Aika paljon ollu kirjoituksia tästä 6600gt kortista niin ajattelin kysyä niiltä kellä kokemusta kyseisetä kortista.Club3d ge force 6600gt:n mielipiteitä siitä, hyviä/huonoja puolia,/toimivuus?
Galluppi:)
Club3d ge force 6600gt:n mielipiteitä
4
614
Vastaukset
- Esa
Itselläni on tuo XFX tehtaan kellottama GeForce 6600gt 128mb ja tosi hyvin on toiminut (puol vuotta) ei mitään ongelmia.
Yksi "huono" puoli tässä on että meinaa kortti käydä aika kuumana n.60c. Ja ihmeellistä on kun asentelin windowssin uudelleen niin everest ei enään näyttänyt
kortin lämpötiloja vaikka ennen on näyttänyt?
Luulen että tuo Club3D:n 6600Gt on ihan yhtä hyvä... - Duke
Mun tunne on se, että jopa GeForce 6600GT kortti alkaa olla menneen talven lumia, wanhaa roinaa siis. Tätä se on näiden halpis-mid-korttien kanssa, niillä ei pelailla kauvan ja sehän on kortinvalmistajien ideakin. Osta tämmöinen mid tason kortti joka pelittää puolivuotta ja kalliimmat enemmän... näin se vaa menee..
Toki jotkut nyt sanoo, että kyl vaan mun kortti pelittä, niin, pelittäähän se GeForce4-Ti kortitkin kunhan vaan detaljeja laskee tarpeeksi alas, mutta grafiikat ovat todellakin alatasoista sitten. Näiden grafiikat vastaa todellakin pari-kolme vuotta sitten tehtyjen pelien graffaa, eikä näillä saada täyttä nautintoa pelistä irti.- Kellotaajuus
Kyllä 6600GT on viä hyvä ja sillä pelaa viä pitkään.
Itse pelaan vielä 9600XT kortilla joka on tuplasti vanhempi kuin 6600GT.
Luulot ylittää usein tiedot meidän intoilijoiden keskusteluissa.
9600XT riittää vallan mainiosti vielä satunnaiselle pelaajalle. Ja asetuksetkin voi laittaa ihan näteiksi ja resonkin 1024x768 tasolle (paitsi FEAR)
Itse olen kuitenkin intoilija. Tahdon että kaikki on kaunista ja minua ärsyttää suunnattomasti jos peli välillä hidastuu tai töksähtää (aivan arkista 9600XT:n kanssa) Siksipä koneeseeni ilmestyy kohta 7800GS. 9600XT:n lahjoitan kaverille jonka mielestä FEAR oli hyvä peli ja pelasi sen äkkiä läpi (radeon 9200 kortilla). Itse en ole vielä pelannut kyseistä peliä läpi koska minua ärsyttää se pelinopeuden vaihtelu liikaa.
Meitä on moneksi.
6600GT on tosi nopea ja ihastuttaa varmasti ne joiden mielestä FEAR oli tosi hyvä 9200 sarjan radeonilla. 7800 sarjan korttiin verrattuna se on taas aivan paska ja X800XLkin tajoaa tuplasti enemmän pelinopeutta.
- kkk
tuo kortti (AGP). Ihan hyvä peruspelaamiseen, mutta uusimmissa peleissä hienoudet saa jättää pois 1280x1024 tasollakin. Eli kyllä tän kortin aika helposti kyykyttää. Kortin hinta/tehosuhdettahan aiemmin kehuttiin, mutta jos meinaa enemmän pelailla ja tykkää nätistä kuvasta, niin ei voi enää suositella.
Omasta mielestäni GF 7800 GS (AGP) tai 7800 GT (PCIe) ovat Nvidian puolelta suositeltavia. Hintaa kyllä on tuplasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2372688- 1011134
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221088Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58995Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717907- 63841
- 41807
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto237799- 121759