Poikani on raiskattu 10vuotiaana

nyt vasta tiedän

Pojallani on ollut monia ongelmia tuon jälkeen.
En osannut ees aavistaa, että hänen pienen pojan elämässään olisi ollut jotain noin raakista.
Nyt hän on jo kuusitoista, mutta ongelmat jatkuu. Hän eristäytyy muusta maailmasta.
Raiskaaja oli ollut täysin vieras.
Miten autan poikaani ja itseäni kestämään tuo tiedon ja kokemuksen.

10

1258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ammatti-ihmisten puheille

hei sinulle!
      parhaiten autat teitä molempia, kun menet (menette) puhumaan asioista mielenterveysalan ammattilaisen kanssa. Ei kannata jäädä yksikseen pohdiskelemaan ja kärsimään. Mene vaikkapa yksin ensin, saat neuvoja miten lähestyä poikaasi tässä asiassa.
      uskon että vaikea kokemus on mahdollista käsitellä pois elämää pimentämästä.
      voimia teille!

• mies 35v

hei,
      pakko kirjoittaa vähän omista kokemuksista vaikka ne ei ole verrattavissa tuohon tuskaan. Tapahtui minulle armeijassa kerran niin, että olin armeijan sairaalassa vastaanotolla huijatakseni tietty vapautta jostain typerästä hommasta, kuten suurin osa miehistä tekee siellä.

no, lääkäri sanoi varottamatta mitenkään, käypä tuohon sängylle ja pyllistä... pisti suojahanskat käteen ja työnsi ilman lupaani sormen perseeseeni. Siitä lähtien seksuaalisuuteni ei ole ollut tasapainossa ja tunnen vihaa kaveria kohtaan kun ei kysynyt lupaa eikä sanonut mitä aikoo. Siis ymmärrän hyvin, miltä tuntuu raiskatusta. se on pahinta mitä voi psyykkeelle tehdä. siksi olen samaa mieltä kuin tony halme: munat pois ja sama kohtalo ja sen jälkeen linnaan.

• ksejfäpogkmsr

Itselleni gyne on tehnyt saman tempun mitään sanomatta..olen siis nainen. Eikö se nyt kerro mitä luvassa jos pyllistetään ja laitetaan hanskat käteen? En nyt koita vähätellä, mutta raiskaukseen ei voi verrata.

• kokenut sitä
        ksejfäpogkmsr kirjoitti:

Itselleni gyne on tehnyt saman tempun mitään sanomatta..olen siis nainen. Eikö se nyt kerro mitä luvassa jos pyllistetään ja laitetaan hanskat käteen? En nyt koita vähätellä, mutta raiskaukseen ei voi verrata.

raskaaksi..Tuskin lääkäri siitä nauttii..

• miettii.

Oletko pohtinut sita, etta se laakari ehka yritti todellakin tutkia sinua? Jos sina vaikka sanoit, etta mulla on "epamaaraisia vatsaoireita" tai "virtsaamisvaikeuksia" tms...? Osa tutkimuksista tosiaan tehdaan peraaukon kautta.

• näköjään
        miettii. kirjoitti:

Oletko pohtinut sita, etta se laakari ehka yritti todellakin tutkia sinua? Jos sina vaikka sanoit, etta mulla on "epamaaraisia vatsaoireita" tai "virtsaamisvaikeuksia" tms...? Osa tutkimuksista tosiaan tehdaan peraaukon kautta.

Aivan totta, naisen perusgynekologiaan ainakin kuuluu peräaukon tarkastus. Urologogiaan vielä enemmän, joten mies, älä naurata. Naiset eivät moisesta traumatisoidu. Kasvavatko miehet pumpulissa nykyään?

• nimimerkin kirjoittamaan
        näköjään kirjoitti:

Aivan totta, naisen perusgynekologiaan ainakin kuuluu peräaukon tarkastus. Urologogiaan vielä enemmän, joten mies, älä naurata. Naiset eivät moisesta traumatisoidu. Kasvavatko miehet pumpulissa nykyään?

tapaukseen liittyy tämä miehillä niin yleinen homofopia. Minulta on lääkäri kerran tutkinut peräaukon, mutta se tapahtui minun tieten - epäilin repeämää peräsuolessa, kun ulosteessa oli verta. Mitään ei löytynyt ja tänään olen 3 pojan isä.

• tässä, tony tietää

Parhaiten autat poikaasi, kun soitat Tony Halmeelle ja kerrot tapahtuneesta. Ilmoitat vain tekijän nimen, osoitteen jne...

Toni tietää, miten auttaa...

• rikottu

ehdottomasti traumaterapiaa pojallesi sekä mahdollisesti emdr-terapiaa.katso traumaterapia keskuksesta numerot ym.

oisko www.traumaterapiakeskus.fi

voin muistaa väärin mutta löydät sen googlesta.
      ripeästi hoitoon poikasi!!

• rikottu

vasta lähellä 50v että minut raiskattiin ollessani 5 vuotias ja yritettiin tukehduttaa tyynyllä.olin sen kaiken paketoinut niin taitavasti vaikka oireillut olen aina.ja pelännyt miehiä.mutta minulla oli se huono puoli etten ole koskaan voinut kertoa tästä kenellekään.on hyvä jos poikasi avautui ja kertoi sen.se on hyvä asia.sillä silloin hän pääsee siitä vapaaksi nopeammin.vaikka aina se tulee oleen varjo hänen elämässään mutta sen kanssa pystyy silloin elämään paremmin kun sen on saanut ajoissa käsiteltyä!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3888
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      352
      3015
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      13
      1927
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1645
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1109
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      964
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      801
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      67
      779
    Aihe