Alatalo miettii onko lauantain peli wirlin viimeinen jypissä, voi hyvin ollakin, miehellä ei ole mitään annettaava nykyisellään joukkueelle. Mies on arka kontakteissa ja huono kiekon kanssa.
Wirl:lle lopputili
3
307
Vastaukset
- kopsu27
Just joo.. Tyyppi on vasta saapunu Suomeen ja mukamas heti saamassa potkut!! Menee pikkasen yli.. Siis en usko tuon olevan totta.
- Pihlman
Alatalo sanoo jotenkin tähän tyyliin
"Ei ole sm-liiga tason pelaaja, jatkoa harkintaan".
En tiedä oletko nähnyt hänen pelaavan. Pelicansia vastaan hän pelasi kuulemma parhaiten tähän asti, ja se ei kyllä ollut mitenkään häävi esitys (olin paikalla). Kaveri on kuin kaninpoika sudenpesässä. Toivon toki että Mike pistäisi tänään 3 maalia ja 2 syöttöä Bluesin verkkoon, mutta kun ei pistä niin ei, ei näytä olevaqn edes kokoonpanossa, ehkä 13. hyökkääjä. - jyppi-fani90
Pihlman kirjoitti:
Alatalo sanoo jotenkin tähän tyyliin
"Ei ole sm-liiga tason pelaaja, jatkoa harkintaan".
En tiedä oletko nähnyt hänen pelaavan. Pelicansia vastaan hän pelasi kuulemma parhaiten tähän asti, ja se ei kyllä ollut mitenkään häävi esitys (olin paikalla). Kaveri on kuin kaninpoika sudenpesässä. Toivon toki että Mike pistäisi tänään 3 maalia ja 2 syöttöä Bluesin verkkoon, mutta kun ei pistä niin ei, ei näytä olevaqn edes kokoonpanossa, ehkä 13. hyökkääjä.Eipä sitten saanut potkuja ja eilisessä Kalpa pelissä esitti välillä hyviä otteita ja syötti Alasen maalinkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal323257- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478