Milloin näit viimeksi

Gallup jälleen

ihastuksesi? Kaikki tällaiset gallupit on niin ihania, tippuneet kaikki taas joten uusi :)

53

6484

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • useamman kerran (n)

syvä huokaisu

• minääh :)

toissapäivänä näin hänet viimeksi :) ja huomenna olis taas tarkotus tavata, odotan innolla :)

• ihan äsken

noin niinku virtuaalisesti.

• mnmnmnm

miten "näit" virtuaalisesti hänet?
        Tunnistitko tekstistä täällä,vai?
        Minäkin "näin" erään täällä virtuaalisesti äsken...;)

• tiedä ihan
        mnmnmnm kirjoitti:

miten "näit" virtuaalisesti hänet?
        Tunnistitko tekstistä täällä,vai?
        Minäkin "näin" erään täällä virtuaalisesti äsken...;)

mistä, mutta "näin" tekstistä tai sanoista - en oikein tiedä mistä. Tunsin vaan jostain.

• joskus tuo tunne
        tiedä ihan kirjoitti:

mistä, mutta "näin" tekstistä tai sanoista - en oikein tiedä mistä. Tunsin vaan jostain.

Harvoin,mutta silti.Ja silloin aina pieni paniikki iskee...;)Älä kysy miksi...

• sivullisen kommentti
        joskus tuo tunne kirjoitti:

Harvoin,mutta silti.Ja silloin aina pieni paniikki iskee...;)Älä kysy miksi...

Miksi niin monet sanovat, että täällä tulee paniikki? Elävässä elämässä kyllä, mutta ei kai sentään täällä..?

• se täälläkin
        sivullisen kommentti kirjoitti:

Miksi niin monet sanovat, että täällä tulee paniikki? Elävässä elämässä kyllä, mutta ei kai sentään täällä..?

tekee niin tavallaan - äkkiä alkaa jäkittään ja jännittää. Kumma tunne.

• sivullisen kommentti
        se täälläkin kirjoitti:

tekee niin tavallaan - äkkiä alkaa jäkittään ja jännittää. Kumma tunne.

Minusta tämä on niin "viilee" ja etäinen kommunikointitapa, ettei herätä sen suurempia tunteita. Ehkä hymyn tai kaksi.. :)

• nyt sentään
        sivullisen kommentti kirjoitti:

Minusta tämä on niin "viilee" ja etäinen kommunikointitapa, ettei herätä sen suurempia tunteita. Ehkä hymyn tai kaksi.. :)

mitään suuria tunteita - valpastumista ja jotain tuntemusta. En tiedä. Maailma on pieni.

• nähty

muutama kesä takaperin?

• se vieläkin

sun mielessäs..hmmh hmmh..

• leija

hänet eilen 9.2 iltapäivällä viimeksi ja toivon että näen taas huomenna.

• sitten:(((

Olisko ollu marraskuun lopussa? *huokaus*...........

• -huokaus-

keskiviikkona (hymyilyttää)

• huokaus..

Lähes yhtä kauan minulla, silloin taidettiin elää joulukuun alkupäiviä..

• loppu,
        huokaus.. kirjoitti:

Lähes yhtä kauan minulla, silloin taidettiin elää joulukuun alkupäiviä..

joulukuun alku? En muista, tekee liian kipeää muistella tarkemmin. Voi kun tää ikävä loppuis joskus! Tai tää rakkaus...

• sitten,

tuskin edes muistan.. :(

• ......

2 viikkoa sitten...

• _____

myös... samassa sarjassa ollaan. ehkei enää parin kk:n päästä enää :/

• .."KALLUPEISSA"..

mitään järkeä kysyn mä.

• olla.

Mutta tarviiko tässä olla jotain järkeä? Onko tässä koko palstassa yleensäkkään mitään järkeä? Ehkä se, että tylsät ihmiset, kuten minä, saavat kulutettua muuten niin tylsää elämäänsä täällä.

• Nääh

...eli tämän viime keskiviikkona.

• tt-poju

Minäkin näin sen tämänhetkisen, 'hänet' viimeksi keskivikkona, ehkä pian kutsun häntä ihan hastuksekseni, harvoin näen ja kaipaan nykyään jokakerta kun en näe hänt.

• ...minä myös
        tt-poju kirjoitti:

Minäkin näin sen tämänhetkisen, 'hänet' viimeksi keskivikkona, ehkä pian kutsun häntä ihan hastuksekseni, harvoin näen ja kaipaan nykyään jokakerta kun en näe hänt.

Oot ollut paljon mun ajatuksissa vaikken sua tunnekaan kuin ulkonäöltä.

Viimeksi tänään kävit mielessäni... ;)

• Meucci

...hänet viime keskiviikkona, oli laittamassa kaapin ovea paikalleen, hän on semmonen yleismies Jantunen...

• suru

aikalailla tarkalleen kuukausi sitten... mutta taitaa olla jo menneen talven lumia=löytäny jo uuden "lohduttajan"...

• anti.ihastunut

nähnytkään,kuvittelin nähneeni.

• olikin

noin kevyttä laatua se sun ihastus. Hyvä etten antautunut.

• kiusata mua
        olikin kirjoitti:

noin kevyttä laatua se sun ihastus. Hyvä etten antautunut.

mun omilla tunteillani.Et sä voi ymmärtää mun tuskaani...

• kuule,
        kiusata mua kirjoitti:

mun omilla tunteillani.Et sä voi ymmärtää mun tuskaani...

saatan tietää tästä enemmän kuin luuletkaan. Jokaisella täällä oma tuskansa, eikö me muuten oltaisi sen ihastuksen kainalossa. Mutta kun se ei huoli.

• haluttaisiin
        kuule, kirjoitti:

saatan tietää tästä enemmän kuin luuletkaan. Jokaisella täällä oma tuskansa, eikö me muuten oltaisi sen ihastuksen kainalossa. Mutta kun se ei huoli.

olla siellä kainalossa,mutta kun siellä on jo toinen...:(

• niin.
        haluttaisiin kirjoitti:

olla siellä kainalossa,mutta kun siellä on jo toinen...:(

Ja mikään kolmen kimppa tässä tuskin tulee kysymykseenkään...kovaa on nettikakkosen elämä. Tai paremminkin ilman sitä kovaa...no, mitäs minä nyt taas...höh.

• sitten

baarissa. Tulethan J taas huomenillalla, tiedät kyllä minne. ;-)

• meikätyttö

tämä herra seisoi yhtä komeana kuin aina ennenkin baarissa.

• Brunettipää

Näin tai siis tapasin ihastukseni viimeksi eilen puolen päivän aikaan. Uuh, niin komeana taas ja se katse...
      Jälkeen päin olin sekä surullinen, mutta myös iloinen tapaamisesta. Surullinen siksi, että koko viikonloppu menee taas "kärvistellessä" ja iloinen siitä, että hän kuuluu olennaisena osana elämääni.

• hopeee

perjantaina klo 10.15.

• koppikuoppaan

hänet ihan lovena.

• hänet,

tuon hymyilevän ja suloisen brunetin noin 2 kk sitten. Sain vaihtaa vain muutaman sanan. Toivottavasti nähdään taas pian, sillä en saa häntä mielestäni...

• ettäs

kahdeskymmenes ja seitsemäs päivä tässä viimeiset.Ja että ottaa pannuun tämä juttu!P.rk..e!

• aamuna

hänet näin ja sitä katsetta ihmettelemään jäin.

• katsetta

jäit kummastelemaan? Niin ja missä?

• etetet
        katsetta kirjoitti:

jäit kummastelemaan? Niin ja missä?

itäpuolella suomea, hän katsoi taas niillä komeilla silmillään muutaman kerran...

• lintu madon
        etetet kirjoitti:

itäpuolella suomea, hän katsoi taas niillä komeilla silmillään muutaman kerran...

napaa..vai asutko sen kanssa. Ja nappasit madon heti aamutuimaan suuhun ja siitä suloinen katse silmien...?

• asu
        lintu madon kirjoitti:

napaa..vai asutko sen kanssa. Ja nappasit madon heti aamutuimaan suuhun ja siitä suloinen katse silmien...?

minun kanssani eikä mato ollut suussani.
        Hänet aamulla näin ja pikaisen katseen sain.
        Tänään hän ei tainnut edes huomata minua kun äsken ohi ajoi...

• toivoton tapaus

liian kauan siitä on kun Hänet näin, ja tuskinpa enää koskaan näen...

• on toivosta

toistamieltä :)

• tällää...

...

• surullinen tyttönen...

viikonloppuna baarissa nainen sylissä :(

• ..................

oi voi, siitä tosiaan on aikaa...:(

• tämäkin

näki viime elokuussa oivoi

• elokuun
        tämäkin kirjoitti:

näki viime elokuussa oivoi

lopussa oivoivoivoi..

• kerta
        elokuun kirjoitti:

lopussa oivoivoivoi..

vilaukselta siihen päälle. Ei niitä lasketa, kun ei lähemmäs päässy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4793
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      11
      3469
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      129
      3249
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2706
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      83
      2439
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1803
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1424
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      121
      1299
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1228
    Aihe