Moikka.
Mistähän kautta pääsee win2000 näkemään automaattisesti käynnistyvät ohjelmat?
Xp:ssä sinne pääsee: käynnistä/suorita ja kirjoitataan msconfig.
Kiitokset. T. Kake.
Moikka
suorita
3
591
Vastaukset
- asasas
Asenna vaikka ccleaner tai easycleaner.
http://www.ccleaner.com/
http://personal.inet.fi/business/toniarts/ecleane.htm
Niissä ja monissa muissa vastaavissa ohjelmisssa on automaattisesti käynnistyvien ohjelmien tutkija. - msconfig
msconfigin voi ladata 2000:een vaikkapa täältä:
http://www.techadvice.com/win2000/m/msconfig_w2k.htm - tumppu1st
...näin:
Käynnistä/Suorita: regedit
HKLM/Sotware/Microsoft/Windows/Current version/Run -haara, siellä yleisimmät, haaroja on kaksi:
HKLM: HKEY Local Machine
HKCU: HKEY Current User
-T
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051014
- 99861
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96767- 75652
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25475
- 43472
- 44459