Eräs englannissa syntynyt ja Sudanissa kasvanut saarnaaja varoitti suomalaisia islamin voimakkaasta noususta euroopassa jo vuosia sitten julkisesti,h
änenvaroituksiaan ei noteerattu.Ns.rauhanomaisten islamilaisten mukana tulee samalla maahan ääriaineksia.Heidän omien sanojensa mukaan tarkoitus on valloittaa islamilla koko europpa.Kuka heidän toimintaansa pystyy täällä valvomaan?Kuuleman mukaan jotkut keräävät täällä rahaa ja lähettävät aseisiin .Abu Hanza niminen muslimisaarnaaja sai julistaa vuosia vapaasti Britanniassa sanomaansa sananvapauden nimissä.Tappakaa juutalaiset ja kristityt oli hänen sanomansa.Nyt vasta kun hänen toimintansa tuli yhä julkemmaksi hänet asetettiin syytteeseen.Kiistää kaikki,tietenkin,vaikka hänen saarnansa on osaksi nauhoitettu.Ruotsissa helluntaisaarnaaja sai heti syytteen kun sanoi mitä,Raamattu sanoo homoudesta.Siis se ei ollut edes hänen oma mielipiteensä alunperin vaan Raamatun ilmoitus.Tässä näemme minkälaisen jalansijan islam on saanut euroopassa.Kumpi mielipide saa pahempaa tuhoa aikaan.Helluntaisaarnaajan vai muslimisaarnaajan?
ISLAM TULEE,OLETKO VALMIS
2
236
Vastaukset 2
- vielä valmis
enkä tule olemaankaan. En hyväksy naisen asemaa (=kotieläin) koska olen koulutettu nainen ja uskon että en tarvitse miestä korvaamaan aivojani.
- repe
asiaa puhut
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53937
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan69731Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli59712- 55670
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.44626- 62593
Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33593Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7576- 78486
- 37460