Seurailen tässä Ottawan peliä kun on sen voitosta kiinni kaikki vedot... johti 1-0 mutta sit Ilja tasotti... no ottais nyt voiton harmittaa jos jää tosta kiinni... kova usko itsellä Ottawan voittoon...
Ottawa
2
152
Vastaukset
- FinLandiaFish
... Tosi itse en Ottawaan koskenut mutta muuten meni näin hassusti (juu, melkein naurattaa):
**Boston-New Jersey 2-3 OT
-> New Jersey teki alivoimalla maalin 3ssa erässä. Siihen kusi mun kotivoitto mahd.
**Buffalo-Montreal 2-3 OT
-> Montreal teki AV-maalin 2ssa erässä.... ja jälleen pissi kotivoitto kummasti.
Ja sitten seuraa oikea helmi:
**Tampa Bay-Carolina 3-5 (5s tampan maali tyhjiin)
-> Tampa teki AV-maalin 1ssa erässä (kuinkas muutenkaan)...
-> 2ssa erässä jaettiin vain kaksi rangaistusta, kummatkin Carolinalle ja tietenkin niin että Tampa sai 5vs3 tilanteen ja teki maalin.
-> Ja sitten makeaa mahan täydelä: Carolinan Eric Cole sössi rankkarin toisessa erässä :o
----------------------------------------------
Eli siis hmm, mitköhän tuossa on mahds. että kaikki jengit tekee alivoima maalin juuri mun poppoota vastaan... Kyllä täytyy myöntää että vituttaa ankarasti kun ilman noita AV-maaleja olisi ollut hyvä yön saldo mutta nyt pakkasen puolelle :( Huoh... nyt onnetar potki päähän kyllä oikein urakalla.- Peluri
Ottawan häviö vei komeen voiton.... voi perhana... ja se hallitsi peliä... no illalla sit uudet koitot...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073