Hedelmöityshoitolain käsittelyn yhteydessä, ministerit Pekkarinen ja Korkeaoja kävelivät ulos äänestyksen ajaksi. Tuollainen on iljettävää poliittista pelaamista. Jos ei ministerinä osata/haluta ottaa kantaa tuollaiseen asiaan ollaan selvästi väärässäpaikassa.
Tuollainen kaikkien mielipiteiden nuoleskelu, on mautonta taktikointia. Sillä siitähän tuossa on selvästi kysymys. Jäädään odottamaan kumpipuoli, hyväksyntä vai vastustus omassa äänestäjäkunnassa näyttää voittavan. Jos ja kun se on selvinnyt, tullaan eduskuntakäsittelyssä näyttävästi esille.
On siinä meillä oikein luirit ministereinä. Hyi hemmetti.
Selkärangattomia matelijoita hallituksessa.
7
197
Vastaukset
- seksualisoitunutta sontaa
Siitäpä se johtuu, kun eduskunnan on vallannut emakkofemakkojen ulkosynnyttymistä kehittyneet lainsäädäntötarpeet.
- selkärangaton ministeri
Eilenkin televisiossa A-pisteessä suu kävi yhtämittaa, mutta mitään järkevää, muuta kuin
mielistelyä ei suusta ulos tullut.
Ja herra oli niin koppavaa niin koppavaa, että
oikein yökötti. - Jaba_43
Hallituspuolueet antoivat eduskunnalle vapaat kädet äänestää ilman puoluepäätösten sitovuutta kukin omantuntonsa mukaan.
Minusta se, että menee pois äänestyksestä, jossa ei halua ottaa kantaa, on myös omantunnon asia.- kalle k.
voi perustella uloskävelyä, koska sehän osoittaa silloin täydellistä välinpitämättömyyttä. Mikä omatunto se sellainen on joka on täysin välinpitämätön tuollaisessa asiassa.
Kyllä Pekkarinen ja Korkeaoja ilmiselvästi yrittävät taktikoida vaikealla asialla. - Noin on.
puollustella kepulaisia, vaalit meni jo.
Mitä itse aiheeseen tulee, Pekkarointia mikä Pekkarointia, ei tuossa pelissä ole Pekkarisen ja Korkeojan omallatunnolla mitään roolia. - Jaba_43
kalle k. kirjoitti:
voi perustella uloskävelyä, koska sehän osoittaa silloin täydellistä välinpitämättömyyttä. Mikä omatunto se sellainen on joka on täysin välinpitämätön tuollaisessa asiassa.
Kyllä Pekkarinen ja Korkeaoja ilmiselvästi yrittävät taktikoida vaikealla asialla.Sanotaan sitten, että omantunnon äänelläkin voi taktikoida, kun on ensin sovittu, etteivät puoluepäätökset ja -kuri sido tässä asiassa.
Kyllä kansanedustajillakin on lupa eduskunnassa jättää asia niiden päätettäväksi, joilla on selvä kanta puolesta tai vastaan. - Jaba_43
Noin on. kirjoitti:
puollustella kepulaisia, vaalit meni jo.
Mitä itse aiheeseen tulee, Pekkarointia mikä Pekkarointia, ei tuossa pelissä ole Pekkarisen ja Korkeojan omallatunnolla mitään roolia.Taidat ajatella asioista eri tavalla kuin minä, sillä en minä henkilöiden tekemisiä kommentoidessani ole kenenkään puolella tai ketään vastaan, en ainakaan puolustelemassa, koska eivät he minun puolustelujani kaipaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11576Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras961504Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva202960- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29760Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703