LEO(n)+HÄRKÄ(m)

jellonatytski

Haluaisin tietää miten leijonanainen ja härkämies käy yhteen? Vai käykö ollenkaan...

3

1677

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vain

Mulla on ukkona härkä ja itse olen leijona.. riitoja on melko paljon, koska kumpikaan ei haluaisi antaa periksi tai joustaa ollenkaan. mutta kun ollaan sovussa niin tosi hauskaa on. kaipaisin tosin enemmän kauniita sanoja :) kaksi vuotta ollaan oltu, loppu jää sitten nähtäväksi :)
      tämmönen analyysi löytyi jippiin sivuilta:

Yhteensopivuus: Härkä & Leijona

Härkä ja leijona muodostavat kahden hengen ihailijaseuran itselleen ja toisilleen. He ymmärtävät toistensa tarpeita hyvin. Härkä vaatii huomiota ja haluaa olla rakastettu sekä hemmoteltu. Leijona haluaa ihailua, kohteliaisuuksia ja jumalointia. Molemmat merkit ovat erittäin lojaaleja ja omistushaluisia sekä pystyvät tyydyttämään toistensa tarpeet helposti, koska haluavat itsekin niin samankaltaisia asioita.

Molemmat kaipaavat turvallisuutta ja ylellisyytta ja tekevät mielellään kaiken niin näyttävästi kuin vain mahdollista. Molemmat haluavat saavuttaa arvostetun aseman ja ihailua. Kummatkin merkit ovat materialisteja, jotka nauttivat kauneudesta ja luksuksesta täydestä sydämestään. Molemmat ovat myö erittäin määrätietoisia hankkimaan sellaisen aseman, missä ylellisyys on mahdollista.

Härkää ohjaa Venus ja leijonan planeetta on Aurinko. Venus edustaa kauneutta, rakkautta ja harmoniaa ja Aurinko minuutta, valoa, voimaa, lämpöä ja vahvuutta. Leijona on täynnä energiaa ja suurta egoa, mikä saattaa välillä ärsyttää määrätietoista härkää. Näiden kahden planeetan mukanaan tuomat luonteenpiirteet sopivat hyvin yhteen eikä kommunikointi tuota yleensä ongelmia. Niin kauan kuin nämä kaksi pyrkivät ymmärtämään toistensa erilaisia puolia, on suhde erittäin positiivinen.

Leijona haluaa menestystä ja kunniaa, härkä turvallisuutta ja tasaista laadukkuutta. Molemmat haluavat olla pomoja ja se voi aiheuttaa suuren määrän riitoja, joita ei ole helppoa ratkaista. Mikäli molemmat vakuuttavat toisensa siitä, että suhde on tärkeä, painuvat riidat nopeasti unholaan. Molemmat jaksavat pyrkiä tavoitteisiinsa eivätkä jätä asioita puolitiehen. Rakkaussuhde leijonan ja härän välillä pohjautuu kunnioitukseen ja ihailuun toista kohtaan. Molemmat merkit ovat erittäin vahvoja ja dominoivia, joten helppoa ei aina tule olemaan. Mikäli tavoitteet ovat samankaltaiset, ovat härkä ja leijona erinomainen yhdistelmä toisilleen ja suhde on lämmin, monipuolinen, harmoninen, intohimoinen ja kiinteä.

• Fille

Yksissä Kotihärkäni kanssa jo kymmenen vuotta. Joskus sen kova otsaluu ottaa päähän mutta kun vaihtaa strategiaa, homma alkaa taas toimia. Meidän nappula on oinas... :-DDDD
      Siinä riittää seuraamista kun niillä on erimielisyyksiä!!! ;-b

• trish87

Mä oon ite leijona ja mun poikaystävä härkä ja mun mielestä käydään erittäin hyvin yhteen vaikka riitoja jonku verra on tai erimiellisyyksiä ja jotkut tietyt piirteet tossa härässä on välillä erittäin ärsyttäviä mutta hei kenessä meissä ei olis ärsyttäviä piirteitä =D=) mut aivan ihana toi mun oma härkäkultamuruni on en vaihtais keneenkää muuhu =D=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      50
      4177
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      67
      3847
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3358
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3270
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      99
      2273
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2168
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2039
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      36
      2029
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2009
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1914
    Aihe