kokemuksia S60 2.5 T 210 hp

ostoaikeissa

Titanium varustetasolla
ajettu reilut 65 tkm
aut.vaihteinen

Kokemuksia, kiitos asiallisista vastauksista

Käytännön kulutus?
Talviautona? jne

2

1047

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 31 000 km

Itsellä vm. 2004 2,5T aut., ajettu nyt 31 000 km.
      Mukava ajaa, ei vetele omiaan mihinkään suuntaan.
      Harvoinpa on tarvinnut kaasua pohjaan asti painaa, liikkuu muutenkin ihan kivasti. Automaatti pelaa hyvin, vaihtoja ei sanottavasti huomaa. Keskikulutus nyt talvella ajotietokoneen mukaan liikkunut 9,5 - 9,9 l. välillä, kesällä 7,8 - 8,6 l. välillä, enimmäkseen maantieajoa ja vähän kaupunkia.

Talvikelillä auto ei pääse yllättämään, vaan käytös on hyvin hallittavissa, ainakin normaalitilanteissa. Mihinkään "paniikkiin" en ole auton kanssa joutunut. Ajonvakautus toimii hyvin ja huomaamatta. Välttämättä automaatin talviasentoakaan ei tarvitse käyttää, paitsi itse pistän sen päälle peilikirkkaalla jäällä, pääsee vähän paremmin pysähdyksistä liikkeelle.
      Muuten ajan mielummin normaaliasetuksella.

Kokonaisuuteen olen oikein tyytyväinen, tilat ei tietenkään ole mitenkään suuret takana, mutta saahan niitä farmareitakin, jos tarvii enemmän tilaa.

• Mukava auto

Itselläni on 05 S60 2.5T automaatilla. Todella mukava auto ajaa. Vääntöä löytyy erittäin hyvin. Itse tykkään tästä volvon automaatista kun se pelaa niin moitteetta! Ja voithan vaihtaa "manuaalisestikkin" jos on kiire. Kulutuskin pyörii siinä 9 litrassa kaupungissa mutta sehän riippuu kaasujalasta... Emäntä pääsee kyllä 9 litran allekkin. Maantie ajossa kone näyttää 7.5 - 8.5 litraa jälleen riippuen kaasujalasta... Tiloja takana en moittisi oikeen huonoksi. Autoon saa kyllä aikalailla harrastaa voimistelua että pääsee istumaan varsinkin jos kuskin penkki on mahdollisimman takana, mutta kun sinne pääsee on tilat ihan hyvät. 190cm pitkä kaverikin pääsee istumaan aika helposti sinne, mutta jos takapenkille ängetään 3 ihmistä tulee ahdasta jos kaikki on erittäin pitkiä. Jos tälläistä isoa perhe autoa etsit niin kääntyisin enemmän S80 puoleen tai V70. 4 paikkaisena menee erittäin hyvin ja jos on pieniä lapsia niin silloin menee helposti 5 paikkaisenakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3898
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      352
      3015
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      13
      1937
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1655
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1109
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      964
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      811
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      67
      779
    Aihe