Mulle tehtiin mosaiikkiplastia eli rustonsiirto kaksi viikkoa sitten polveen ja siitä lähtien olen ollut keppien varassa...tänään kävin fysioterapiassa ja tuki vaihdettiin kevyempään.
Nyt pystyn ottamaan jo askelia molemmilla jaloilla, mutta leikattuun polveen ei saa laskea kuin hiukan painoa.T
Näin mennään taas toiset kaksi viikkoa jonka jälkeen kuulemma kts taas tilannetta.Odottavan aika on pitkä, joten onko kokemuksia vastaavanlaisesta polvioperaatiosta?
Kuinka kauan kesti parantua,ja tuliko polvi kuntoon ?
mosaiikkiplastia polveen
5
3290
Vastaukset
- Nimetön
että sulla menee kuntoutuminen hyvin, mulla tehtiin sama operaatio noin vuosi sitten ja polvi on puoliksi sökönä edelleen. Töitä ei pysty oikein tekemään, ammatissani pitää kyykkiä ja kontata todella paljon.
- Mitä kuuluu nyt?
Hei!!! Miten nyt menee? Oliko rustonsiirrosta apua? Kiinnostaisi kovasti tietää, kun itsellä ei enää juuri rustoja polvissa ole. Osmiunhappohoitoon olen menossa, kun seuraavan kerran polvi turpoaa. muuten on hoidettu kortisoonipiikeillä. reumalääkkeet ei minulle sovi (maksaentsyymit nousee).
- leikkaus tehty
Moi !
Mulle tehtiin ko. leikkaus noin vuosi sitten, avoleikkauksena. Onnistui mielestäni hyvin koska nyt liikeradat ok, voima palannut jalkaan ja juoksu ja muut urheilut onnistuu. Töitä pitää tehdä kovasti kuntoutumisen eteen... - rustuvaurio
leikkaus tehty kirjoitti:
Moi !
Mulle tehtiin ko. leikkaus noin vuosi sitten, avoleikkauksena. Onnistui mielestäni hyvin koska nyt liikeradat ok, voima palannut jalkaan ja juoksu ja muut urheilut onnistuu. Töitä pitää tehdä kovasti kuntoutumisen eteen...Kuinka polvesi voi nykyään?
Teen gradua polven rustovaurioiden kuntoutuksesta.
Haluaisitko vastata muutamaan kysymykseen nimettömänä?
Terv. Johanna
- Nivelkierukka
Moi,
Täältä voi myös kysyä kommentteja rustovaurio korjaus leikkauksen jälkeisestä kuntoutuksesta -> http://www.niveltieto.net/nivelklubi/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1289898664 .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724989Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164699- 804183
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014097Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33288Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223104- 352838
- 282777
- 402753
- 372752