Kerimäki

PimpMyParty

Tällä palstalla joku pilkkaa jatkuvasti kaunista ja hienoa itä-suomalaista kuntaa ja sekoittaa tahallaan hyviä asioita huonoihin asioihin.

Keskusta on puolueeni ja olen siitä ylpeä!

Menkäähän käymään Kerimäellä. Itse olen siellä käynyt kesäisin useasti moottoripyörällä ja jatkanut Joensuuhun ja Kajaaniin. Kivoja teitä ajella! Läski saa kyytiä!

http://www.kerimaki.fi/

26

1144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itä-Suomessa

on pelkästään hyviä kuntia, paitti Parikkala, se kun on liian lähellä Öllölän kylää, vaikka onhan siitä matkaa, mutta silti.

• PimpMyParty

Tuupovaaran Öllölääkö tarkoitat?

Onhan tuo Tuupovaara kyllä melkoinen kylä, kun sieltä on lähtöisin yksi ranskalainen europarlamentaarikko. Melkoinen teko pieneltä kunnalta.

Parikkalassa olen käynyt. Siellä on muistaakseni joku "Lohikontti" missä on ihan hyvät pöperöt.

Sitten Lappeenrantaan....Thanks for HD!

PimpMyParty!

• täällä muuten on
        PimpMyParty kirjoitti:

Tuupovaaran Öllölääkö tarkoitat?

Onhan tuo Tuupovaara kyllä melkoinen kylä, kun sieltä on lähtöisin yksi ranskalainen europarlamentaarikko. Melkoinen teko pieneltä kunnalta.

Parikkalassa olen käynyt. Siellä on muistaakseni joku "Lohikontti" missä on ihan hyvät pöperöt.

Sitten Lappeenrantaan....Thanks for HD!

PimpMyParty!

2 eri kerhoa enkeleillä

• PimpMyParty
        täällä muuten on kirjoitti:

2 eri kerhoa enkeleillä

Kaikille enkeleille terveisiä!

Kesä on parin kuukauden päässä vaikka ei uskoisi!

• se ei ollenkaan

herjaa ketään

• PimpMyParty

Pakko kiittää. Olen huomannut, että palstalla on aika paljon toisilleen vihoittelevia.

Kyllä me suomalaiset pärjätään!

• me emme ole
        PimpMyParty kirjoitti:

Pakko kiittää. Olen huomannut, että palstalla on aika paljon toisilleen vihoittelevia.

Kyllä me suomalaiset pärjätään!

semmoisia

• puistattaa ihan

Tomaattien ja perunoiden sota

Eräänä päivänä kun pimppis oli lenkittämässä koiraansa, vastaansa tuli kolme tomaattia. He olivat pukeutuneet punaisiin univormuihin, joita oli vaikea erottaa heidän ihostaan. Yhdellä tomaatilla oli olkapäillään alikessun jämät. Tuo alikessu-tomaatti kyseli oliko pimppis nähnyt lähiseudulla perunoita. Pimppis vastasi kysymykseen myöntävästi ja kertoi missä lähin perunamaa sijaitsi (Otavan koulutilalla). Yksi tomaatti vihelsi ja yhtä äkkiä koko tie oli täynnä marssivia tomaatteja. Jotkut heistä olivat vielä aivan vihreitä melkein raakileita, kun taas vanhimmat tomaatit (jotka kulkivat etujoukoissa) olivat jo ylikypsiä. Pimppis ei tiennyt, että sinä aamuna tomaattien ja perunoiden välille oli syttynyt sota. Tuhatpäinen tomaattiarmeija hyökkäsi perunapellon kimppuun. Perunat olivat selvästi valmistautuneita mahdollisen hyökkäyksen varalle, sillä he pystyivät ampumaan siemenperunoilla ylikypsien tomaattien etujoukon melkein kokonaan murskaksi. Seurasi hirveä teurastus. Seuraavana aamuna kun maanviljelijä käynnisti traktorinsa ja körötteli ihailemaan perunamaataan, häntä odotti hirvittävä näky. Koko perunamaa oli täynnä ketsuppia ja perunasalaattia. Jokainen tomaatti ja peruna oli taistellut viimeiseen siemeneen ja mukulaan asti. Rauha heidän sielulleen. Muistan aina tuon sodan kun laitan ketsuppia makaronilaatikon päälle. Sota on kauheaa. Älkää sotiko vaan rakastelkaa.

Pimppiksen pikkusisko

• PimpMyParty

Varmaankin. En ymmärtänyt. Kiitos kuitenkin vastauksestasi.

Kannatatko sinäkin Keskustaa?

Minä kannatan!

PimpMyParty!

• kunpa muutkin
        PimpMyParty kirjoitti:

Varmaankin. En ymmärtänyt. Kiitos kuitenkin vastauksestasi.

Kannatatko sinäkin Keskustaa?

Minä kannatan!

PimpMyParty!

järkiintyisivät ja liittyisivät suurin joukoin keskustapuolueeseen. Me olemme hyväkäytöksisiä ja reippaita ihmisiä.

• PimpMyParty
        kunpa muutkin kirjoitti:

järkiintyisivät ja liittyisivät suurin joukoin keskustapuolueeseen. Me olemme hyväkäytöksisiä ja reippaita ihmisiä.

Kyllä moni meistä kaupunkilaisista ensiksi ei oikein uskalla sanoa baarissa, että kannattaa Keskustaa.

Itse kun sen sanoin ensikertaa huvikseni, niin sain mojovat naurut.

Noh, siitä sitten kiinnostuin Keskustasta ja sen politiikasta. Ei vihata, ei vaadita vaan yritetään tehdä kaikkien kannalta paras joka tilanteessa. Ei niinkuin vaan aatteelisesti ajeta ideologioita.

Keskusta on paras puolue!

PimpMyParty!

• keskusta on paras
        PimpMyParty kirjoitti:

Kyllä moni meistä kaupunkilaisista ensiksi ei oikein uskalla sanoa baarissa, että kannattaa Keskustaa.

Itse kun sen sanoin ensikertaa huvikseni, niin sain mojovat naurut.

Noh, siitä sitten kiinnostuin Keskustasta ja sen politiikasta. Ei vihata, ei vaadita vaan yritetään tehdä kaikkien kannalta paras joka tilanteessa. Ei niinkuin vaan aatteelisesti ajeta ideologioita.

Keskusta on paras puolue!

PimpMyParty!

nimimerkissä viisaus

• määkii rupeen kepulaiseksi...
        keskusta on paras kirjoitti:

nimimerkissä viisaus

joop.

• joukkoihimme
        määkii rupeen kepulaiseksi... kirjoitti:

joop.

on soluttautunut jokin epäilyttävä kaupunkisolu, jonka tarkoitusperiä ei saa selville edes väkisin. Niiden johtaja on tuimakatseinen herra, liekö intiaani.

• tärkeää !

Älkää laittako pilliä peräsuoleen kun menette nukkumaan, naapurit herää.

• PimpMyParty

Taisin olla oikeassa siinä, että keskustalaiset saavat nykyajan kiireisessä maailmassa paljon epäreilua pilkkaa kohtaansa.

Olen kuitenkin ylpeä puolueestani Keskustasta. Ja kun asioihin hieman tutustuu, niin huomaa Keskustan olevan paras puolue.

Kannattaa ajatella.

PimpMyParty!

• minunkin mielestäni
        PimpMyParty kirjoitti:

Taisin olla oikeassa siinä, että keskustalaiset saavat nykyajan kiireisessä maailmassa paljon epäreilua pilkkaa kohtaansa.

Olen kuitenkin ylpeä puolueestani Keskustasta. Ja kun asioihin hieman tutustuu, niin huomaa Keskustan olevan paras puolue.

Kannattaa ajatella.

PimpMyParty!

pilliasia oli hieman pilkalliseen sävyyn kirjoitettu. Olkoon pilliasian kirjoittajalle ojennukseksi seuraava toruminen:

se on HYI HYI !

Mutta pilliasiasta reaalipolitiikkaan. Kyllä meillä on hyvä pääministeri.

• lukijoille
        minunkin mielestäni kirjoitti:

pilliasia oli hieman pilkalliseen sävyyn kirjoitettu. Olkoon pilliasian kirjoittajalle ojennukseksi seuraava toruminen:

se on HYI HYI !

Mutta pilliasiasta reaalipolitiikkaan. Kyllä meillä on hyvä pääministeri.

Nykyinen pääministeri on keskustalainen poliitikko. Jotkuthan tämän jo tiesivätkin.

• maalaisemäntä

Meillä meni Mansikki umpeen. Sonni on haluton ja naapurikin työ salaattia. Missä vika ?

• kysy vaikka

teidän eläinsuojelulääkäriltä.

• PimpMyParty

Sorry. Mä oon kaupunkilainen enkä tiedä, miten noi pitäis hoidella.

Ihan kiva juttu silti. Yritä pärjäillä.

• Jaba_43

Otsikossa Kerimäki st:n aiempi nimimerkki.

Löytyisikö joku kotiseuturakas paheksumaan tuotakin?

• tuo Kerimäki

Eikös tuo Riihimäki kuitenkin ole "radan varressa" ja siinä mielessä kehittyvä kaupunki ilman aluepolitiikkaa.

Tuosta Kerimäestä en enempää tiedä, mutta olettaisin sen olevan kepulaisten kunta, josta ei tarvitse välittää sen enempiä. Mitäs ovat kepulaisia!

• puoluettamme
        tuo Kerimäki kirjoitti:

Eikös tuo Riihimäki kuitenkin ole "radan varressa" ja siinä mielessä kehittyvä kaupunki ilman aluepolitiikkaa.

Tuosta Kerimäestä en enempää tiedä, mutta olettaisin sen olevan kepulaisten kunta, josta ei tarvitse välittää sen enempiä. Mitäs ovat kepulaisia!

sorsitaan

• kimmo123
        tuo Kerimäki kirjoitti:

Tietääkö kukaan, miten saan tietää missä vankilassa joku istuu tai istuuko ollenkaan. Katosin yhden tutun ja nyt olis sille tärkeä asiaa. Vankilassa henkilökunta ei saa mukaan kertoa onko kyseinen henkilö siellä.

• pimppis eduskuntaan

Lukekaa pimppiksen viestejä ja ihailkaa. Hänessä yhdistyvät mahtipontinen sanantuoja ja tehokas jäsenten kerääjä. Lyömätön tavaramerkki, nouseva voima, jonka ääni tuo uskoa laajemminkin yhteiskuntamme voimaan ja tulevaisuuteen. Ole edistyksellinen, äänestä pimppis eduskuntaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      49
      4123
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      66
      3783
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3308
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3210
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      90
      2181
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2118
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1979
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      1949
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      32
      1940
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1864
    Aihe