kysyn Feisalilta

timpuri

Haluaisin esittää muutamia kysymyksiä.
1. Pidät ilmeisesti Muhammedia pyhänä. Oliko Muhammed synnitön? Tekikö hän kaiken oikein?

6

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei.

ei.

• Feisal

kirjoitit aikaisemminkin asiallisesti niin siksi vastaan sinulle. ei kukaan täysijärkinen väitä häntä synnittömäksi eikä kukaan taysijärkinen voi väittää tehneen kaikkea oikein.
      tiedän olevan suuntauksia jotka näin väittää.eivät ole islamin mukaisia väitteitä.vaikka joku olisi jonkin matkan päässä täydellisestä totuudesta niin ei silti kukaan ihminen ole täydellinen.

• timpuri

On tietysti hyvä, että ajatellaan asioita perusteellisesti. Mitä sanot tästä:

Muhammedin esimerkkiä kuitenkin käsketään seuraamaan. Jos hän teki syntiä, eikä tehnyt kaikkea oikein, onko se selvitetty, mitkä hänen teoistaan olivat syntiä?

• Feisal
        timpuri kirjoitti:

On tietysti hyvä, että ajatellaan asioita perusteellisesti. Mitä sanot tästä:

Muhammedin esimerkkiä kuitenkin käsketään seuraamaan. Jos hän teki syntiä, eikä tehnyt kaikkea oikein, onko se selvitetty, mitkä hänen teoistaan olivat syntiä?

on kaksi eri asiaa.ei kukaan tarkoita kirjaimellisesti elämää seurattavan.eii missään tapauksessa.ei islam sitä tarkoita opetuksessaan.jos tuntisit islamia niin et kysyisi.mutta hyvä kun kysyt niin voit tulla tuntemaan myös islamin ihanuuden ja täydellisyyden.

• timpuri
        Feisal kirjoitti:

on kaksi eri asiaa.ei kukaan tarkoita kirjaimellisesti elämää seurattavan.eii missään tapauksessa.ei islam sitä tarkoita opetuksessaan.jos tuntisit islamia niin et kysyisi.mutta hyvä kun kysyt niin voit tulla tuntemaan myös islamin ihanuuden ja täydellisyyden.

Minä olen jo aavistellutkin, ettei muslimin kanssa voi keskustella. Miksi tulet keskustelupalstalle, kun et halua vastata kysymyksiin? Muutamilla kysymyksillä voi saada paljon tietoa. Nytkin olen saanut tiedon, ettei muslimin kanssa onnistu keskustelu.
        Kaunista on se, että vastataan selvään kysymykseen suoraan ja rehellisesti. On turhaa puhua islamin ihanuudesta, kun siitä ei missään näy vilaustakaan. Sitä olen jahdannut nyt jo kolme vuotta, mutta sitä en ole nähnyt ollenkaan. Olen usein kehottanut muslimeja esittelemään jotain hyvää islamista, mutta turhaan.

Minä olen oppinut islamista ja muslimeistakin. Älä luule, ettei opita, vaikka muslimit eivät halua mitään sanoakaan. Siitäkin oppii.

• ------>
        Feisal kirjoitti:

"...voit tulla tuntemaan myös islamin ihanuuden ja täydellisyyden"

Noinkohan? Kaikki nautinnot ja vapaus olla, ajatella ja sanoa ääneen (eriävät mielipiteet) riistetään, ja tilalle annetaan hyvin tiukat (ahdasmieliset) säännöt, joita myös valvotaan ankarasti. Ihanuutta ja täydellisyyttä???

P.S. Puhumattakaan näistä "bondage-juhlista", joissa ruoskitaan itseä. Eikö se ole primitiivistä...? Masokismia?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11417
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9810
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      144
      5559
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2583
    Aihe