhden lauseen: "Hankkisit oman elämän, kateellinen."

Jos sanoo mielipiteensä jostain romua kuskaavasta romuautosta, niin miten nämä hihhulit saavat sellaisen kuvan, että tämän mielipiteen kertojan omassa henkilökohtaisessa elämässä olisi jotain puutteita?
        Toinen asia mikä mietityttää on näiden sankareiden ilmeisesti krooninen syndrooma väittää muita ihmisiä heille kateelliksi? Jokainen, joka haluaa kykenee varmastikin hankkimaan biltemasta vitosen kattotelineet ruostepommiinsa ja kiinnittämään niihin vintiltä kaivettua romua. Jos tähän on halua, niin se ei ole kovin suuri projekti taloudellisesti, henkisesti eikä fyysisestikaan.

No joo. Nämä kateus -väitteet vain vahvistavat käsitystäni näiden '50 -lukuun jumittuneiden flanellipaita -junttien vähäisestä aivosolumäärästä.

Otetaan aikaa kuinka kauan menee, että joku kahden solun tuuttitukka tulee väittämään minua kateelliseksi, ja käskee hankkimaan oman elämän.

Vastaan jo etukäteen: En ole teille kateellinen, ja minulla on oma elämä. Teidän toimintanne ei häiritse minua, kuten ei autonnekaan (niin kauan kuin ne ovat tieliikennelain mukaiset). Kunhan kerroin mielipiteeni.

• kyllä
        CDC, kirjoitti:

.. eivät näemmä osaa kuin tämän yhden lauseen: "Hankkisit oman elämän, kateellinen."

Jos sanoo mielipiteensä jostain romua kuskaavasta romuautosta, niin miten nämä hihhulit saavat sellaisen kuvan, että tämän mielipiteen kertojan omassa henkilökohtaisessa elämässä olisi jotain puutteita?
        Toinen asia mikä mietityttää on näiden sankareiden ilmeisesti krooninen syndrooma väittää muita ihmisiä heille kateelliksi? Jokainen, joka haluaa kykenee varmastikin hankkimaan biltemasta vitosen kattotelineet ruostepommiinsa ja kiinnittämään niihin vintiltä kaivettua romua. Jos tähän on halua, niin se ei ole kovin suuri projekti taloudellisesti, henkisesti eikä fyysisestikaan.

No joo. Nämä kateus -väitteet vain vahvistavat käsitystäni näiden '50 -lukuun jumittuneiden flanellipaita -junttien vähäisestä aivosolumäärästä.

Otetaan aikaa kuinka kauan menee, että joku kahden solun tuuttitukka tulee väittämään minua kateelliseksi, ja käskee hankkimaan oman elämän.

Vastaan jo etukäteen: En ole teille kateellinen, ja minulla on oma elämä. Teidän toimintanne ei häiritse minua, kuten ei autonnekaan (niin kauan kuin ne ovat tieliikennelain mukaiset). Kunhan kerroin mielipiteeni.

näe mitään muuta selitystä tuolle kummalle kyttäämiselle ja narinalle, kuin sen,että omassa elämässä ei ole tarpeeksi sisältöä. Tai sitten se toinen vaihtoehto on se, mistä itsekkin solvasit meitä, että sinulla ei taida olla kuin se kaksi aivosolua... Tiedätkö muuten mikä on hihhuli? Etpä taida, kun tässä yhteydessä sanaa käytät. Ja muuten, yhtä paljon on automme tieliikennelain mukaisia, kuin nekin tuunatut ostoskärryt, joita ei muuten kukaan täällä hauku... Oisko siis näillä meidän mollajilla juurikin sellaiset huvittavat viritelmät allaan...?

• CDC,
        kyllä kirjoitti:

näe mitään muuta selitystä tuolle kummalle kyttäämiselle ja narinalle, kuin sen,että omassa elämässä ei ole tarpeeksi sisältöä. Tai sitten se toinen vaihtoehto on se, mistä itsekkin solvasit meitä, että sinulla ei taida olla kuin se kaksi aivosolua... Tiedätkö muuten mikä on hihhuli? Etpä taida, kun tässä yhteydessä sanaa käytät. Ja muuten, yhtä paljon on automme tieliikennelain mukaisia, kuin nekin tuunatut ostoskärryt, joita ei muuten kukaan täällä hauku... Oisko siis näillä meidän mollajilla juurikin sellaiset huvittavat viritelmät allaan...?

Mille ihmeen kyttäämiselle? Ei se vaadi "kyttäämistä", jos näkee rojut auton katolla, joka matelee edessä kahtakymppiä.

"Tiedätkö muuten mikä on hihhuli?"

Varmasti yhtä hyvin kuin sinäkin. Kyseinen termi ei tietääkseni tarkoita mitään tietynlaista ihmistä/olentoa, vaan on yleispätevä sana jota käytetään kaikenlaisista erikoisista ihmisistä.

"Ja muuten, yhtä paljon on automme tieliikennelain mukaisia.."

Hienoa.

"Oisko siis näillä meidän mollajilla juurikin sellaiset huvittavat viritelmät allaan...?"

En voi vastata kuin omasta puolestani, koska näitä muita lukuisia mollaajia en tunne, mutta ainakaan itselläni ei ole ollut ainoatakaan autoa, jonka ulkokuorta olisi tuunattu.

• oi miksi
        CDC, kirjoitti:

Mille ihmeen kyttäämiselle? Ei se vaadi "kyttäämistä", jos näkee rojut auton katolla, joka matelee edessä kahtakymppiä.

Varmasti yhtä hyvin kuin sinäkin. Kyseinen termi ei tietääkseni tarkoita mitään tietynlaista ihmistä/olentoa, vaan on yleispätevä sana jota käytetään kaikenlaisista erikoisista ihmisistä.

Hienoa.

"Oisko siis näillä meidän mollajilla juurikin sellaiset huvittavat viritelmät allaan...?"

En voi vastata kuin omasta puolestani, koska näitä muita lukuisia mollaajia en tunne, mutta ainakaan itselläni ei ole ollut ainoatakaan autoa, jonka ulkokuorta olisi tuunattu.

Jaksat valittaa? Sinullakin on luultavasti sen verran ikää että kortti on ollut jo jokusen vuoden, autojakin sinulla on varmaan ollut useampi kuin yksi. Ja aivan varmasti edessäsi on elämäsi aikana madellut joku muukin kuin amerikkalainen auto. Miksi et narise siitä?

• kyllä
        CDC, kirjoitti:

Hienoa.

on tieto hukassa. Hihhuli ei tosiaan ole mikään yleisnimitys, vaan tarkoittaa erään uskonnollisen yhteisön jäseniä.

• CDC,
        kyllä kirjoitti:

on tieto hukassa. Hihhuli ei tosiaan ole mikään yleisnimitys, vaan tarkoittaa erään uskonnollisen yhteisön jäseniä.

Hihhuli -termiä on käytetty kiihkouskovaisista ja se on myös erään kristillisen verkkoyhteisön nimi. Mutta edelleenkin se on ihan yleispätevä sana. Vai todistatko toisin?

• CDC,
        oi miksi kirjoitti:

Jaksat valittaa? Sinullakin on luultavasti sen verran ikää että kortti on ollut jo jokusen vuoden, autojakin sinulla on varmaan ollut useampi kuin yksi. Ja aivan varmasti edessäsi on elämäsi aikana madellut joku muukin kuin amerikkalainen auto. Miksi et narise siitä?

Narisinko minä siitä, että Amerikkaiset autot matelevat edessäni? En. Vastasin vain kyttäykseen; On vaikea olla huomaamatta romuja katolla jos auto lipuu edessä kahtakymppiä.

• se kyllä
        CDC, kirjoitti:

Hihhuli -termiä on käytetty kiihkouskovaisista ja se on myös erään kristillisen verkkoyhteisön nimi. Mutta edelleenkin se on ihan yleispätevä sana. Vai todistatko toisin?

saattaa olla, minulle ei.

• CDC,
        se kyllä kirjoitti:

saattaa olla, minulle ei.

Tämäkään asia ei kyllä ole meidän mielipiteistämme kiinni.

• ihmettä?
        CDC, kirjoitti:

Narisinko minä siitä, että Amerikkaiset autot matelevat edessäni? En. Vastasin vain kyttäykseen; On vaikea olla huomaamatta romuja katolla jos auto lipuu edessä kahtakymppiä.

"näkee rojut auton katolla, joka matelee edessä kahtakymppiä."

Etkös tässä puhunut juuri siitä amerikkalaisesta autosta jossa on "rojua" katolla?

• CDC,
        ihmettä? kirjoitti:

"näkee rojut auton katolla, joka matelee edessä kahtakymppiä."

Etkös tässä puhunut juuri siitä amerikkalaisesta autosta jossa on "rojua" katolla?

Väännetään rautalangasta..

Aihe lähti liikkeelle:

"..näe mitään muuta selitystä tuolle kummalle kyttäämiselle ja narinalle, kuin sen,että omassa elämässä ei ole tarpeeksi sisältöä."

Kirjoitin: "Mille ihmeen kyttäämiselle? Ei se vaadi "kyttäämistä", jos näkee rojut auton katolla, joka matelee edessä kahtakymppiä."

Vastasit: "Ja aivan varmasti edessäsi on elämäsi aikana madellut joku muukin kuin amerikkalainen auto. Miksi et narise siitä?"

Kirjoitin: "Narisinko minä siitä, että Amerikkaiset autot matelevat edessäni? En. Vastasin vain kyttäykseen; On vaikea olla huomaamatta romuja katolla jos auto lipuu edessä kahtakymppiä."

Vastasit: "Etkös tässä puhunut juuri siitä amerikkalaisesta autosta jossa on "rojua" katolla?"

Lue nyt hyvä mies uudelleen. Vastasin, että ei se ole kyttäämistä, jos näkee romut auton katolla joka matelee edessä kahtakymppiä. Tähän sinä kekseit, että minä muka narisen siitä, että Amerikkalaisvalmisteiset kulkuneuvot matelee edessäni? Enhän minä siitä narissut, vaan totesin, että on vaikeaa olla huomaamatta niitä romuja, jotka ovat edessäni ajavan auton katolla.

Viimeisimmän viestisi pointtia en ymmärtänyt.

Tätä sinun/jonkun muun ideologiaa käyttäen voisin todeta, että eikö teillä ole omassa elämässä sisältöä kun kyttäätte niitä "tuunattuja ostoskärryjä"?

Hoh-hoijjaa.

• hyvä mies
        CDC, kirjoitti:

Väännetään rautalangasta..

Aihe lähti liikkeelle:

"..näe mitään muuta selitystä tuolle kummalle kyttäämiselle ja narinalle, kuin sen,että omassa elämässä ei ole tarpeeksi sisältöä."

Kirjoitin: "Mille ihmeen kyttäämiselle? Ei se vaadi "kyttäämistä", jos näkee rojut auton katolla, joka matelee edessä kahtakymppiä."

Vastasit: "Ja aivan varmasti edessäsi on elämäsi aikana madellut joku muukin kuin amerikkalainen auto. Miksi et narise siitä?"

Kirjoitin: "Narisinko minä siitä, että Amerikkaiset autot matelevat edessäni? En. Vastasin vain kyttäykseen; On vaikea olla huomaamatta romuja katolla jos auto lipuu edessä kahtakymppiä."

Vastasit: "Etkös tässä puhunut juuri siitä amerikkalaisesta autosta jossa on "rojua" katolla?"

Lue nyt hyvä mies uudelleen. Vastasin, että ei se ole kyttäämistä, jos näkee romut auton katolla joka matelee edessä kahtakymppiä. Tähän sinä kekseit, että minä muka narisen siitä, että Amerikkalaisvalmisteiset kulkuneuvot matelee edessäni? Enhän minä siitä narissut, vaan totesin, että on vaikeaa olla huomaamatta niitä romuja, jotka ovat edessäni ajavan auton katolla.

Viimeisimmän viestisi pointtia en ymmärtänyt.

Tätä sinun/jonkun muun ideologiaa käyttäen voisin todeta, että eikö teillä ole omassa elämässä sisältöä kun kyttäätte niitä "tuunattuja ostoskärryjä"?

Hoh-hoijjaa.

"Etkös tässä puhunut juuri siitä amerikkalaisesta autosta jossa on "rojua" katolla?"

Kysyin siis että puhuitko vai etkö puhunut amerikkalaisesta. Olen hyvin, hyvin pahoillani mikäli kirjoitustapani on niin erilaista sinun tapaasi verrattuna että sitä et ymmärrä.

"Lue nyt hyvä mies uudelleen."

Miksi pidät minua miehenä?

Sanoit
        "Tätä sinun/jonkun muun ideologiaa käyttäen voisin todeta, että eikö teillä ole omassa elämässä sisältöä kun kyttäätte niitä "tuunattuja ostoskärryjä"?"

Minun elämäni sisältönä kytätä tuunattuja ostoskärryjä? Olenko niin sanonut? Minä kuules hyvä mies kyttään aivan jotain muuta kuin "tuunattuja ostoskärryjä".

Hoh-hoijjaa.

• CDC,
        hyvä mies kirjoitti:

"Etkös tässä puhunut juuri siitä amerikkalaisesta autosta jossa on "rojua" katolla?"

Kysyin siis että puhuitko vai etkö puhunut amerikkalaisesta. Olen hyvin, hyvin pahoillani mikäli kirjoitustapani on niin erilaista sinun tapaasi verrattuna että sitä et ymmärrä.

"Lue nyt hyvä mies uudelleen."

Miksi pidät minua miehenä?

Sanoit
        "Tätä sinun/jonkun muun ideologiaa käyttäen voisin todeta, että eikö teillä ole omassa elämässä sisältöä kun kyttäätte niitä "tuunattuja ostoskärryjä"?"

Minun elämäni sisältönä kytätä tuunattuja ostoskärryjä? Olenko niin sanonut? Minä kuules hyvä mies kyttään aivan jotain muuta kuin "tuunattuja ostoskärryjä".

Hoh-hoijjaa.

"Kysyin siis että puhuitko vai etkö puhunut amerikkalaisesta."

No, sovitaan vaikka, että kyllä.

"Minun elämäni sisältönä kytätä tuunattuja ostoskärryjä? Olenko niin sanonut? Minä kuules hyvä mies kyttään aivan jotain muuta kuin "tuunattuja ostoskärryjä"."

Hehheh. Et näemmä tätäkään tajunnut - käsitykseni kahdesta aivosolusta vahvistui entisestään.

Enkä tiedä sukupuoltasi. Olen pahoillani, jos olin väärässä.

• hehhee
        CDC, kirjoitti:

"Kysyin siis että puhuitko vai etkö puhunut amerikkalaisesta."

No, sovitaan vaikka, että kyllä.

"Minun elämäni sisältönä kytätä tuunattuja ostoskärryjä? Olenko niin sanonut? Minä kuules hyvä mies kyttään aivan jotain muuta kuin "tuunattuja ostoskärryjä"."

Hehheh. Et näemmä tätäkään tajunnut - käsitykseni kahdesta aivosolusta vahvistui entisestään.

Enkä tiedä sukupuoltasi. Olen pahoillani, jos olin väärässä.

"No, sovitaan vaikka, että kyllä."
        Sovitaan vaan ;)

"Enkä tiedä sukupuoltasi."
        On se kumma jos et vieläkään sitä tiedä.

Käsityksesi on vahvistunut. Minun käsitykseni on tullut siihen pisteeseen että parempi lopettaa tähän. Minä ainakin.

• Ihailija!

Porin ehdottomasti kaunein ja hienoin liikkuva tilataideteos!
      Ansaitsisi jonkun palkkion kulttuurilautakunnalta Porin harmaiden katujen elävöityksestä!
      Persoonallista, hauskaa ja upeata!!!

• kulttuuriteko?

Mitä mahtaa tapahtua kun se romukasa lähtee liikkeelle kolarin sattuessa. Kun puskee jokin vanha mopo tuuli- tai sivulasista sisään. Autosta puhumattakaan?

• KUNNOLLA ja HYVIN!
        kulttuuriteko? kirjoitti:

Mitä mahtaa tapahtua kun se romukasa lähtee liikkeelle kolarin sattuessa. Kun puskee jokin vanha mopo tuuli- tai sivulasista sisään. Autosta puhumattakaan?

Tuskin kukaan ny sen taideteoksen kanssa alkaa kolaroimaan. Jos niin käy niin saa syyttää itseään ja inssiajon leväperäisyyttä.
        Opetelkaa ajamaan kunnolla.
        ps. Ja vilkkuakin on tarkoitus käyttää käännyttäessä vaikka Porissa ei tätä vielä tiedetä.

• työntekijä

tämä kelkkaauto seisoi usein naapuritelakka akerin parkkipaikalla vielä viime vuonna. Tänä vuonna ei ole näkynyt, taitaa olla romutettu...?

• Go Go Rocker

THE BOYS ARE BACK IN TOWN!!!!!! MUAHHAAHHAAAAAA!!

SQUARES!!!!!!!

• työntekijä
        Go Go Rocker kirjoitti:

SQUARES!!!!!!!

"THE BOYS ARE BACK IN TOWN!!!!!! MUAHHAAHHAAAAAA!!

SQUARES!!!!!!!"

pojat voi olla takaisin kaupungissa. Mutta autoa ei oo näkynyt tuolla telakan parkkipaikalla edelleenkään tänä vuonna.

• CPD
        Go Go Rocker kirjoitti:

SQUARES!!!!!!!

Talviteloilla pitää. Niin korroosiossa, että suolakin hylkii.

• rokettirölli
        CPD kirjoitti:

Talviteloilla pitää. Niin korroosiossa, että suolakin hylkii.

JOS NYT POJAT PERKELE OTTAISITTE ASIOISTA ENSIN SELVÄÄ, ENNENKUN RUPEETTE TÄÄLLÄ PASKAA JAUHAMAAN NE ROMUT SIELTÄ HERKUN KATOLTA ON OLLUT POIS JO TOISTA VUOTTA!JA SE ON VARMASTI JOKAISEN HENK.KOHT ASIA MITÄ AUTOLLENSA TEKEE..JA TUSKIN TEEN NIPPONINNE ON ENÄÄ 50-VUODEN PÄÄSTÄ YHTÄ HYVÄSSÄ KUNNOSSA KUN TÄMÄ -59 LETUKKA!LAPSELLISTA PELLEILYÄ!KEEP´N ROCKING!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3880
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3466
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3078
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2920
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      85
      1914
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1908
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1749
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1693
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      29
      1691
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1644
    Aihe