HALMEEN LÄÄKITYS JA VIINA

SEKOILI LAITILASSA

Itse kertoo uusimmassa Seiskassa syövänsä kolmiolääkkeitä ja oli ajellut siellä 0,4 promillen jurrissa ja lääkkeessä jopa vastaantulevien kaistalla!!!
Oli ajanut jonkun pihaan ja pyytänyt sekaisena tulla nukkumaan sisään...
Pihasta lähtiesään, kun oli ensin ajettu se pois, oli ajanut miten sattuu Ooppelillaan,huh huh.
Tässä se on meillä kansanedustaja!

7

424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haastaisin Halmeen

laulamaan Nocturnen ja seisoisin kyynärvarren etäisyydellä katsomossa. Oliskohan munaa miehellä? Vaikee sanoo.

• MiracleMike

seksin ostokieltoa käsitelleen lain lähetekeskustelun yhteydessä, että "jokaikiseltä pedofiililtä pitäisi leikata munat irti, lyödä ne tapilla perseeseen ja heittää ne loppuiäksi linnaan".

Tämäkö sinua jurppii?

• FVW

ei ollut sopiva mutta selvä, huomautus ei olisi tullut, eri sana valinnalla esim.
        jokaiselta pedofiililtä olisi amputoitava penis seivästävä sen peräaukkoon ja loppuiäkseen
        toimitettava rangaistuslaitokseen.

• muita?

Halme itse hyvä esimerkki, ajelee lääketokkurassa pikkuteillä, entäs jos joku lapsi tulee vastaan ja kuolee???

• karpelan

uutta kaveria.

• exit only
        karpelan kirjoitti:

uutta kaveria.

Antero Kekkonen ajoi krapuloissaan pienen kolarin, mitä kaikkee tää Halme on tehnytkään ja ei puhetta että nostas tankkiperseensä eduskunnasta ja eroais itse, muta ymmärtäähän sen kun noilla aivoilla loppuu fantastinen 5000euron kuukausipalkka niin siellä se istuu kuin liimattuna, mutta onhan sillä taas kolmiolääkitys päällä niin eipä murheet paina.

• En tiennytkään,
        exit only kirjoitti:

Antero Kekkonen ajoi krapuloissaan pienen kolarin, mitä kaikkee tää Halme on tehnytkään ja ei puhetta että nostas tankkiperseensä eduskunnasta ja eroais itse, muta ymmärtäähän sen kun noilla aivoilla loppuu fantastinen 5000euron kuukausipalkka niin siellä se istuu kuin liimattuna, mutta onhan sillä taas kolmiolääkitys päällä niin eipä murheet paina.

että "krapulapäinen" paremminkin "viinahuurupäinen" Antero Kekkonen on mallikkaasti eronnut eduskunnasta. Tuolla se salissa näkyi silti avajaisissa istuvan, kun lehteriltä tiirailin. Valtakunnanoikeudessa tuomittu Kauko Juhantalokin se siellä istui mallikkaasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe