Nuorien mielipiteitä halutaan...

Samppa

Millaisia tapahtumia haluaisitte järjestettävän kouvolassa tai lähikunnissa ?

Oletteko tyytyväisiä esim freedoms-discoihin ? Haluatteko lisää samanlaista vai jotakin muuta ? Miten suhtautuisitte bändi-iltoihin tai vastaaviin ?

Itse kouvolassa asuneena tiedän, ettei kaikille varmaankaan ole kaikkea tarjolla. Mutta, kertokaa mitä haluisitte ?!

10

745

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • festarit

takasin. Miksi partyplanettia ei ole enää?????

• Cabbana

Ehdottomasti mies strippibaari.. Ois aivan mahtava juttu,ja kyllä varmasti naisia kävisi,ja ikähaarukka olisi aivan varmasti laidasta laitaan.. Varmasti kannattaisi paremmin kun esim Madonna.. Miten olis???

• Samppa

Kiva ettei täällä saa asiallista keskustelua aikaan...

• Cappana
        Samppa kirjoitti:

Kiva ettei täällä saa asiallista keskustelua aikaan...

Ikävää jos loukkasin,olin kyllä aivan tosissani tämän asian kanssa,koska tuollahan kysyttiin,mitä halutaan.. ja minähän sitten esitin oman ideani.. Sorry.. unohdetaan sitten mun Mendonnat!!

• Samppa
        Cappana kirjoitti:

Ikävää jos loukkasin,olin kyllä aivan tosissani tämän asian kanssa,koska tuollahan kysyttiin,mitä halutaan.. ja minähän sitten esitin oman ideani.. Sorry.. unohdetaan sitten mun Mendonnat!!

Tarkennetaan vielä vähän että tarkoitan tässä kirjoituksessani nuorilla kuitenkin lähinnä alle 18v henkilöitä.

• nuuuttt

Itse en nyt ole ihan teini enää. Joskus 90 luvulla oli keskuspuistossa semmonen sählyturnaushomma, mutta siinä oli eri kaupungeista ennalta valittuja joukkueita.

Ois ihan hyvä esim järjestää joku avoin turnaus johon kaveriporukoilla on helppoa tulla ex-temporee mukaan ja osallistua turnaukseen. Käyrälammellahan taitaa olla jotain beachwolley juttuja, mutta keskustaan olisi kesällä mukava saada joku tällainen tapahtuma. Ei tarvitsi olla edes vakavahenkinen vaan semmonen että porukalla on hauskaa. Vois olla sählyä esim...

Viime kesänä oli tuo keskuspuiston bändiviikko, mutta mielestäni melko huonosti järjestetty. Kammottava teltta jossa teinit veti viinaa ja ohikulkijat kiersi paikan kaukaa. Hyvää tietysti oli että paikalliset bändit pääsivät keikalle.

• renkaanpolttaja

Utin katuautokisat takaisin, järjestävä kerho löytyy jo Kouvolasta. Sen hulikupperitukikohdan saa skappareineen viedä vaikka Ivaloon.
        Tai sitten Tykkimäen radan pääsuoralle väh. 200 m lisää pituutta.

• Crazy dancer
        renkaanpolttaja kirjoitti:

Utin katuautokisat takaisin, järjestävä kerho löytyy jo Kouvolasta. Sen hulikupperitukikohdan saa skappareineen viedä vaikka Ivaloon.
        Tai sitten Tykkimäen radan pääsuoralle väh. 200 m lisää pituutta.

Mä ja moni muukin meidän porukasta haluis päästa tanssimaan oikein kunnolla. Isoveljeltä ja siskolta olen kuullut että Kouvolassa on todella taitavia ja hyviä tiskijukkia, mutta ne soittaa ainoastaan ravintoloissa ja kesällä niitä on kuullut ainoastaan taiteidenyössä. Olisiko mahdollista järjestää sellasia iltoja että joku pyytäisi niitä soittaa vaikka kuntsille tai johku? Ja muutenkin vois olla enempi sellasia erikoisiltoja missä soitettais jotain muuta kun niitä radiohittejä!

• Samppa
        Crazy dancer kirjoitti:

Mä ja moni muukin meidän porukasta haluis päästa tanssimaan oikein kunnolla. Isoveljeltä ja siskolta olen kuullut että Kouvolassa on todella taitavia ja hyviä tiskijukkia, mutta ne soittaa ainoastaan ravintoloissa ja kesällä niitä on kuullut ainoastaan taiteidenyössä. Olisiko mahdollista järjestää sellasia iltoja että joku pyytäisi niitä soittaa vaikka kuntsille tai johku? Ja muutenkin vois olla enempi sellasia erikoisiltoja missä soitettais jotain muuta kun niitä radiohittejä!

...tarkoitat ilmeisesti rave-tyylistä menoa, beattia tauotta, ilman suurempia höpinöitä, täyttä jytkettä !?

Eihän tuon nyt luulisi olevan ongelma, edes nykyisellä disconjärjestäjällä ?!

Mites olisiko paras paikka sitten kuntotalo ? vai jokin muu ?

• Janna

täällä ole nyt vaikka millasia tapahtumia. Tarvita mitään muuta kun noi festarit takaisin niin saadaan kunnolla bilettää useampi päivä putkeen.

Tietenkin pitäs olla enemmän mahiksii tuoda taitojaan esille bändeilläkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      93
      2168
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2132
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1271
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1100
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      58
      1048
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      969
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe