2-1 Jes
HIFK johtaa
3
157
Vastaukset
- latekki
Loistavaa. Toivottavasti johto pysyy. Hifk ja kookoo 30e:llä tuli laitettua. Kyllä maistuisi 170e... Toivotaan että kärpät ei nouse.
- Hollywood
Tässä minun lippu:
71 Kärpät - Hifk 2 3,30
81 Jukurit - K-Vantaa X2 5,50/6,45
Kerroin 18,15 - 21,28
Hinta 6€ Panos 3€
71 Joku taisi mainita että Kärpiltä on poissa muutama tärkeä pelaaja joten minä kokeilen siihen vierasvoittoa.
81 Jukurit on jo voittanut runkosarjan ja varmaan antavan nyt peliaikaa semmoisille pelaajille jotka pelaa harvemmin. K-Vantaa tarvitsee kipeästi pisteitä ja on pelannut ihan mukavasti vieraissa joten vierasvoitto ja tasapeli varmistus.
Nämä jääkiekko pelit on mennyt ihan miten sattuu niin en ihmettelisi yhtään jos tähän riviin naksahtaa. Vaikka kiekko on kaikkille musta niin välillä tuntuu että se on jollekin joukkueille kananmunan muotoinen. n lippu:- latekki
Ylläri kärpät tasotti. Voihan paska. No toivotaan että hifk tekee vielä yhden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403701Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333274- 692898
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912740- 351768
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811729- 241569
- 281527
- 291509
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231494