dialektisesta materialismista lopultakin nähtyäni erään tapahtuman. Sitähän sinä rakkaani odottelitkin!
Olen päässyt
12
823
Vastaukset
- odottelen
seuraavaa siirtoasi...
- minä nyt
pystyisin tekemään ? Minulla on ongelmana se, että olen päättänyt noudattaa laillisuutta toisin kuin herra Este.
- tulee
sanonta "odotetaan kuin kuuta nousevaa"?
- noussut
tulee kirjoitti:
sanonta "odotetaan kuin kuuta nousevaa"?
ja loistaa kirkkaana :)
- kuuhulluus
noussut kirjoitti:
ja loistaa kirkkaana :)
olikaan:)
- psykoosi
kuuhulluus kirjoitti:
olikaan:)
jossa jollakin tapaa uskotaan, että kuu vaikuttaa kaikkin tai osaan ihmisen toiminnoista ja asioista. En oikein tarkkaan tiedä, Googleta.
- uskonkin
psykoosi kirjoitti:
jossa jollakin tapaa uskotaan, että kuu vaikuttaa kaikkin tai osaan ihmisen toiminnoista ja asioista. En oikein tarkkaan tiedä, Googleta.
horoskooppeihin, mutta pidän niitä vähän tyhminä jotka ovat kuuhulluja, esim yks kaveri, ihmekään kun tuntuu että ne pitää mua vähän tyhmänä ku puhun horoskoopeista, etsin vertaisiani, on tosi kivaa ku joku muuki innostuu niistä :)
- saa uskoa, mutta
uskonkin kirjoitti:
horoskooppeihin, mutta pidän niitä vähän tyhminä jotka ovat kuuhulluja, esim yks kaveri, ihmekään kun tuntuu että ne pitää mua vähän tyhmänä ku puhun horoskoopeista, etsin vertaisiani, on tosi kivaa ku joku muuki innostuu niistä :)
kuuhulludessa on kyse kaiketi elintomintoihin vaikuttamisen tunteesta.
- on vielä
saa uskoa, mutta kirjoitti:
kuuhulludessa on kyse kaiketi elintomintoihin vaikuttamisen tunteesta.
kuusta pakko sanoa, että sittenkin se vaikuttaa elintoimintoihin, olen lukenut että uuden kuun aikaan lähtee naisilla yks juttu liikkeelle, ja se pätee ainaki mulla :) että pelottaako tiede? mielenkiintoista..
- kuuhulluus
on vielä kirjoitti:
kuusta pakko sanoa, että sittenkin se vaikuttaa elintoimintoihin, olen lukenut että uuden kuun aikaan lähtee naisilla yks juttu liikkeelle, ja se pätee ainaki mulla :) että pelottaako tiede? mielenkiintoista..
Se nimittäin on jonkinlaine kuun vaikutus yksilöön, en tiedä millainen...ettei tule väärinkäsityksiä.
- nyt tiedän
kuuhulluus kirjoitti:
Se nimittäin on jonkinlaine kuun vaikutus yksilöön, en tiedä millainen...ettei tule väärinkäsityksiä.
mitä se tarkottaa, tarkemmin.
- siirtoja
vaikkapa perinteisiä. Ne aina ilahduttavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724969Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164689- 804163
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014087Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33158Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223094- 352828
- 282767
- 372742
- 402733