ihastuksesi? Kaikki tällaiset gallupit on niin ihania, tippuneet kaikki taas joten uusi :)
Milloin näit viimeksi
53
6484
Vastaukset
- useamman kerran (n)
syvä huokaisu
- minääh :)
toissapäivänä näin hänet viimeksi :) ja huomenna olis taas tarkotus tavata, odotan innolla :)
- ihan äsken
noin niinku virtuaalisesti.
- mnmnmnm
miten "näit" virtuaalisesti hänet?
Tunnistitko tekstistä täällä,vai?
Minäkin "näin" erään täällä virtuaalisesti äsken...;) - tiedä ihan
mnmnmnm kirjoitti:
miten "näit" virtuaalisesti hänet?
Tunnistitko tekstistä täällä,vai?
Minäkin "näin" erään täällä virtuaalisesti äsken...;)mistä, mutta "näin" tekstistä tai sanoista - en oikein tiedä mistä. Tunsin vaan jostain.
- joskus tuo tunne
tiedä ihan kirjoitti:
mistä, mutta "näin" tekstistä tai sanoista - en oikein tiedä mistä. Tunsin vaan jostain.
Harvoin,mutta silti.Ja silloin aina pieni paniikki iskee...;)Älä kysy miksi...
- sivullisen kommentti
joskus tuo tunne kirjoitti:
Harvoin,mutta silti.Ja silloin aina pieni paniikki iskee...;)Älä kysy miksi...
Miksi niin monet sanovat, että täällä tulee paniikki? Elävässä elämässä kyllä, mutta ei kai sentään täällä..?
- se täälläkin
sivullisen kommentti kirjoitti:
Miksi niin monet sanovat, että täällä tulee paniikki? Elävässä elämässä kyllä, mutta ei kai sentään täällä..?
tekee niin tavallaan - äkkiä alkaa jäkittään ja jännittää. Kumma tunne.
- sivullisen kommentti
se täälläkin kirjoitti:
tekee niin tavallaan - äkkiä alkaa jäkittään ja jännittää. Kumma tunne.
Minusta tämä on niin "viilee" ja etäinen kommunikointitapa, ettei herätä sen suurempia tunteita. Ehkä hymyn tai kaksi.. :)
- nyt sentään
sivullisen kommentti kirjoitti:
Minusta tämä on niin "viilee" ja etäinen kommunikointitapa, ettei herätä sen suurempia tunteita. Ehkä hymyn tai kaksi.. :)
mitään suuria tunteita - valpastumista ja jotain tuntemusta. En tiedä. Maailma on pieni.
- nähty
muutama kesä takaperin?
- se vieläkin
sun mielessäs..hmmh hmmh..
- leija
hänet eilen 9.2 iltapäivällä viimeksi ja toivon että näen taas huomenna.
- sitten:(((
Olisko ollu marraskuun lopussa? *huokaus*...........
- -huokaus-
keskiviikkona (hymyilyttää)
- huokaus..
Lähes yhtä kauan minulla, silloin taidettiin elää joulukuun alkupäiviä..
- loppu,
huokaus.. kirjoitti:
Lähes yhtä kauan minulla, silloin taidettiin elää joulukuun alkupäiviä..
joulukuun alku? En muista, tekee liian kipeää muistella tarkemmin. Voi kun tää ikävä loppuis joskus! Tai tää rakkaus...
- sitten,
tuskin edes muistan.. :(
- ......
2 viikkoa sitten...
- _____
myös... samassa sarjassa ollaan. ehkei enää parin kk:n päästä enää :/
- .."KALLUPEISSA"..
mitään järkeä kysyn mä.
- olla.
Mutta tarviiko tässä olla jotain järkeä? Onko tässä koko palstassa yleensäkkään mitään järkeä? Ehkä se, että tylsät ihmiset, kuten minä, saavat kulutettua muuten niin tylsää elämäänsä täällä.
- Nääh
...eli tämän viime keskiviikkona.
- tt-poju
Minäkin näin sen tämänhetkisen, 'hänet' viimeksi keskivikkona, ehkä pian kutsun häntä ihan hastuksekseni, harvoin näen ja kaipaan nykyään jokakerta kun en näe hänt.
- ...minä myös
tt-poju kirjoitti:
Minäkin näin sen tämänhetkisen, 'hänet' viimeksi keskivikkona, ehkä pian kutsun häntä ihan hastuksekseni, harvoin näen ja kaipaan nykyään jokakerta kun en näe hänt.
Oot ollut paljon mun ajatuksissa vaikken sua tunnekaan kuin ulkonäöltä.
Viimeksi tänään kävit mielessäni... ;)
- Meucci
...hänet viime keskiviikkona, oli laittamassa kaapin ovea paikalleen, hän on semmonen yleismies Jantunen...
- suru
aikalailla tarkalleen kuukausi sitten... mutta taitaa olla jo menneen talven lumia=löytäny jo uuden "lohduttajan"...
- anti.ihastunut
nähnytkään,kuvittelin nähneeni.
- olikin
noin kevyttä laatua se sun ihastus. Hyvä etten antautunut.
- kiusata mua
olikin kirjoitti:
noin kevyttä laatua se sun ihastus. Hyvä etten antautunut.
mun omilla tunteillani.Et sä voi ymmärtää mun tuskaani...
- kuule,
kiusata mua kirjoitti:
mun omilla tunteillani.Et sä voi ymmärtää mun tuskaani...
saatan tietää tästä enemmän kuin luuletkaan. Jokaisella täällä oma tuskansa, eikö me muuten oltaisi sen ihastuksen kainalossa. Mutta kun se ei huoli.
- haluttaisiin
kuule, kirjoitti:
saatan tietää tästä enemmän kuin luuletkaan. Jokaisella täällä oma tuskansa, eikö me muuten oltaisi sen ihastuksen kainalossa. Mutta kun se ei huoli.
olla siellä kainalossa,mutta kun siellä on jo toinen...:(
- niin.
haluttaisiin kirjoitti:
olla siellä kainalossa,mutta kun siellä on jo toinen...:(
Ja mikään kolmen kimppa tässä tuskin tulee kysymykseenkään...kovaa on nettikakkosen elämä. Tai paremminkin ilman sitä kovaa...no, mitäs minä nyt taas...höh.
- sitten
baarissa. Tulethan J taas huomenillalla, tiedät kyllä minne. ;-)
- meikätyttö
tämä herra seisoi yhtä komeana kuin aina ennenkin baarissa.
- Brunettipää
Näin tai siis tapasin ihastukseni viimeksi eilen puolen päivän aikaan. Uuh, niin komeana taas ja se katse...
Jälkeen päin olin sekä surullinen, mutta myös iloinen tapaamisesta. Surullinen siksi, että koko viikonloppu menee taas "kärvistellessä" ja iloinen siitä, että hän kuuluu olennaisena osana elämääni. - hopeee
perjantaina klo 10.15.
- koppikuoppaan
hänet ihan lovena.
- hänet,
tuon hymyilevän ja suloisen brunetin noin 2 kk sitten. Sain vaihtaa vain muutaman sanan. Toivottavasti nähdään taas pian, sillä en saa häntä mielestäni...
- ettäs
kahdeskymmenes ja seitsemäs päivä tässä viimeiset.Ja että ottaa pannuun tämä juttu!P.rk..e!
- aamuna
hänet näin ja sitä katsetta ihmettelemään jäin.
- katsetta
jäit kummastelemaan? Niin ja missä?
- etetet
katsetta kirjoitti:
jäit kummastelemaan? Niin ja missä?
itäpuolella suomea, hän katsoi taas niillä komeilla silmillään muutaman kerran...
- lintu madon
etetet kirjoitti:
itäpuolella suomea, hän katsoi taas niillä komeilla silmillään muutaman kerran...
napaa..vai asutko sen kanssa. Ja nappasit madon heti aamutuimaan suuhun ja siitä suloinen katse silmien...?
- asu
lintu madon kirjoitti:
napaa..vai asutko sen kanssa. Ja nappasit madon heti aamutuimaan suuhun ja siitä suloinen katse silmien...?
minun kanssani eikä mato ollut suussani.
Hänet aamulla näin ja pikaisen katseen sain.
Tänään hän ei tainnut edes huomata minua kun äsken ohi ajoi...
- toivoton tapaus
liian kauan siitä on kun Hänet näin, ja tuskinpa enää koskaan näen...
- on toivosta
toistamieltä :)
- tällää...
...
- surullinen tyttönen...
viikonloppuna baarissa nainen sylissä :(
- ..................
oi voi, siitä tosiaan on aikaa...:(
- tämäkin
näki viime elokuussa oivoi
- elokuun
tämäkin kirjoitti:
näki viime elokuussa oivoi
lopussa oivoivoivoi..
- kerta
elokuun kirjoitti:
lopussa oivoivoivoi..
vilaukselta siihen päälle. Ei niitä lasketa, kun ei lähemmäs päässy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254793Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113469Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1293249Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282706Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu832439Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181803Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91424Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1211299Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41228