NUKKUMAIJATAR!

Pettäminen

Näin viimeyönä sellaista unta,että poikaystäväni petti minua. Ensin hän oli onnellisesti kanssani ja kun hän lähti luotani, hän menikin toisen naisen luokse. Näin heidät yhdessä ja loukkaannuin syvästi. Poikaystäväni tuli luokseni anteeksi pyydellen. Kun en antanut heti anteeksi, hän lähti ja kun myöhemmin menin hänen luokseen puhumaan asioista oli se nainen taas hänen kanssaan. Huusin naiselle ja poikaystävälleni, haukuin molempia ja lähdin pois. Itkin melkein koko unen läpi. Muutin unessa jostakin syystä italiaan hetkeksi aikaa äitini ja äitini miesystävän kanssa. Yhtäkkiä siellä kuitenkin oli poikaystäväni ja tämä nainenkin. Kun uni eteni, tuli kokoajan uusia naisia joiden kanssa hänellä oli ollut jotain meneillään.En pystynyt kuin itkemään ja aina kun yritin soittaa poikaystävälleni, hän ei vastannut.
Tautatietoa:
Kun aamulla heräsin, en enää halunnut nukahtaa uudelleen sillä uni järkytti niin paljon. Olimme edellisenä iltana riidelleet poikaystäväni kanssa ja aina riidellessämme, kun yritän soittaa hänelle, hän ei vastaa. Olemme seurustelleet kohtaa kolmevuotta. Kaksi kertaa olemme lyhyeksi ajaksi eronneet. Ensimmäisellä kerralla siksi että poikaystäväni vaihtoi minut toiseen(siitä on jo yli vuosi),halusin kuitenkin yrittää uudelleen ja aloimme seurustella uudelleen.
En ymmärrä miksi taas näen tuollaisen unen. Viimeksi näin niitä silloin, kun olimme juuri palanneet pettämisen jälkeen yhteen, mutta olen mielestäni päässyt siitä kuitenkin kohtalaisen hyvin yli(siis että en enää mieti sitä joka pvä). Johtuiko se vain riidasta joka meillä oli? Minua on kyllä häirinnyt se, että aiemmin poikaystäväni valehteli minulle monista asioista ja edelleen minun on siksi vaikea luottaa.Sain vasta vähän aikaa sitten kuulla, että kun palasimme takaisin yhteen ja poikaystäväni sanoi tämän suhteen loppuneen melkein heti kun se alkoi, niin todellisuudessa se loppui vasta kun me palasimme yhteen(sen tiedän etteivät he pahemmin olleet nähneet tai mitään, mutta poikaystäväni ei kuitenkaan ollut eronnut tästä).Poikaystäväni muutti toiselle paikkakunnalle opiskelemaan jokin aika sitten. Toivottavasti pystyt auttamaan!

2

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kertoo omasta epävarmuudestasi suhteessanne. Et voi luottaa poikakaveriisi. Lisäksi sinulla voi olla huono itseluottamus, josta muodostuu myös kyky luottaa toiseen. Rikotun luottamusken uudelleen rakentaminen vie usein aikaa ja sitä, että toinen on rakastava ja huomioiva. Riita edellisenä päivänä ja puhelimeen vastaamattomuus (yhteytenne on poikki) varmaan sai aikaan tämän unen. Vanhat tunteet hylätyksi tulemisesta nousevat pintaan ja näet unta, että sinut hylätään. Onko suhteenne nyt muuten onnellinen? Miksi riitelette? Kuka aloittaa riidat ja mistä riitelette? Joku aisa voi olla edelleen välillänne käsittelemättä, kun syntyy riitoja, mitä on niiden taustalla?

• kiitos

vastauksesta! Suhteemme ei todella ole onnellinen ja riitelemme hyvin usein. yleensä minä olen se joka riidat saa aikaan, kun alan puhumaan siitä että mielestäni poikaystäväni ei anna minulle tarpeeksi huomiota jne. sitten hän suuttuu kun sanon siitä koko ajan ja riita on valmis. Uneni oli varmasti joo riidan aiheuttama..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      28
      11508
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      58
      4086
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      118
      3271
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      172
      2582
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      111
      2335
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      206
      1875
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      324
      1190
    8. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      67
      983
    9. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      20
      937
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      65
      828
    Aihe