Tervetuloa Suomeen

Muslimit!

Olette tervetulleita tänne kun toimitte seuraavasti:

Te ette vaadi tai edes sanallakaan vihjaise että jonnekin pitäisi rakentaa moskeija.

Te ette vaadi että kouluissa pitäisi opettaa islamia.

Te ette teurasta eläimiä millään omalla tavallanne.

Te ette vaadi lapsillenne mitään erityisruokavaliota kouluihin, sairaaloihin tai mihin tahansa.

Te ette pakota tai edes suosittele vaimoillenne tai tyttärillenne huivinkäyttöä.

Te ette kiellä vaimojanne tai tyttäriänne menemästä esim. uimahalliin yleisille vuoroille.

Te ette rajoita vaimojenne tai tyttärienne menoja millään lailla, tai sitä kenen kanssa he tapaavat tai seurustelevat.

Te ette kasvata täällä kasvavia lapsianne islamiin. Saatte kertoa lapsellenne mitä uskontonne on ja lapsi voi täysi-ikäisenä itse päättää uskonnostaan.

Te suvaitsette kaikenlaista pilaa ja kritiikkiä mikä kohdistuu islamiin ja sen henkilöihin. Närkästyä saa, mutta ilman päälle päin näkyvää reaktiota.

Te harjoitatte uskontoanne vain kotonanne. Työpaikoilla tai muualla te ette vaadi mitää eityistä tilaa päivittäisiä rukouksia varten.

Te ette puhu tai tuputa uskontoanne muille. Pidätte asian visusti omana tietonanne.

Jos olette yrittäjiä esim. pizza/kebab -alalla, noudatatte suomalaisia elintarvikealan hygieniamääräyksiä ja lyötte ne päivän myynnit sinne kassaan.

Te ette työllistä pimeätä työvoimaa ja maksatte alan sovitut minimipalkat ja lomakorvaukset ym. jne.

Tässä alkajaisiksi muutama ehto. Olen EHDOTTOMAN SUVAITSEMATON, näistä ehdoista en tingi enkä edes keskustele. Muuten minulle ei ole mitään merkitystä kuinka paljon pigmenttiä ihossanne on, kaikki ja kaiken väriset ja rotuiset ovat tervetulleita.

Keksiikö kukaan lisää?

2

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisään

ollaan ystäviä keskenämme>>>

Herra Sistanin fatwa 308

Jokainen moslimi voi ystävystyä ja kanssakäydä ei-moslimin kanssa, kunhan se on vilpitöntä. He voivat tarpeen tullessa auttaa toisiaan tässä maailmassa.

Herra Sistanin fatwa 311

Kiltteys ihmisiä kohtaan, kaikkia ihmisiä, kuuluu suositeltaviin rituaaleihin joita on korostettu meidän uskonnossamme. Profeetta (SAAS) sanoi: "Minun Jumalani on käskenyt minua olemaan ystävällinen ihmisiä kohtaan samalla tavalla kuin Hän on käskenyt minua suorittamaan pakolliset rukoukseni…Ystävällisyys ei ole rajoitettua vain Moslimeja kohtaan…

http://www.suomenshiiamuslimit.org/phpBB2/viewtopic.php?t=2525

• JAJH

Islaam on Koraanissa julistettu Jumalan sana, siis Koraanin mukaan. Se on Jumalan viimeinen ilmoitus, ja täydellinen sellainen. Siis Koraanin mukaan. Mikä on herra Siistanin osuus Koraanissa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      53
      4360
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      82
      4049
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3518
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3450
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      107
      2465
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2318
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2199
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      36
      2189
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2179
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2064
    Aihe