homo pari.. alex ja harri. en nyt muista kumpi oli kumpi. kuitenkin.. tämä tummempi. eikös se ole juha s. joka aikoinaan asui porissa. ei voi olla kahta niin saman näköistä. ilmeisesti hää on sitten vaihtanut nimensä ja kaikki. en olisi koskaan homoksi uskonut, vaikka erityinen persoona olikin. ainakin silloin. kertokaas nyt oletteko samaa mieltä??
unelmäkämpästä..
10
2601
Vastaukset
- Miwi
kans ihan samaa. Kovin oli tutunnäkönen tää toinen näistä herroista..... Oli ne homoja tai ainakin sen käsityksen sain!!
- Saloko
Kyllä on poika entinen porilainen. Sympaattinen kaveri.
Hänestähän oli lehtijuttu jossain ilmaisjakelulehdessä taannoin.
Hävettää, kuinka sivistymätön pariskunta on se somerolainen motoristiäijä ja ämmä, jotka homottelevat näitä asiallisia nuoria miehiä.
Somerolaismiehelläkin on pitkä letti, joten hänkin saattaa olla piilohomo. Se voi aiheuttaa homofobiaa, joka ilmenee juuri ulkoisesti homovihana.
Ei oikealla sivistyneellä heterolla ole mitään syytä mollata ketään.- ...........................
Miksi somerolaiset eivät saisi sanoa homoja homoiksi jos ne kerran ovat homoja? Ei kai homon homottelemisessa ole mitään pahaa, vai olenko ymmärtänyt väärin. Toisekseen olettaisin näiden homojen olevan ns. muotihomoja, jotka ovat homoja vain siksi, että se on nyt niin trendikästä. Tähän viittaa ohjelman avausjaksossa esiintynyt toisen homon ex-kihlattu, joka oli nainen. Kolmannekseen on mukavaa, että kun näitä homoja rahdataan julkisuuteen niin nyt on löytynyt pari joka ei voitakaan yleisön suosiota heti kättelyssä vaan saattaa paremminkin aiheuttaa homovihaa.
- todella
sitä mieltä, että homottelu on mollausta, jos toinen tosiaan on homo???? Kerroppas sitten millä nimityksellä itse kutsuisit sitä, jos ei homoksi saa sanoa... Onko heteron kutsuminen heteroksi myös mollausta?? Hohhoijaa...
- tekee
tekee MIEHEN hinttariksi.
Ps. Kaikki motoristit ovat takatuuppareita. Sussut ovat teatteria. - Sylettää
Toivottavasti "Saloko" katsoit tänpäiväsen jakson, jossa ko. homopari itse naureskeli tv-lähetyksessä itselleen tyyliin "no nii näin kävi, mutta mitäs sitä homoilta vois odottaa" (huom! ei tarkka sanamuoto), jotenka eipä taida somerolaisparin homottelu paljoo kuppia kellistää.
Sen sijaan moisen sormellaosoittelijan ämmittely ja äijittely saa näppylöitä aikaiseksi.
Kummasti tää "sivistymätön" motoristipariskunta sai remppakohteensa ainoina määräaikaan mennessä valmiiksi, vieläpä komia oli lopputulos. Lisättäköön homopoikien kunniaksi, että heidän aikaansaannoksensa oli myös tyylikäs ja varmasti liki yhtä komia kuin motoristien, jos olisivat ehtineet valmiiksi laittaa. - minä sitten olen
tekee kirjoitti:
tekee MIEHEN hinttariksi.
Ps. Kaikki motoristit ovat takatuuppareita. Sussut ovat teatteria.Ei oo pitkää tukkaa, korvikset joo, takana 6 kesää 500 cc Suzukin sarvissa, ei killuttimia koipien välissä, mut parit ulkonevat sydeemit kehkojen kohdalla... kovasti miehistä diggaan.
Pitkä tukka korvis ei tee homoksi
Mimmi prätkä ei oo lepakko
Motoristi on motoristi, ikään, kokoon, pukeutumiseen, uskontoon, seksuaaliseen suuntautumiseen ym ym ym katsomatta!
Tarkistappa sanakuvastosi päivitys, taitaa olla 500 B.C.
- Jnk
Juha.S. huvittaa kun tuossa 7-8 vuotta sitten kun se vielä porissa asui, pyysi mua treffeille ja oli kovin kiinnostunut. mukava persoona kylläkin ja uskalsi silloinkin olla jo erilainen. ei hän silti mua ois sen enempää kiinnostanutkaa, mutta kaikkea hyvää hänelle nyt sitten vaan. toivottavasti valinta on oikea seksuaalisuutensa suhteen.
- kyl
alex, on se porilainen heppu.. tanssi silloin pähkinänsärkijä baletissa.. (muistan ku käytiin koulun kanssa katsomassa) heh, tiesin kun näin sen silloin et se on homppeli, sanoin (likka)kavereille silloin että se on seksuaali vähemmistön edustaja, mut ne vaa nauro et olen kade ku se on niin naistenmies :)
- kuulin...
äitinsä valehtelee kaupungilla silmät ja korvat täyteen kuinka juhan piti mennä hannan kanssa ohjelmaan mutta kun hanna ei osaa ollenkaan remontoida, juha ottaa miespuolisen kaverinsa ohjelmaan parikseen.. voi mammaparkaa kun seiskasta saa lukea kuinka pojat ratsastavat häihinsä valkoisilla hevosilla.. äitiraasu. kyllähän seiska tietää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564556Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal884262- 713718
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963647Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1172687- 352488
- 372382
- 242369
- 382359
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232234