Olen opiskelija ja asun tällä hetkellä Savonlinnassa.Kesällä olisi tarkoitus muuttaa Mikkeliin.Kertoisiko joku millainen paikka Mikkeli on?Onko isompi kuin Savonlinna?Tuntuu että Savonlinna on kovin pieni paikka eikä täällä ole oikein mitään =/ Mitenkäs sitten Mikkeli?
Mikkelistä Savonlinnaan
12
1762
Vastaukset
- mie123
ite tein muuton toiseen suuntaan ja tykkään savonlinnasta paljon enemmän kun mikkelistä. mutta makuja on monia.. mikkeli on hieman isompi paikka,muttei sen elävämpi kun slinna. nythän mikkeli on alkanu kehittyy ja kauppoja tulee lisää, mikä on ehdoton plussa.
- Mli:ssä asunut
Hmm.. Miksiköhän muutat Mikkeliin. Toivottavasti sulla on joku hyvä syy, kuten työpaikka tai poikaystävä/mies siellä tms.
Ihan ilman töitä / jonkinlaista sosiaalista syytä sinne on turha mennä. Töitä ei löydy ja ystäviä on melko vaikea saada, riippuu tietysti miten hanakasti ottaa ite kontaktia paikallisiin ihmisiin. Suora lähestyminen on erittäin vaikeeta, ehkä netin kautta on parempi ensin tutustua (niin tietää onko samanhenkinen) ja sitten vasta tavata.
Suurinpiirtein samankokosiahan ne on, onhan Mikkelissä tosin joku H&M ja ehkä jokunen baari enenmmän kun Sln:ssa. Muuten Savonlinna on kyllä paljon kivempi kesällä, kun siellä on se satama-alue fiksusti käytössä ja turisteja riittää ainakin oopperajuhlien aikaan =) Mikkelissä saa hieman tehdä työtä päästääkseen veden äärelle, mutta kyllä sielläkin kai yhen kesän kestää =) Sittenpähän tiedät, kun asut.. Varaudu siihen, että talvella siellä EI ole MITÄÄN :P
Mut jos isomman kaupungin menoa etsit, niin suosittelen ihan mitä vaan muuta, suht' läheltäkin löytyy monia mukavia vaihtoehtoja =)- fgdsfgdgdfg