ois kiva tietää onko meil jotain yhteistä pukeutumisenkin kannalta? :D
Kauriiden pukeutumistyyli?
20
3785
Vastaukset
- lyylillä
On jos olet ajattoman trendikäs.
On jos inhoat kreppihörhöä ja aleteryleeniä.
On jos rakastat klasskikkoja - pikkumustaa, liituraitaa, merihenkisyyttä jne.
On jos haluat kokonaisuuden olevan (juhlissa) täydellinen.
On jos haluat sekä käytännöllisyyttä, laatua, nimeä ja hyvää näköä - ja samalla sinulle on aivan sama mikä merkki on. Laatu on laatua.
Itse henkilökohtaisesti olen mieltynyt luonnonvaaleisiin väreihin, tummansiniseen, viininpunaiseen, valkoiseen ja mustaan ( ei tosin mitään goottilookkia) Shokkivärit ovat inho vaikkakin hetken menee pilevaatteissa. Yökötys on limevihreä. KENELLÄ SUOMALAISELLA SE NÄYTTÄÄ HYVÄLTÄ? Rakastan alusvaatteita ja kenkiä ja vaadin niiltäkin toimivuutta ja laatua. Henkkamaukan rintsikat joista katkeaa olkain? Nej tack.- Kapricorn
Olen täysin samaa mieltä lyylin kanssa. Ajattoman trendikäs tyyli, laatua ja kauris on mielellään hieman "kalliinkin" näköinen. Tyyliä ja laatua - ei tarvi olla kallista kuitenkaan.
- kauriza
Kapricorn kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä lyylin kanssa. Ajattoman trendikäs tyyli, laatua ja kauris on mielellään hieman "kalliinkin" näköinen. Tyyliä ja laatua - ei tarvi olla kallista kuitenkaan.
itse suosin tyyllikkyyttä,laatua ja yksinkertaista. koruista suosikkejani ovat kalevalakorut.
- kauris_minäkin
Jep, saman suuntaista minullakin. Suosikkivärit musta, punainen, ja puhtaan valkoinen. En pysty ostamaan vaatteita, joissa on kukkakuosi, strasseja, hörhöjä tai monia eri värejä sekoitettu keskenään. Alennuskoreista harvoin löydän mitään. En osta pelkästään kalliita vaatteita (opiskelijabudjetti), vaan sellaisia, jotka ennen kaikkea näyttävät tyylikkäiltä. Hyvät leikkaukset ovat kaiken a ja o! Juhlapukeutumisessa suosin kotelomekkoja, väreinä mustaa ja valkoista. Trendejä en orjallisesti seuraa, vaan ostan vaatteita oman ajattoman makuni mukaisesti. Koruja käytän hyvin harvoin, eikä ikinä tulisi mieleen laittaa mitään Seppälä/Henkkamaukka -rihkamakoruja ylle. Tyyli tiivistettynä: yksinkertainen, graafinen, pelkistetty mutta naisellinen.
- huomatuksi.
sanat suustani. Perusvärit: musta ja sininen, tehostusvärit: puhdas punainen ja valkoinen.
Ja kuten sanoit hyvä materiaali ja istuva leikkaus takaavat, että vaatteet tuntuvat omilta ja näyttävät tyylipuhtailta.
Suoralahkeiset siniset farkut ovat myös makuni mukaiset. Kun löydän sellaiset, jotka istuvat kuin valettu ostan niitä saman tien yleensä kahdet. (Kroppani on ollut teinitytöstä alkaen samoissa mitoissa ja pidän huolta, että vaatenumero ei jatkossakaan muutu.)
Koska pidättäydyn selkeissä perusratkaisuissa en koskaan ammu yli enkä ali ja tulen siitä huolimatta huomatuksi hörsöhelmojen ja kukkakuosien keskeltä.
Koruja käytän kerralla niin vähän, että koru/korut tulevat myös esille ja ... - Neitsykäinen*
huomatuksi. kirjoitti:
sanat suustani. Perusvärit: musta ja sininen, tehostusvärit: puhdas punainen ja valkoinen.
Ja kuten sanoit hyvä materiaali ja istuva leikkaus takaavat, että vaatteet tuntuvat omilta ja näyttävät tyylipuhtailta.
Suoralahkeiset siniset farkut ovat myös makuni mukaiset. Kun löydän sellaiset, jotka istuvat kuin valettu ostan niitä saman tien yleensä kahdet. (Kroppani on ollut teinitytöstä alkaen samoissa mitoissa ja pidän huolta, että vaatenumero ei jatkossakaan muutu.)
Koska pidättäydyn selkeissä perusratkaisuissa en koskaan ammu yli enkä ali ja tulen siitä huolimatta huomatuksi hörsöhelmojen ja kukkakuosien keskeltä.
Koruja käytän kerralla niin vähän, että koru/korut tulevat myös esille ja ...Luin kirjoituksianne ja minua hymyilytti kun tunnistin itseni ja omat mieltymykset teidän kirjoituksista. En siis ole itse horoskoopissa kauris vaan neitsyt. Tykkään juuri perusväreistä ja hyvistä materiaaleista sekä perusratkaisuista, jotka eivät viimeisten trendien mukaisia, mutta silti trendikkäitä, silleen klassisen trendikästä.En koskaan käytä räiskyviä kuoseja vaan hillitympiä kuoseja, jos nyt yleensä kuoseja pitää olla. En ikinä kukka-, pitsi- tai vastaavia hörhöjä. Perusvärti hyvät; musta, valk, sinisen eri sävyt, punainen sopii valeuteeni yllättävän hyvin.
Korut hyvinkin pelkistettyjä ja vähän kerralla.
Kauris & Neitsyt viihtyvät hyvin yhdessä ja sopivat yhteen, en ihmettele yhtään...sama maku monessa asiassa ja maanläheisyys. Tapasin kauriin ja meillä oli valtavasti yhteistä, tuoksutkin mitä käytimme olivat samanmerkkisen valmistajan. Tällä hetkellä olen sinkku taas, mutta toivon että tämä kauris vielä palaisi... - Neitsykäinen*
Neitsykäinen* kirjoitti:
Luin kirjoituksianne ja minua hymyilytti kun tunnistin itseni ja omat mieltymykset teidän kirjoituksista. En siis ole itse horoskoopissa kauris vaan neitsyt. Tykkään juuri perusväreistä ja hyvistä materiaaleista sekä perusratkaisuista, jotka eivät viimeisten trendien mukaisia, mutta silti trendikkäitä, silleen klassisen trendikästä.En koskaan käytä räiskyviä kuoseja vaan hillitympiä kuoseja, jos nyt yleensä kuoseja pitää olla. En ikinä kukka-, pitsi- tai vastaavia hörhöjä. Perusvärti hyvät; musta, valk, sinisen eri sävyt, punainen sopii valeuteeni yllättävän hyvin.
Kauris & Neitsyt viihtyvät hyvin yhdessä ja sopivat yhteen, en ihmettele yhtään...sama maku monessa asiassa ja maanläheisyys. Tapasin kauriin ja meillä oli valtavasti yhteistä, tuoksutkin mitä käytimme olivat samanmerkkisen valmistajan. Tällä hetkellä olen sinkku taas, mutta toivon että tämä kauris vielä palaisi...sori tuo kirjoitusvirhe, tietenkin kauris eikä kausi, kuten olin kirjoittanut otsikossa...
- kauris_minäkin
huomatuksi. kirjoitti:
Koruja käytän kerralla niin vähän, että koru/korut tulevat myös esille ja ...Eli suosin myös suoralahkeisia farkkuja pukeutumisessa. Itselläni on kolmet samanmalliset eri sinisensävyiset farkut. Yläosaksi yhdistän mieluiten mustaa, varsinkin bilekäytössä. Ja tietysti farkkujen pitää istua täydellisesti. Sellaisia harvoin löytää, vaikka hoikka olenkin. Tuo vaatekoon samana pitäminen on myöskin tärkeää! Uskon, että kauriit pystyvät aina tulemaan huomatuksi massasta tietyllä eleganssillaan.
- Kauristytsy 79
kauris_minäkin kirjoitti:
Eli suosin myös suoralahkeisia farkkuja pukeutumisessa. Itselläni on kolmet samanmalliset eri sinisensävyiset farkut. Yläosaksi yhdistän mieluiten mustaa, varsinkin bilekäytössä. Ja tietysti farkkujen pitää istua täydellisesti. Sellaisia harvoin löytää, vaikka hoikka olenkin. Tuo vaatekoon samana pitäminen on myöskin tärkeää! Uskon, että kauriit pystyvät aina tulemaan huomatuksi massasta tietyllä eleganssillaan.
Joo lyhyesti sanottuna. Yksinkertainen on kaunista kaikessa, myös pukeutumisessa. Ei kiitos röyhelöille ja Riitta Väisästyyleille. Niin ja vaatteiden pitää istua hyvin päälle. Ikinä en ostaisi vaatetta joka on todella hieno ja muodinmukainen, jos se näyttää päällä perunasäkiltä.
- kauris
Neitsykäinen* kirjoitti:
Luin kirjoituksianne ja minua hymyilytti kun tunnistin itseni ja omat mieltymykset teidän kirjoituksista. En siis ole itse horoskoopissa kauris vaan neitsyt. Tykkään juuri perusväreistä ja hyvistä materiaaleista sekä perusratkaisuista, jotka eivät viimeisten trendien mukaisia, mutta silti trendikkäitä, silleen klassisen trendikästä.En koskaan käytä räiskyviä kuoseja vaan hillitympiä kuoseja, jos nyt yleensä kuoseja pitää olla. En ikinä kukka-, pitsi- tai vastaavia hörhöjä. Perusvärti hyvät; musta, valk, sinisen eri sävyt, punainen sopii valeuteeni yllättävän hyvin.
Kauris & Neitsyt viihtyvät hyvin yhdessä ja sopivat yhteen, en ihmettele yhtään...sama maku monessa asiassa ja maanläheisyys. Tapasin kauriin ja meillä oli valtavasti yhteistä, tuoksutkin mitä käytimme olivat samanmerkkisen valmistajan. Tällä hetkellä olen sinkku taas, mutta toivon että tämä kauris vielä palaisi...oli varma, selkeä maku/tyylitaju sekä pukeutumisessa että sisustusratkaisuissa.
Oletan, että kauriuden lisäksi osa tyylistäni periytyy myös häneltä. - Härkäsi
Eli suosin myös suoralahkeisia farkkuja pukeutumisessa. Itselläni on kolmet samanmalliset eri sinisensävyiset farkut. Yläosaksi yhdistän mieluiten mustaa, varsinkin bilekäytössä. Ja tietysti farkkujen pitää istua täydellisesti. Sellaisia harvoin löytää, vaikka hoikka olenkin. Tuo vaatekoon samana pitäminen on myöskin tärkeää! Uskon, että kauriit pystyvät aina tulemaan huomatuksi massasta tietyllä eleganssillaan.
Kyllä! Kauriit tulevat aina huomatuksi markettieleganssillaan. Musta on hyvä ja seinäruusulle sopiva.
- Härkä
Ja säästäväisyys on kunnioitettavaa. Kaikki kauriit ovat niin pihejä että tyylikin säilyy klassisena.
- Kliseeeee.
Härkä kirjoitti:
Ja säästäväisyys on kunnioitettavaa. Kaikki kauriit ovat niin pihejä että tyylikin säilyy klassisena.
Rahaa palaa perkeleesti, enkä perään katso. Pidän silti huolen arjesta.
- vogue.
Härkäsi kirjoitti:
Kyllä! Kauriit tulevat aina huomatuksi markettieleganssillaan. Musta on hyvä ja seinäruusulle sopiva.
Härkä on niin vitun fletku, ettei sillä o väliä millä retkulla nukkuu elämänsä ohi. Paitsi ruoka-aikaan varustaudutaan vinyyliin. Ruokalappu
- kauris-tyttö(si)
Härkäsi kirjoitti:
Miten mahtavat seinänvierustat riittää? :D
Koska ylen paljon hiuksia myöten "mustia ruusuja" mustiin pukeutuneine poikaystävineen näyttää kaduilla kuljeskelevan.
Voisikohan Härkänen tästä vetää johtopäätöksen, että parina viime vuosikymmenenä syntyneistä valtaosa on kauriita?
- Vanha Kauris
Näyttää tämä kysymys olleen vallan naisten heiniä, ei ole tainnut yksikään miespuolinen Kauris vielä uskaltaa vastata.
No, minä kokeilen kepillä jäätä. Yhteinen piirre näyttää olevan, että ollaan korservatiivisia, pidetään laadusta ja yksinkertaisuudesta. Tässäkin minusta tulee esiin selkeä ero Kauriin julkisen minän ja koti minän välillä. Eli työelämässä ja julkisissa tilaisuuksissa pitää olla tiptop kunnossa, mutta kun on kotona ei enää niin välitäkkään, mitä päälleen laittaa kunhan se on mukavaa ja kotoista. Samat rytkyt kotona vuodesta toiseen, vaikka muut kuinka huomauttelevat asiasta ja lopulta koittavat niitä salaa viedä hävitettäviksi.
Mutta annas olla kun ollaan muualla kun kotona. Ulsteri pitää olla päällystakkina ja hatullakin vielä keikaroida. Pukukin on mieluinen asuste. Tosin koko puku ei aina viehätä, vaan pitää paidan tilalla käyttää poolopaitoja ja farkut puvuntakin kanssa. Kyllä Lenita Airisto saisi moisesta sätkyn!
Värit ovat selkeitä: musta, harmaa, sininen... Mutta ei missään tapauksessa keltaista, punaista, kirkkaan vihreätä jne. Eikä mitään hulahula paitoja vaan paremmin yksivärisiä peruspaitoja. Jos mieskauris koreilee saattaa hän laittaa norjalaismallisen villapaidan päälleen ja pitää sitä kunnes siitä on enää muisto jäljellä.- SuloWileni
toi sun versiosi ei ainaskaan meikään pure...
ku olen kotona se on verkkarit ja shortsit ja t-paita ja sen on myös ulkona.
ja talvikelissä mehtäpuku joka paikassa myös
t .sulo
- rockcola
vaik edustan täsn äijä osastoo niin
kyllä noi leviksen classiset 501 mustana on kyllä ainoot mitä minä kelpuutan
jah siiten nahkatakit prätkä rotsi ja sellainen 50 luvun tyyliin oleva ruskea mokkatakki
jah talvitakkina sellainen teddy vuorella oleva sametti takki musta
mustia t-paitoja niis saa olla jotain tekstii ja juttuu
mutta pitkähiaset collarit näin talvella
niin neh olltava aivan täys mustia
fruits loom se on ihan ok paidossa
suhkot halpaa ja tomivaa
jah kenkkinä coobran mustat pitkävartiset bootsit
näin joh noin kymmenvuott - Kovasarvinen Kauris
123
- SuloWileni
kyllä se on kotona lököpöksyt/verkkarit ja teepaita
ja ulkona...nyt viimeisen puolen vuen ajan ollu tuo työpuku eli mehtäpuku piällä.
eli suhteellisen rennosti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä6712030Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san675109Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2983136Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1963059- 1372220
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo221437Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en301428- 1021382
Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri49135140 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.2321326