Onko Avitcid toiminu..?

piik

eli ois kiva kuulla kokemuksia jos joku on käyttäny kyseistä voidetta, et onko toiminu hyvin.. ite oon käyttäny jonku aikaa arpien haalistamiseen mut en oo viel saanu niit kokonaan pois...
sit vielä et jos käytät kyseistä voidetta, niin miten usein?

15

6981

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2vko:n päästä

parin viikon päästä mä pyydän lääkäriltä kans sitä voidetta..ehkä saan muutakin lääkettä, mut ainakin tarviin arpien vaalentamiseen!! miten se sulla on toiminut ja kuinka kauan olet käyttänyt? eli vaalentaa ne punaiset läntit? auttaako myös ihon epätasaisuuteen, sillä nyt alkaa tulemaan myös kuppa-arpia erit. otsaan!?? oletko tietoinen tai onko joku muu, että jos ne arvet vaalentaa, niin onko se miten pysyvä asia..meinaan et kun olen kesäkuussa menossa ulkomaille, niin rusketunko ihan normaalisti koska oletettavasti olen näiden aineiden käytön lopettanut siihen mennessä!??

• piik

en muista tarkalleen kauan oon käyttäny sitä mut ehkä noin 2 kuukautta.. välil vähän useemmin ja välil vaan esim. kerran viikossa.. mulla on toiminu hyvin.. ihon pinta on parantunu tosi paljon ja arvet on jo haalistunu kiitettävästi..

uskoisin kyl et jos ne arvet saa kerran pois ni ei ne enää takas tuu! =)

• piik

en muista tarkalleen kauan oon käyttäny sitä mut ehkä noin 2 kuukautta.. välil vähän useemmin ja välil vaan esim. kerran viikossa.. mulla on toiminu hyvin.. ihon pinta on parantunu tosi paljon ja arvet on jo haalistunu kiitettävästi..

uskoisin kyl et jos ne arvet saa kerran pois ni ei ne enää takas tuu! =)

• kaisa_

moi!
      mä oon kans ajatellut hankkia avitcid voidetta..sitä on kahta vahvuutta ja itse kans haluisin arpia vaaleemmaks ja muutenkinhan se uusii ihoa. millaset sun arvet on? miten pahat ja miten paljon? oon itse ajatellut et mitenhän se tehoais kun tarviisin sitä koko naamaan =/ ja arvet on TOSI pahoja!!! osat kuoppa-arpia mut suurin osa punaisia ja todella pahan näköisiä koko naama täynnä..ei peitä edes hyvät meikit, joten tosiaan tarviisin apuu!

• piik

on enimäkseen sellasia punasia arpia poskissa ja muutama sellanen pieni kuoppa.. oon huomannu et osa arvista on jo haalistunu kokonaan pois.. suosittelen tosi paljon ton voiteen hankkimista! ite oon ollu tyytyväinen siihen.. =)

sitä voi just käyttää koko naamaan.. mulle lääkäri määräs yhteensä 3 tuubia sitä mut oon käyttäny vast noin alle puolet yhestä et tuskin ees tarviin niitä kahta muuta.

• marja
        piik kirjoitti:

on enimäkseen sellasia punasia arpia poskissa ja muutama sellanen pieni kuoppa.. oon huomannu et osa arvista on jo haalistunu kokonaan pois.. suosittelen tosi paljon ton voiteen hankkimista! ite oon ollu tyytyväinen siihen.. =)

sitä voi just käyttää koko naamaan.. mulle lääkäri määräs yhteensä 3 tuubia sitä mut oon käyttäny vast noin alle puolet yhestä et tuskin ees tarviin niitä kahta muuta.

piik, tuliko sulle pahenemisvaihetta? Oon lukenu, että Avitcidia käyttäessä tulis ekat 2-3 viikoo pahenemisvaihetta? Kuinka pian alko sit tehoamaan?

• piik
        marja kirjoitti:

piik, tuliko sulle pahenemisvaihetta? Oon lukenu, että Avitcidia käyttäessä tulis ekat 2-3 viikoo pahenemisvaihetta? Kuinka pian alko sit tehoamaan?

tuli ainaki lievä pahenemisvaihe (iho hilseili ja jotku finnit suureni vähän) mut ei se kestany ku ehkä viihon ja nyt on jo paljo parempi

• kaijjsa_
        piik kirjoitti:

tuli ainaki lievä pahenemisvaihe (iho hilseili ja jotku finnit suureni vähän) mut ei se kestany ku ehkä viihon ja nyt on jo paljo parempi

auttaakos se niihin sun kuoppa-arpiinkin jos se kerran uusiikin ihoa? mites se ruskettuminen, mistä on ollut paljon puhetta? kuka tietää ruskettuuko sen jälkeen normaalisti jos arvet on saanut vaalentumaan tolla voiteella vai jääkö iho niiltä osin (eli koko naama) valk. ja muuten ruskettuu?? vastatkaa pliiis tähän koska olen lähdössä ulkomaille!! ja haluun tietää uskallanko alottaa voiteen käytön.

• piik
        kaijjsa_ kirjoitti:

auttaakos se niihin sun kuoppa-arpiinkin jos se kerran uusiikin ihoa? mites se ruskettuminen, mistä on ollut paljon puhetta? kuka tietää ruskettuuko sen jälkeen normaalisti jos arvet on saanut vaalentumaan tolla voiteella vai jääkö iho niiltä osin (eli koko naama) valk. ja muuten ruskettuu?? vastatkaa pliiis tähän koska olen lähdössä ulkomaille!! ja haluun tietää uskallanko alottaa voiteen käytön.

en osaa vastaa tohon ruskettumisjuttuun.. kai se tehoo kuoppa-arpiinki mut ei varmaan ihan niin nopeesti ku punasiis jälkiin..

• Piik:lle
        piik kirjoitti:

en osaa vastaa tohon ruskettumisjuttuun.. kai se tehoo kuoppa-arpiinki mut ei varmaan ihan niin nopeesti ku punasiis jälkiin..

Mitä vahvuutta sulla on tuo Avitcid-voide? Itselläni on tuo 0.025% ja pelkään, ettei se tehoa ollenkaan, kun niin lievä. Tosin mulla ei kovin pahaa aknea ole. Pikkuarpia ja mustapäitä. Lääkäri kai ei halunnut näin kuivaihoiselle määrätä voimakkaampaa.

• muilta
        Piik:lle kirjoitti:

Mitä vahvuutta sulla on tuo Avitcid-voide? Itselläni on tuo 0.025% ja pelkään, ettei se tehoa ollenkaan, kun niin lievä. Tosin mulla ei kovin pahaa aknea ole. Pikkuarpia ja mustapäitä. Lääkäri kai ei halunnut näin kuivaihoiselle määrätä voimakkaampaa.

jos tiedätte jonkun joka osais vastata tohon ruskettumisjuttuun ni kyselkää muutkin! itse oon kovasti kysellyt..ajattelin vaan et luulis sen auttavan kuoppa-arpiinkin, koska sitähän taidetaan käyttää ryppyihinkin..ja yleensäkki jos iho on vanhentunu ennen aikojaan, niinku mulla on käyny..oon 17v ja muun kropan iho on ku vauvalla, mut naama on ku 60-vuotiaalla..täynnä punasia arpia, kuoppia ja naarmuja ja jopa juonteita!! kaikki tästä johtuvaa..kiva..=/ tärkeintä olis saada tietoo tohon rusketusjuttuun..

• piik
        Piik:lle kirjoitti:

on kans tota saman vahvusta.. mulla kans aika kuiva/herkkä iho et toi sopii varmaan paremmin mulle

• brevoxylin jälkeen
        piik kirjoitti:

on kans tota saman vahvusta.. mulla kans aika kuiva/herkkä iho et toi sopii varmaan paremmin mulle

mullaki iho muuttunu aika huonoks brevoxylin jälkeen..mitä haittoja toi miedompi aine on tehny vai ei mitää?

• nimetön
    • anonymyos

Ku iho alkaa hilseileen, nii trakottaako se sitä,että iho vähän tasottuu, ku siinä lähtee ns. se päälimmäinen ihikerros pois vai? Oon nyt reilu vkon käyttäny ja toivottavasti ei tstä pahene. Vanha aihe, mutta toivottavasti saan vastauskia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4783
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      7
      3443
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3231
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      27
      2679
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      81
      2403
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1793
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1414
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      120
      1283
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1188
    Aihe