quicksilver 460 cruiser

elohopea460

Onko jollain kokemuksia ja millaisia Quicksilver 460 Cruiserista? Mahtaako siinä olla muuta hyvää kuin siedettävä hinta?

16

15002

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ervi

      ja ervilllä piikku 4 tahti kone ja´pienen pusterin persuukkssissa,ervi muuori jo 64 v.

    • on..

      ihan ok jos käytät sitä huviajeluun joealla tai pienemmällä järvellä ja toki siitä onkiminen onnistuu tarvittaessa mutta isommat selät ja meri kannattaisi ajella jonkun muun veneen kanssa,tässä on lähes puoli metriä liikaa leveyttä ottaen huomioon veneen pituus eli se on aallokossa huono ja kova ajettava.

    • tehdas myöntää itsekin

      malli jo muutettu. Älä osta ilman koeajoa. Osta mieluimmin vaikka vanhempi, mutta kunnon vene ja siihen vaikka sitten uusi kone.

      • elohopea460

        jos quicksilver 460 cruiser siis huono (minkä tehdas myöntää?), onko parannettu versio siis 470? sehän on vielä leveämpi, joten vika ei varmaan liity leveyteen. mihin se mahtaisi liittyä (jos vikaa on)?


      • nyt..
        elohopea460 kirjoitti:

        jos quicksilver 460 cruiser siis huono (minkä tehdas myöntää?), onko parannettu versio siis 470? sehän on vielä leveämpi, joten vika ei varmaan liity leveyteen. mihin se mahtaisi liittyä (jos vikaa on)?

        itse että jos vene on 4.80 pitkä ja 2.40 leveä niin ei tarvi kovin viisas insinööri olla että osaa päättää millainen se on aallokossa,toki se sataman laiturissa on pirun hyvä koska leveys tuo mukaan vakauden eli se tuskin kallistelee mihinkään,jos nyt eurooppalaisen veneen haluat niin tutustu Galian tai Dragon mallistoon,niissä on hinta-laatu kohdallaan,Galian 485 ja 530 ovat hyvin viimeisteltyjä retkiveneitä,jos myös kalastelet katso Dragon 540 Sunday malleja,siinä on hyvät tilat kajuutassa perheelle ja kalastajalle mainio avotila takana ja kummatkin veneet sopivat mainiosti normaaleihin keleihin niin merellä kui järvellä,mene venemessuille katsomaan ja unohda ne quicksilverin ammeet!


      • elohopea460
        nyt.. kirjoitti:

        itse että jos vene on 4.80 pitkä ja 2.40 leveä niin ei tarvi kovin viisas insinööri olla että osaa päättää millainen se on aallokossa,toki se sataman laiturissa on pirun hyvä koska leveys tuo mukaan vakauden eli se tuskin kallistelee mihinkään,jos nyt eurooppalaisen veneen haluat niin tutustu Galian tai Dragon mallistoon,niissä on hinta-laatu kohdallaan,Galian 485 ja 530 ovat hyvin viimeisteltyjä retkiveneitä,jos myös kalastelet katso Dragon 540 Sunday malleja,siinä on hyvät tilat kajuutassa perheelle ja kalastajalle mainio avotila takana ja kummatkin veneet sopivat mainiosti normaaleihin keleihin niin merellä kui järvellä,mene venemessuille katsomaan ja unohda ne quicksilverin ammeet!

        ok, kiitos hyödyllisistä tiedoista. quicksilver 460 leveys on 207 cm ja galia 485 leveys on tasan 200, joten 7 cm on eroa, lisäksi pituudessa on eroa tasan 20 cm galian eduksi. kyllä kai se sitten vaikuttaa ominaisuuksiin merellä. hintaeron puolesta ainakin saisi vaikuttaa, galia kun on n 4000 euroa arvokkaampi. pitää jatkaa etsintää.


      • juuri
        elohopea460 kirjoitti:

        ok, kiitos hyödyllisistä tiedoista. quicksilver 460 leveys on 207 cm ja galia 485 leveys on tasan 200, joten 7 cm on eroa, lisäksi pituudessa on eroa tasan 20 cm galian eduksi. kyllä kai se sitten vaikuttaa ominaisuuksiin merellä. hintaeron puolesta ainakin saisi vaikuttaa, galia kun on n 4000 euroa arvokkaampi. pitää jatkaa etsintää.

        messuilta,tarkoiti sitä uudempa 470 mallia missä leveys on lähes 2.40. Jos messuille eksyt niin siellä on Galian uusi 485 malli esillä,pikkasen mittaeroja vanhaan ja muutakin pientä muutosta ,esimerkiksi takakaiteet ovat jääneet pois.
        Kannattaa katsoa myös messuilla sitä Drago Sunday 540 mallia missä ei ole sitä "paavin koppia",se on samantyyppinen kuin quicksilver mutta kuitenkin vene,tosi iso avotila siinä oli ja kajuutassakin mahtuu olemaan ja mikä tärkein niin hinta oli erittäin kilpailukykyinen ,12.300 ilman moottoria,ei paha mielestäni ja pakettina varmaan saa halvan ratkaisun,tosin Tohatsua vain tarjoavat mukaan joten jos merkki ei miellytä täytyy ostaa erikseen ja jos haluaa kiinteän katon avotilaan niin paavihytillä oleva malli oli myös esillä,ovat muuten aika samanlaiset pieniä yksityiskohtia lukuunottamatta.


      • elohopea460
        juuri kirjoitti:

        messuilta,tarkoiti sitä uudempa 470 mallia missä leveys on lähes 2.40. Jos messuille eksyt niin siellä on Galian uusi 485 malli esillä,pikkasen mittaeroja vanhaan ja muutakin pientä muutosta ,esimerkiksi takakaiteet ovat jääneet pois.
        Kannattaa katsoa myös messuilla sitä Drago Sunday 540 mallia missä ei ole sitä "paavin koppia",se on samantyyppinen kuin quicksilver mutta kuitenkin vene,tosi iso avotila siinä oli ja kajuutassakin mahtuu olemaan ja mikä tärkein niin hinta oli erittäin kilpailukykyinen ,12.300 ilman moottoria,ei paha mielestäni ja pakettina varmaan saa halvan ratkaisun,tosin Tohatsua vain tarjoavat mukaan joten jos merkki ei miellytä täytyy ostaa erikseen ja jos haluaa kiinteän katon avotilaan niin paavihytillä oleva malli oli myös esillä,ovat muuten aika samanlaiset pieniä yksityiskohtia lukuunottamatta.

        selvä juttu, kiitos taas, galia 485 vm 2006 hinta näyttää olevan 10,800. kiinnostava vekotin.


      • Hyvä kone....
        juuri kirjoitti:

        messuilta,tarkoiti sitä uudempa 470 mallia missä leveys on lähes 2.40. Jos messuille eksyt niin siellä on Galian uusi 485 malli esillä,pikkasen mittaeroja vanhaan ja muutakin pientä muutosta ,esimerkiksi takakaiteet ovat jääneet pois.
        Kannattaa katsoa myös messuilla sitä Drago Sunday 540 mallia missä ei ole sitä "paavin koppia",se on samantyyppinen kuin quicksilver mutta kuitenkin vene,tosi iso avotila siinä oli ja kajuutassakin mahtuu olemaan ja mikä tärkein niin hinta oli erittäin kilpailukykyinen ,12.300 ilman moottoria,ei paha mielestäni ja pakettina varmaan saa halvan ratkaisun,tosin Tohatsua vain tarjoavat mukaan joten jos merkki ei miellytä täytyy ostaa erikseen ja jos haluaa kiinteän katon avotilaan niin paavihytillä oleva malli oli myös esillä,ovat muuten aika samanlaiset pieniä yksityiskohtia lukuunottamatta.

        Japanin pojat osaavat tehdä luotettavia ja pieniruokaisi koneita... Ei turhaan valmista mm. Mercun koneita.

        Hinta/laatu kohdalla, toki jälleenmyyntiarvo ei pirkkakoneiden luokkaa.


      • tohatsu
        Hyvä kone.... kirjoitti:

        Japanin pojat osaavat tehdä luotettavia ja pieniruokaisi koneita... Ei turhaan valmista mm. Mercun koneita.

        Hinta/laatu kohdalla, toki jälleenmyyntiarvo ei pirkkakoneiden luokkaa.

        eli hyviä moottoreita tekevät,minulla oli 30hv 4-tahti ja mitään moitittavaa ei ole,ottaisin merkin takaisin milloin vaan jos siihen tarvetta olisi. Toki sitä on vaikeampi kaupata vaikka Yamahaan verrattuna mutta eihän venettä joka vuosi tarvi vaihtaa ja Tohatsu on myös hankintahinnalta halvempi.
        Galiasta vielä sen verran että olisi hyvä jos sitä merkkiä olisi useammassa paikassa myynnissä, nyt sitä saa mcsea nimisestä paikasta mikä tuo ne myös maahan,sinne ei kelpaa käytetyt vaihdossa,hinnat ovat aina apteekkihintoja ja myyjän asenne on välillä hassu..


      • JKG
        juuri kirjoitti:

        messuilta,tarkoiti sitä uudempa 470 mallia missä leveys on lähes 2.40. Jos messuille eksyt niin siellä on Galian uusi 485 malli esillä,pikkasen mittaeroja vanhaan ja muutakin pientä muutosta ,esimerkiksi takakaiteet ovat jääneet pois.
        Kannattaa katsoa myös messuilla sitä Drago Sunday 540 mallia missä ei ole sitä "paavin koppia",se on samantyyppinen kuin quicksilver mutta kuitenkin vene,tosi iso avotila siinä oli ja kajuutassakin mahtuu olemaan ja mikä tärkein niin hinta oli erittäin kilpailukykyinen ,12.300 ilman moottoria,ei paha mielestäni ja pakettina varmaan saa halvan ratkaisun,tosin Tohatsua vain tarjoavat mukaan joten jos merkki ei miellytä täytyy ostaa erikseen ja jos haluaa kiinteän katon avotilaan niin paavihytillä oleva malli oli myös esillä,ovat muuten aika samanlaiset pieniä yksityiskohtia lukuunottamatta.

        Itse katselin myös noita Dragoja, isompaa mallia sisäperäkoneella josta on tulossa kuulemma myös perämoottorimalli.
        Itselleni, jos siihen päädyn, kävisi kyllä Tohatsu vallan hyvin mökkiveneeni kokemuksien perusteella mutta ongelmana on vain että tapeeksi suurta Tohoa käyttööni ei siihen löydy mutta eipä tuo tuntunut ongelma olevan,samoilla myyjillä kun on muitakin konemerkkejä tarjolla.


      • venemessuilla
        JKG kirjoitti:

        Itse katselin myös noita Dragoja, isompaa mallia sisäperäkoneella josta on tulossa kuulemma myös perämoottorimalli.
        Itselleni, jos siihen päädyn, kävisi kyllä Tohatsu vallan hyvin mökkiveneeni kokemuksien perusteella mutta ongelmana on vain että tapeeksi suurta Tohoa käyttööni ei siihen löydy mutta eipä tuo tuntunut ongelma olevan,samoilla myyjillä kun on muitakin konemerkkejä tarjolla.

        eikös se teho riitä?


      • mariner
        elohopea460 kirjoitti:

        selvä juttu, kiitos taas, galia 485 vm 2006 hinta näyttää olevan 10,800. kiinnostava vekotin.

        on märkä vene.


    • Emppu

      itsekkin olen mietiskellyt tätä kippoa tai sitten jotain käytettyä mutta näitä lehtiä selaillessa huomasin että näitä käytettyjä quicksilvereitä tuntuu runsaasti olevan tyrkyllä ja suht uusia, elikästen onko niin että ostokseen ei ole oltu oikein tyytyväisiä?
      Ainahan joku vaihtaa tai myy uudehkonkin pelinsä pois,syystä tai toisesta mutta näitä näyttäisi olevan melkoisesti myynnissä.

      • elohopea460

        quicksilverin (460, 470 ja 510 cruiserin)vaihtoehto on esim galia 485 ja 530 ja kyllä niitäkin on myytävänä vanhana. jos vertaa quicksilverin 470 mallia ja galian 485 mallia, quicksilver näyttää tilavammalta ja siinä on takana penkit myös sivuilla, ei vain perässä. galiassa on pa-kiintosäiliö kun taas quicksilverissä ei ole.


    • Anonyymi

      Paljonko 460 syväys on olikea tieto???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

      Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      310
      2433
    2. Olen niin kesken

      Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      16
      1840
    3. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

      Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      65
      1773
    4. Tietääkö joku ylläpidosta?

      Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      220
      1423
    5. Minkä ikäinen

      Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      97
      1419
    6. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

      Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      186
      1190
    7. Martina ei mennyt naimisiin

      IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      1033
    8. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

      Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      20
      1010
    9. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

      joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      1003
    10. Kaninkolojen vaikutus?

      Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      170
      977
    Aihe