Olette tervetulleita tänne kun toimitte seuraavasti:
Te ette vaadi tai edes sanallakaan vihjaise että jonnekin pitäisi rakentaa moskeija.
Te ette vaadi että kouluissa pitäisi opettaa islamia.
Te ette teurasta eläimiä millään omalla tavallanne.
Te ette vaadi lapsillenne mitään erityisruokavaliota kouluihin, sairaaloihin tai mihin tahansa.
Te ette pakota tai edes suosittele vaimoillenne tai tyttärillenne huivinkäyttöä.
Te ette kiellä vaimojanne tai tyttäriänne menemästä esim. uimahalliin yleisille vuoroille.
Te ette rajoita vaimojenne tai tyttärienne menoja millään lailla, tai sitä kenen kanssa he tapaavat tai seurustelevat.
Te ette kasvata täällä kasvavia lapsianne islamiin. Saatte kertoa lapsellenne mitä uskontonne on ja lapsi voi täysi-ikäisenä itse päättää uskonnostaan.
Te suvaitsette kaikenlaista pilaa ja kritiikkiä mikä kohdistuu islamiin ja sen henkilöihin. Närkästyä saa, mutta ilman päälle päin näkyvää reaktiota.
Te harjoitatte uskontoanne vain kotonanne. Työpaikoilla tai muualla te ette vaadi mitää eityistä tilaa päivittäisiä rukouksia varten.
Te ette puhu tai tuputa uskontoanne muille. Pidätte asian visusti omana tietonanne.
Jos olette yrittäjiä esim. pizza/kebab -alalla, noudatatte suomalaisia elintarvikealan hygieniamääräyksiä ja lyötte ne päivän myynnit sinne kassaan.
Te ette työllistä pimeätä työvoimaa ja maksatte alan sovitut minimipalkat ja lomakorvaukset ym. jne.
Tässä alkajaisiksi muutama ehto. Olen EHDOTTOMAN SUVAITSEMATON, näistä ehdoista en tingi enkä edes keskustele. Muuten minulle ei ole mitään merkitystä kuinka paljon pigmenttiä ihossanne on, kaikki ja kaiken väriset ja rotuiset ovat tervetulleita.
Keksiikö kukaan lisää?
Tervetuloa Suomeen
2
202
Vastaukset
- lisään
ollaan ystäviä keskenämme>>>
Herra Sistanin fatwa 308
Jokainen moslimi voi ystävystyä ja kanssakäydä ei-moslimin kanssa, kunhan se on vilpitöntä. He voivat tarpeen tullessa auttaa toisiaan tässä maailmassa.
Herra Sistanin fatwa 311
Kiltteys ihmisiä kohtaan, kaikkia ihmisiä, kuuluu suositeltaviin rituaaleihin joita on korostettu meidän uskonnossamme. Profeetta (SAAS) sanoi: "Minun Jumalani on käskenyt minua olemaan ystävällinen ihmisiä kohtaan samalla tavalla kuin Hän on käskenyt minua suorittamaan pakolliset rukoukseni…Ystävällisyys ei ole rajoitettua vain Moslimeja kohtaan…
http://www.suomenshiiamuslimit.org/phpBB2/viewtopic.php?t=2525- JAJH
Islaam on Koraanissa julistettu Jumalan sana, siis Koraanin mukaan. Se on Jumalan viimeinen ilmoitus, ja täydellinen sellainen. Siis Koraanin mukaan. Mikä on herra Siistanin osuus Koraanissa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi534360Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal824049- 703518
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963450Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1072465- 352318
- 242199
- 362189
- 382179
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232064