Tunnen Helluntailaisuuden aika hyvin. Koska olen
lähtenyt sieltä pois. Ristiriitaisan ja sekavan tulkinnan takia. Jeesuksen omat käskyt tehdään
Helluntalaisuudessa mitättömiksi. Ihmisten mieli-
piteen ovat siellä yli Taivaan Jumalan Aukhoriteetin. Todellinen Raamatun tunteminen
Historian Ja kirkko historian mukaan on vailla
todellisuus pohjaa.
Omien aivojen käyttö ei ole sallittua. eikä liioin omaperäinen Raamatun tutkiminen. Mesmerismi henki vallitsee siellä Pyhänähenkenä.
Uusi aikakausi liike on soluttautunut seuekuntaan
Raha toimii siellä pääjumalana. Parannus kokouksiin vuokrataan näytteliöitä. Jotka ovat
Rullatuoleissa Sokeina Kuuroina ynnä- muina
Kuko paras ihmeet perustuvat Huijaukseen.
Kaatamiset Kuuluvat Mesmerismi moituuden alaan.
Nassa hyponoosi on erittäin suuri voimatekiä liikkeessä. Vapauduin liikkeestä Jeesuksen voiman kanssa. koska olin rehellinen. En hyväksynyt väärin tulkittuja Raamatun paikkoja.
Raamatun ymmärtämisestä oli tehty aivan käsittämätön ymmärtämätön sekasotku, Melkei useimmat saarnaajt puhuivat asiansa ristiriitaisesti.
Löysin Adventistisen opetuksen Raamatusta oma-
aliotteiseti. Minulle puhuttiin Adventisteista
valheellista tarinaa. Siksi päätin ottaa selvän
tästä parjatusta uskosta. Etsintäni tuotti tuloksia. Löysin todellisen totuuden. Jumalan
Lakiakaan ei oltu Ristille naulittu. Vain seremonialaki oli poistettu Ja vanhinten perinnäissäännöt. He pitivät Vielä Herrän Jeesuksen antaman Sapatinkin joka on Jumalan
Hallituksen Sinetti kuten Hesekiel sanoo. Juuri tästä sinetistä tuntee Jumalan todelliset
Opetuslapset he eivä ole hyljänneet Jeesuksen
opetuksia evätkä he ole lähteneen nyky Baalien perään uusia tuulia hakemaan Siunausta kaikille
Elämän Herran lapsille
Maran ata
Helluntalaisuus on Uusi Baabel usko
11
712
Vastaukset
- Kirjopesu
Mene kertomaan sama asia helluntailaisten palstalle, siellä ne helluntailaiset majailee. Miksi tänne kirjoittelet helluntailaisia vastaan?
Olisit etsinyt kunnon helluntailaisen käsiisi ja kuunnellut hänen opetustaan, jos omassa seurakunnassasi oli jotain mätää. Nyt olet pihalla kuin lumiukko adventistien kelkassa.
- Antin-Poikana
Antti haukkuu helluntailaisia ja mukamas on ollut itse helluntailainen. Ei taida Antti tietää helluntailaisista yhtään mitään. Annat väärää todistusta. Tekeekö adventisteilla suurta kohotusta mielialoihin kun haukkuu toistaan sellaisista mitä omassa lahkossa itse touhutaan.
- Aramiz
ihan omin silmin ja kuullut ihan omin korvin.
Muista en parjaa. Hurmos tilat ovat totisinta totta. Liikkeessä Saarnamies toistaa samaa rytmiä niin kauvan. että kansa on valmis kaatu-mis pisteeseen. Tämä toimitus on nykyisin TV EESSÄ. Entinen Helluntalais Saarnaaja kertoo kaikesta salaisesta toiminnasta. Näytteliöiden vuokraamisesta, että voidaan saada parsanemis
ilmiöitä aikaan. Ne vuodet jotka olin Seurakunnassa olivat silmä voidetta minulle. Silmäni aukesivat näkemään sen, Seurakunnan saarnaaja toimi. Se henki oli hurmahenkeä?
Minun näkemykseni hengellisistä asioista on aivan toinen. Erikoisesti en pitänyt Saarnan aikana tavata kuinka seurakuntalaiset alkoivat. Saarnan aikana pomppia ylös tuoleistaan ja alkoivat ladella omia Profetioitaan niin kovalla
äänellä, ettei Saarnaajan sanomasta saanut selvää
kun koko melkein koko seurakunta piti kovaa
meteliä.
Olen vieraillut Lutherilaisissa. Catolilaisissa
Medototisteissa ja monissa muissaakin suunnissa.
kuitenkaan en ole tavannut mistään muualta tällaista meteliä. Ehkä tämä meteli sopii joillekin. mutta minulle se sovi. Pidän rauhallisesta ja asiallisesta Jumalan palveluksesta. Tämä Mesmerisminen toiminta kuuluu Helluntaiherätyksen pariin.
Mainitset Adventisteista! En tiennyt heistä mitään. Olin varovainen heidän suhteensa kon heidät oli parjatu alimmaiseen Helvettiin.
Siksi Löysin heidän opetuksensa Suoraan raamatusta ilman opettajia. Käydessäni Adventti kirkossa. siellä vallitsi henhgellinen tasapainoisuus. Raamatun tutkiskeluun voivat kaikki ottaa osaa. Kaikki oli Raamatun opetukseen perustuvaa. Epäselvistä kohdista keskusteltiin. Etsittiin koko totuutta mikä on saatavilla.
Luin Juuri Voitto Ramun pitkän kirjoituksen, Joka oli, niin pitkä ja epäselvä etten päässyt asiasta selville mitä hän tosiasiassa ajoi takaa
kirjoituksellaan. Mielestäni kirjoituksen pitäisi olla lyhyt ja asiallinen sisältäen Factaa, eikä Raamatun nykytotuuksista poisviemisen taidon etevyyttä. Voisin suositella
rinnakkais palstaa Jostain aiheesta, niin silloin voisi selvitä monta asiaa joista tulee
tahallisia väärin käsityksiä.
Maran ata Aramiz kirjoitti:
ihan omin silmin ja kuullut ihan omin korvin.
Muista en parjaa. Hurmos tilat ovat totisinta totta. Liikkeessä Saarnamies toistaa samaa rytmiä niin kauvan. että kansa on valmis kaatu-mis pisteeseen. Tämä toimitus on nykyisin TV EESSÄ. Entinen Helluntalais Saarnaaja kertoo kaikesta salaisesta toiminnasta. Näytteliöiden vuokraamisesta, että voidaan saada parsanemis
ilmiöitä aikaan. Ne vuodet jotka olin Seurakunnassa olivat silmä voidetta minulle. Silmäni aukesivat näkemään sen, Seurakunnan saarnaaja toimi. Se henki oli hurmahenkeä?
Minun näkemykseni hengellisistä asioista on aivan toinen. Erikoisesti en pitänyt Saarnan aikana tavata kuinka seurakuntalaiset alkoivat. Saarnan aikana pomppia ylös tuoleistaan ja alkoivat ladella omia Profetioitaan niin kovalla
äänellä, ettei Saarnaajan sanomasta saanut selvää
kun koko melkein koko seurakunta piti kovaa
meteliä.
Olen vieraillut Lutherilaisissa. Catolilaisissa
Medototisteissa ja monissa muissaakin suunnissa.
kuitenkaan en ole tavannut mistään muualta tällaista meteliä. Ehkä tämä meteli sopii joillekin. mutta minulle se sovi. Pidän rauhallisesta ja asiallisesta Jumalan palveluksesta. Tämä Mesmerisminen toiminta kuuluu Helluntaiherätyksen pariin.
Mainitset Adventisteista! En tiennyt heistä mitään. Olin varovainen heidän suhteensa kon heidät oli parjatu alimmaiseen Helvettiin.
Siksi Löysin heidän opetuksensa Suoraan raamatusta ilman opettajia. Käydessäni Adventti kirkossa. siellä vallitsi henhgellinen tasapainoisuus. Raamatun tutkiskeluun voivat kaikki ottaa osaa. Kaikki oli Raamatun opetukseen perustuvaa. Epäselvistä kohdista keskusteltiin. Etsittiin koko totuutta mikä on saatavilla.
Luin Juuri Voitto Ramun pitkän kirjoituksen, Joka oli, niin pitkä ja epäselvä etten päässyt asiasta selville mitä hän tosiasiassa ajoi takaa
kirjoituksellaan. Mielestäni kirjoituksen pitäisi olla lyhyt ja asiallinen sisältäen Factaa, eikä Raamatun nykytotuuksista poisviemisen taidon etevyyttä. Voisin suositella
rinnakkais palstaa Jostain aiheesta, niin silloin voisi selvitä monta asiaa joista tulee
tahallisia väärin käsityksiä.
Maran ataAinakin niissä helluntaiseurakunnissa joissa olen kulkenut ei esiinny mainitsemiasi ongelmia ja ylilyöntejä. Opetusta on helluntaiseurakunnissa ollut paljon sielullisuudesta ja ääri-ilmiöistä, niistä varoitettu ja ollaan hyvin tietoisia.
- Stara.
Tavallisimpia lain pitämiseen liittyviä kysymyksiä, joihin törmätään, on kysymys sapatin "pyhittämisestä", eli lauantai! Eli perjantain auringonlaskusta lauantain auringonlaskuun vietettävästä juutalaisesta sapatista.
Tätä sapattikysymystä etupäässä pitää esillä sp- adventisti liike, jotka korostavat vanhanliiton mooseslaisten ruokasääntöjen - (3 Moos.11) -noudattamisen velvoittavuutta.
Adventismissa juuri sapattikäsky on nostettu lauantaina lepäämisestä, suorastaan "eskatologisiin" =(lopunajallisiin) ulottuvuuksiin ratkaisevaksi "kuuliaisuuden kokeeksi"!, johon suhtautuminen määrittää sen onko hän oikea kristitty ja pelastuuko hän "lopputaistelussa". Elikä, kuuluutaanko lopun ajan "jäännöskansaan", joka "pitää Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon" -(Ilm. 14:12)!? =( adventistit soveltavat itseensä tämän jakeen).
Adventistien tärkeimmät opit sapatista ovat:
1) Että Mooseksen lain sapattikäsky on ikuinen ja voimassa uuden liiton aikanakin
2) Että sapatti on säädetty luomisen päätteeksi ihmiskunnalle luomisen muistoksi ja lepopäiväksi
3) Että sapatti on Kristuksen lunastuksen muistomerkki ja merkki pyhityksestä
4) Että sunnuntain pitäminen on "antikristillistä ja pakanallista luopumusta" ja on "katolisen kirkon ylivallan merkki"!
5) Että sapatin pitäminen tulee olemaan ratkaiseva "viimeinen testi" lopun aikana - (joka adventistien mukaan alkoi jo vuonna 1844)
6) Että ne, jotka tämän lopunajallisen "kuuliaisuuden kokeen" aikana jatkavat sunnuntain pitämistä, ottavat antikristuksen, eli "pedon merkin"- (Ilm. 13) eivätkä voi pelastua!.
7) Että adventismin mukaan USA on "väärä profeetta" -(Ilm.13:11), joka laittaa täytäntöön
"antikristuksen" eli adventistien mukaan Rooman paavin vaatimuksen sunnuntain pitämisestä kuolemanrangaistuksen uhalla.
Sapatin pitämisen omaksumiseen adventismissa vaikutti keskeisesti kaksi asiaa.
1) Joseph Bates (1792-1872; seitsemännen päivän baptisti), joka v. 1846 julkaisi sapattia koskevan kirjan.
2) Sekä liikkeen "profeetan" tai kuten adventistit sanovat, "Herran sanansaattajan" E.G.W,n- hurmosnäky Jeesuksesta seisomassa avoimen liitonarkin edessä taivaan pyhäkössä katsomassa kymmenen käskyn tauluja, "neljännen käskyn = (sapattikäskyn) kohdalla" valo loisti ja osoitti Whiten mukaan, että Jumala halusi Hänen kansansa noudattavan sapattia.
Tässä ei voi olla tekemättä johtopäätöstä, että sapatin noudattaminen ja sunnuntain pitämisen luopuminen on keskeinen pelastuskysymys, joka erottelee lopun aikana "oikeat kristityt" = "jäännöksen tai jäännöskansan" kuten adventistit sanovat itseään tarkoittaen - "luopiokristityistä",eli (kristityistä, jotka viettävät sunnuntaita, jotka eivät voi pelastua lopun ajan "koetuksessa"! Koitetaan tarkastella näitä oppeja Raamatun kirjoituksien valossa.
Sapatin alkuperä Vanhassa Testamentin historiassa
Ensimmäinen maininta Raamatun teksteissä sapatin pitämisestä esiintyy - 2 Moos.16:11-30 kertomuksessa mannan keräämisestä kun israelilaiset olivat matkalla Egyptin orjuudesta luvattuun Maahan. Tässä yhteydessä sapatin pitäminen esiintyy kertomuksessa olemassaolevana tapana israelilaisten keskuudessa, ja mannan antamisen aikana Herra antoi sapatin pitämiseen lain voiman ja velvoittavuuden - "Israelin kansalle"! ->
"Muistakaa, että Herra itse on asettanut teille sapatin....Niin kansa vietti seitsemäntenä päivänä lepopäivää" (2 Moos.16:29-30).
Tämän tavan varsinainen historiallinen alkuperä on tutkimuksen valossa vieläkin hämärän peitossa. 2 Moos.16 tekstissä 7-päiväisten ajanjaksojen kierto liittyy mannan antamiseen taivaasta!. Mutta 2 Moos.16. kertomus on historiallisen tutkimuksen mukaan myöhemmin syntynyt midras!. Sapatin pitämistä israelilaiset eivät omaksuneet egyptiläisiltä, sillä sapatti kuten 7-päiväinen viikko oli tuntematon Egyptissä.
Päteviä todisteita ei ole siitäkään, että sapatin vietto olisi babylonialaista alkuperää, kuten on joskus esitetty. Babylonialaisten (shabattu) - tai "shapattu päivät" olivat luonteeltaan toisenlaisia kuin heprealaisten sapatti, ja sitäpaitsi shabattu-päivät olivat kuun vaiheisiin sidottuja.
Kuitenkin on historialliselta kannalta todennäköistä, että sapatti ei ole kovin vanha instituutio juutalaisuudessa, sillä vaeltelevaa paimentolaiselämää viettävässä yhteisössä olisi ollut vaikeaa ja jopa mahdotonta noudattaa sapattia, ainakaan lain vaatimalla tiukkuudella.
Sapatista kehittyikin ympärileikkauksen kanssa juutalaisuuden tunnusomaiset piirteet. VT:n sisällä on nähtävissä sapattilainsäädännön tiukentuminen ja sääntöjen tarkentuminen, etenkin pakkosiirtolaisuuden jälkeiseltä ajalta - ( Nehemian kirja).
Mannan antamista ennen ei sapattikäskystä eikä sapatin viettämisestä esiinny ainoatakaan mainintaa Vanhassa Testamentissa. Raamatun teksteissä ei löydy mitään mainintaa siitä, että Aadam, Aabel, Nooa, tai Aabraham -(hänkään ei edes ollut israelilainen, vaan eräs israelin heimojen kantaisistä) -että olisivat pitäneet sapattia.
Aabrahamin liittoon liittyi merkkinä ympärileikkaus -(1 Moos.17:1-14), mutta sekään ei ole enää voimassa uudessa liitossa. Eikä Aabraham tullut vanhurskaaksi lain mukaisia tekoja tekemällä vaan -"uskon kautta" - (ks. Paavalin opetuksia Room.4 luku).
Mooseksen kirjoissa -Pentateukki; ei ole mitään käskyä, jonka mukaan "ei-israelilaisten" tulisi noudattaa sapattia, eikä Pentateukissa "pakanakansojen" sapatin pitämisestä ole mitään viitettä.
Luominenko muistomerkki ihmiskunnalle?
1 Moos.2:3 -on kirjoitettu, että Jumala siunasi ja pyhitti seitsemännen päivän koska Jumala lepäsi luomistyöstään sinä päivänä. Genesiksen - (1Moos)- teksteissä ei kuitenkaan lue mitään siitä, että seitsemännen päivän pitämisestä olisi säädetty laki ihmiskunnalle. Tekstissä ei sanota, että Jumala olisi käskenyt ihmisiä viettämään seitsemättä päivää viikottaisena jumalanpalvelus- ja lepopäivänä "luomisen muistomerkkinä"!.
Koko tänä väliaikana, luomisen loppumisesta Mooseksen ajan "erämaavaellukseen" asti, ei ole merkintää sapatin pitämisestä.
Ilmeisenä johtopäätöksenä tämä sapatin pitämisen puuttuminen johtuu siitä, että siitä ei ollut säädetty lakia eikä siitä tehty mitään normatiivista "instituutiota"!.
Raamatun termi- "laki"- (Kreik. nomos) - esiintyy yli 400 kertaa kirjoituksissa.
Väite, jonkan mukaan "laki" ja "Herran laki" viittaisi VT:ssa aina kymmeneen käskyyn ei pidä paikkaansa!. Termiä on käytetty viittaamaan koko Mooseksen lakiin =(Toora), juhlapäiviin, uhrimenoihin, puhtaussääntöihin yms. Kymmenen käskyn laki =(dekalogi) on vain eräs ja loppujen lopuksikin pieni osa koko vanhan liiton hyvin laajaa lakia!.
Mooseksen laissa "ei tehdä erotusta" -(ikuisesti voimassaolevan kaikille kansoille kuuluvan moraalilain)- ja väliaikaisen ,vain israelilaisille tarkoitetun "seremonialisen lain" välillä!
Sapatinviettäjät pitävät - "kirjaan kirjoitettua lakia" seremonialisena ja väliaikaisena ja taas "kivitauluihin kaiverrettuja käskyjä" ikuisina ja universaaleina, koko ihmiskuntaa velvoittavana lakina. Tällaiselle jaottelulle ei löydy minkäänlaisia selitysopillisia perusteita!.
"LAKI" on yksi kokonaisuus, eli liitto Jumalan ja israelilaisten välillä, ja koko tätä lakia sanotaan Pentateukissa -"ikuiseksi" -(2 Moos 27:21 30:21,31) - ja sukupolvesta sukupolveen voimassa olevaksi.
Lue Raamatustasi 2 Aik.31:3-4, joka osoittaa, että Herran laki sisältää myös seremonialliset säädökset yhteydessään kuten pyhäpäivät ja uhrikultin, vaikka "sapatistit" väittävät, että "Herran laki" on ikuinen moraalilaki ja Mooseksen laki on väliaikainen "seremonialaki"!.
Katso myös - (4 Moos.31:21) "Ja pappi Eleasar sanoi sotamiehille, jotka olivat menneet sotaan: "Tämä on lakisäädös, jonka Herra antoi MOOSEKSELLE!), jonka mukaan siis termi "Herran laki" VT:ssa ei rajoitu pelkästään kymmeneen käskyyn!, joten lakia ei voida todellakaan jaotella erikseen moraalilakiin ja seremonialakiin!
Kiintoisa maininta löytyy myös -(Psa. 147:19-20), jonka mukaan Jumala on antanut käskynsä ja säädöksensa vain juutalaisille!, muille kansoille niitä ei ole ilmoitettu eivätkä ne tunne Jumalan lakeja, - ja täten siis muut kansat eivät tiedä mitään sapatistakaan, eikä niiden tarvitsekaan, koska sapatti annettiin "vain juutalaisen kansan" pidettäväksi!!!
>>Psa. 147: 19 Hän ilmoittaa sanansa Jaakobille, käskynsä ja oikeutensa Israelille.
20 Niin hän ei ole tehnyt yhdellekään pakanakansalle, ja hänen oikeuksiansa ne eivät tunne. Halleluja!
>>5 Moos 5:3 "Herra ei tehnyt tätä liittoa meidän isiemme kanssa, vaan meidän kanssamme, jotka olemme tässä tänä päivänä, kaikkien meidän kanssamme, jotka nyt elämme."
>>"Ja muista, että itse olit orjana Egyptin maassa ja että Herra, sinun Jumalasi, vei sinut sieltä pois väkevällä kädellä ja ojennetulla käsivarrella. Sentähden Herra, sinun Jumalasi, käski sinun viettää - lepopäivän""Sillä Kristus on lain loppu, vanhurskaudeksi jokaiselle joka uskoo"! - Room 10:4- Aramiz
===Kuten varmasti olet huomannut, Niin tämä otsikko
ei käsittele Sapattia, Siis olen alkanut kirjoittaa Väärää aihetta väärälle kysymys palstalle===
===Tämän palstan aiheena on Mesmerismiset Henkikaatamiset ja Klossalalia kielet Ja jopa
Helvetillinen Helvetti oppi käy tähän keskusteluun===
Siis käsittelen ja vastaan Sapatti kysymyksiin niiden oikeilla sivuilla.
Nyt haluan sinun kertovan hieman Tästä kaatettavasta Mesmerismi henki ilmiöistä. Jotka ovat tämän aloituksen pääteema. Kuinka esimerkiksi Helluntailiike syntyi. Voisit kirjoittaa ja selvittää Tämän Omaksumasi
liikkeen henkilmiöt kuinka ne toimivat. Mistä voit varmasti tietää onko Pyhähenki näiden ilmiöiden takana.
Sitten voit kerto kuinka julma on teidän Jumalanne kuinka se kiduttaa luotujaan Iankaikkisesta ian kaikkiseen. Ja kuinka henki-maailma on valloillaan, Jotain tämän kaltaista
olisi pitänyt sinun vastata
Maran ata - stara
Aramiz kirjoitti:
===Kuten varmasti olet huomannut, Niin tämä otsikko
ei käsittele Sapattia, Siis olen alkanut kirjoittaa Väärää aihetta väärälle kysymys palstalle===
===Tämän palstan aiheena on Mesmerismiset Henkikaatamiset ja Klossalalia kielet Ja jopa
Helvetillinen Helvetti oppi käy tähän keskusteluun===
Siis käsittelen ja vastaan Sapatti kysymyksiin niiden oikeilla sivuilla.
Nyt haluan sinun kertovan hieman Tästä kaatettavasta Mesmerismi henki ilmiöistä. Jotka ovat tämän aloituksen pääteema. Kuinka esimerkiksi Helluntailiike syntyi. Voisit kirjoittaa ja selvittää Tämän Omaksumasi
liikkeen henkilmiöt kuinka ne toimivat. Mistä voit varmasti tietää onko Pyhähenki näiden ilmiöiden takana.
Sitten voit kerto kuinka julma on teidän Jumalanne kuinka se kiduttaa luotujaan Iankaikkisesta ian kaikkiseen. Ja kuinka henki-maailma on valloillaan, Jotain tämän kaltaista
olisi pitänyt sinun vastata
Maran ataLaittamani kirjoitus oli vastausta tähän seuraavaan kirjoituksesi osaan!
>Löysin Adventistisen opetuksen Raamatusta oma-
aliotteiseti. Minulle puhuttiin Adventisteista
valheellista tarinaa. Siksi päätin ottaa selvän
tästä parjatusta uskosta. Etsintäni tuotti tuloksia. Löysin todellisen totuuden.<
Pysyn edelleen mielipiteessäni jonka sinulle laitoin. Siihen ei ole mitään lisättävää.
Sanoit että löysit adventismista todellisen "totuuden"! Niin kai saitten, mutta löysit samalla adventismin harhaopin jota et vielä näe Ellenismin sumun läpi.
Mitä "mesmerismiin" tulee niin Mesmer toimi aikanaan omassa nimessään, hän ei koskaan lausunut Jumalan nimeä toimissaan ja henki myös tietysti oli sen mukainen.
Mitä taasen tulee Jumalan toimintaan mikäli tarkoitat tuolla "mesmerismillä" ns` henkiparannusta, ja muuta Pyhän hengen toimintaa, niin olen näkemässä, että silloin puhutaan kokonaan kahdesta eri asiasta! Silloin puhutaan Jumalan ja Jeesuksen nimeen toimimisesta, ei jättäen Jumalaa pois kuten tuo "Franz Mesmer" teki.
Kun Jeesus on Pyhän Henkensä kautta läsnä, niin silloin voi tapahtua vaikka mitä. Itse tunnen jo nyt edesmenneen rouvan, joka parani eräässä kokouksessa lonkkavaivastaan joka häntä vaivasi vuosia. Vain kahden kyynärtukisauvan turvin hän huonosti pystyi liikkumaan ja portaissa hänellä piti aina olla joku taluttamassa päästäkseen niissä kulkemaan.
Kokouksessa hänen puolestaan rukoiltiin ja hän vajosi selälleen lattialle, mutta nousi pian ylös ja nousi sieltä ylös ilman sauvojaan. Kun hän seisoi siinä lattialla ja katseli missä hänen sauvansa ovat, hän huomasi niiden olevan muutaman metrin päässä kumollaan lattialla ja lähti niitä hakemaan ja samalla huomasi, että hän pystyi vaivattomasti kulkemaan ilman noita tukea antavia sauvojaan.
Näin hänellä meni vuoden ajan kunnes toinen puoli lonkasta alkoi hieman kävellessä "kiukuttelemaan", mutta hän ei enään tarvinnut kyynärsauvojaan tuon tapahtuman jälkeen. Tämä rouva oli noin 70 vuotias ja lähes 10 vuotta hän kulki ilman tukisauvoja kuolemaansa asti!
Tuo kaikki tapahtui Jeesuksen nimessä kuten Raamatun sanakin opettaa, että Jeesukseen uskovat toimivat juuri siten!
>>Joh 14:12 Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen, ja suurempiakin, kuin ne ovat, hän on tekevä; sillä minä menen Isän tykö,
13 ja mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni, sen minä teen, että Isä kirkastettaisiin Pojassa.
Kysyt-
"Tämän Omaksumasi
liikkeen henkilmiöt kuinka ne toimivat. Mistä voit varmasti tietää onko Pyhähenki näiden ilmiöiden takana."
"Omaksumani helluntailiike" toimii Jumalan sanan ja Hengen vaikutuksesta ja Jeesuksen nimessä. Ei minkään pakanallisen "taikailmiön nimessä", kuten "mesmer" omassa nimessään toimi.
Kun Jeesus kohtasi vangitsijansa, niin sotilaan kaatuivat Jeesuksen läsnäolon vaikuksesta ja voimasta. Hän ei toiminut minkään "magian" voimasta, vaan omassa nimessän, joka on yli kaikkien muiden nimien.
>Joh 18:4 Silloin Jeesus, joka tiesi kaiken, mikä oli häntä kohtaava, astui esiin ja sanoi heille: "Ketä te etsitte?"
5 He vastasivat hänelle:
"Jeesusta, Nasaretilaista". Jeesus sanoi heille: "Minä se olen". Ja Juudas, joka hänet kavalsi, seisoi myös heidän kanssaan.
6 Kun hän siis sanoi heille: "Minä se olen", peräytyivät he ja kaatuivat maahan!.
Kun puhutaan "mesmerismistä" ja Jumalan Hengen voimavaikutuksista, niin silloin niistä ei voi puhua samana päivänäkään!
Jeesuksen nimessä on Rauha ja sopusointu.
Pakanallisessa "magiassa" on levottomuuden henki jossa ei ole sisäistä Jumalan Rauhaa. Nämä kaksi asiaa ovat siis aivan eri asioita.
Kysyt-
>Sitten voit kerto kuinka julma on teidän Jumalanne kuinka se kiduttaa luotujaan Iankaikkisesta ian kaikkiseen.
Lueppa Aramiz Raamattua, niin sitten tiedät, sieltä se tieto löytyy.
- ......
..........
- Aramiz
vasaukseksi: mutta en viitsi olla Copy Cat. Ymmärrän hyvin, että keskusteluun pitäisi aina antaa vastaus kiitos kumminkin. Tämä vastaus oli
riittävä. Ymmärrän yskän.
Maran ata
- usko
Jeesus vapautti meidät, emme ole enää lain alla, kuten selviää jos lukee Raamattua. Jokaisessa uskontokunnassa on ääripäänsä. Tutki Raamattua ja huomaat ettei parjaaminen sovi Jeesuksen seuraajille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun5612843T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli373593Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo372228- 1532093
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn3031555Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast231392Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?2011382- 851375
- 1021154
- 621146