uusi missi

ruma;

Uusi missi ei missikisoissa näyttänyt kauniilta. En kovin uskoisi, että tulisi menestymään maailman tasolla.
Niin kuin hän itsekin sanoi, että on aika isokokoinen verrattuna muihin.
Tänäisessä iltalehdessäkin hän näyttää yksinkertaiselta - vartalo on hyvin miehinen ja iso - joku ristiriita vartalon ja kasvojen välillä.

9

623

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa mieltä

joo ei se mikään kaunis ole.

• hee...

Höh.

Olisin kyllä itse mieluusti uuden missin näköinen ja todennäköisesti suurin osa tämänkin palstan lukijoista:)

• missi

Joo minunkin mielestäni jotenkin kolhon näköinen. Silmät on kyllä kauniit mutta muuten ei oikein missityyppiä.

• hoikista, hennoista

naisista, en isokokoisista kuten miehet.

Kasvot kisoissa näyttivät aika rumilta ja muutenkin kuvaksissa kuten tuo Iltapäivälehden kuva. Kuvissa se on aika ruma meikattuna.

• hah!

Joopa joo, taitaapa alkuperäinen itse olla kaunis kuin kedon kukka, heh heh. Niin siis se ristiriita kasvojen ja vartalon välillä...oli sitten mikä? Hänellä oli suurimmat rinnat, joten siinä suhteessa ei ainakaan ole miehinen ja kasvot ovat kyllä ihan naisellisen kissamaiset...siis missä oli ristiriita?

• sinä+

minä yhteensä. Katoppa vaikka peiliis, hampaatkin yksristikaks ja loput peruutettu!

• missi
        sinä+ kirjoitti:

minä yhteensä. Katoppa vaikka peiliis, hampaatkin yksristikaks ja loput peruutettu!

on persoonallisen näköinen. Ei ole ollut vielä ammittilaisten käsittelyssä, joten kun esim. Outi Broux(voi olla että väärin kirjoitettu) stailaa missin, kuoriutuu sieltä todellinen suurenluokan kaunotar. Tämä uusimissihän lähti kilpailuihin suoraan pystymetsästä, toisin kuin monet muut.

• äskeiseen
        sinä+ kirjoitti:

Ei siinä mitään.. kilpailuihin lähtevät titysti tiesivät, että arvostelijoita riitää.

• aikuinen täti

Ja tälläisiä kirjoituksia palstalla "äitien jutut". Tämä sopisi paremmin jonnekin keskenkasvuisten teinien tarinoihin. Paitsi että taitaisi siellä olla ehkä vähän fiksumpia kirjoituksia monilla teineillä... ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      72
      4989
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      116
      4699
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      80
      4183
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      101
      4097
    5. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      3
      3288
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      122
      3104
    7. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2838
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      28
      2777
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      40
      2753
    10. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2752
    Aihe